Secțiuni: Despre | Valori | Diferențiere | Echipa

Ce înseamnă MKOR?
Market Opportunity Research

MKOR Consulting a fost înființat în 2013 de către Corina Cimpoca, pornind ca agenție de consultanță de marketing. Ca orice start-up, ne-am adaptat cerințelor din piață și, în scurt timp, am început să livrăm studii de piață, care să îi ajute pe clienții noștri să se dezvolte și să înțeleagă mai bine piețele pe care își desfășoară activitatea.

Astăzi, MKOR este agenția de Market Opportunity Research cu care zeci de clienți (companii mari, IMM-uri sau startup-uri) își desfășoară activitatea de cercetare a pieței.

Începând din 2016, MKOR Consulting a început realizarea și publicarea unor studii de piață proprii, cele mai cunoscute fiind Impactul GDPR în Companiile Românești (2018), Trenduri în Marketingul Digital și Retail (2018 & 2017), Profilul Liderului din România (2017) și Branduri Ambasador ale României (2017).

Cine suntem?
Află despre noi

MKOR Consulting oferă servicii de cercetare strategică a pieței, de la studii sectoriale de piață, analiză competitivă și studii de consumator. Toate tipurile de cercetare pe care un business trebuie să le efectueze pentru a evolua – iată ce face MKOR Consulting!

Rezultatele cercetării întreprinse de noi sunt acționabile și vă vor ajuta să luați decizii informate. Conform unui studiu realizat de MKOR în 2018, 75% dintre companiile din România realizează studii de piață, principalul motiv fiind fundamentarea deciziilor strategice.

Mai mult, impactul studiilor de piață este cuantificabil în cifra de afaceri, care este raportată în creștere de +29% yoy de către companiile care le realizează (conform studiului Impactul Studiilor de Piață în Companiile din România, 2018)

Ne definesc
#Valori după care ne ghidăm

  • Respect față de clienți și față de noi înșine
  • Empatie în business
  • Curiozitate
  • Creativitate
  • Pasiune
  • Asumare
  • Perseverență

De ce MKOR Consulting?
Vezi ce ne #diferențiază

Consultanță de încredere

Pentru proiectele pe care le realizăm propunem întotdeauna metodologia cea mai potrivită atingerii obiectivelor de cercetare, chiar dacă uneori trebuie să “provocăm” abordarea propusă de client. Cel mai bine o spun chiar clienții noștri:

În privința studiului realizat în domeniul unităților deja acreditate în domeniul ecoturismului, am apreciat enorm sugestia voastră, fiind mult mai relevantă pentru noi. — Andreea Radu, Simona Macovei, Finaliste Produs în Țara lui Andrei


Flexibili și adaptabili

Pe lângă faptul că respectăm deadline-uri foarte strânse (câteodată ne uimim și pe noi înșine!), ne adaptăm unor situații și cerințe dintre cele mai neobișnuite. Iată ce spun clienții:

Deși termenul solicitat de noi a fost atipic de scurt, MKOR a răspuns cu brio provocării, livrând proiectul final fără întârziere. […] Nu ne vedem colaborând cu altă companie de cercetare de piață în viitor — Alexandra Șerbulescu, DUMS Design (Studiu de Notorietate – Brand de Pui)


Fiecare proiect este o nouă provocare

Am avut de-a face cu o multitudine de proiecte (așa cum poți vedea în secțiunea de Portofoliu). Unele au respectat anumite tipare (chiar dacă, de fapt, nici unul nu a fost identic cu altul), însă altele… ne-au scos complet de pe căile cunoscute și ne-au transformat în adevărați exploratori. Iată ce spune un client cu care am avut un astfel de proiect:

Anul trecut am apelat la firma MKOR pentru efectuarea unui studiu de piață, pe domeniul în care activăm. [..] Pe tot parcursul proiectului, au ținut foarte aproape de noi, ne-au comunicat toți pașii și am tras concluzii împreună. MKOR, în câteva cuvinte: cooperanți, deschiși, flexibili, atenți la detalii, profesioniști. — Dănuț Marinescu, Managing Partner Julien Expert


Lucrăm ca pentru noi înșine

Fiecare proiect e tratat cu tot atâta dedicare ca și cum am fi angajați în compania-client. Sau ca și cum compania-client ar fi propriul nostru business. Suntem foarte serioși în ceea ce facem, ne asumăm ceea ce știm că putem duce, iar când suntem depășiți (nu suntem perfecți!), apelăm la specialiști care ne pot ajuta să ducem lucrurile la bun sfârșit:

Rapoartele finale ne-au furnizat recomandări extrem de utile pentru îmbunătățiri viitoare, dar și pentru eliminarea factorilor de risc. Ca și project manager din partea Goodyear, am fost impresionat de colaborarea fructuoasă cu echipa Corinei. — Svilen Stoianov, Supply Chain Representative, Goodyear România și Bulgaria (detalii proiect: Studiu Satisfacție – Goodyear România)


Suntem creativi și punem suflet în ceea ce facem

Cercetarea poate fi un domeniu plictisitor dacă te limitezi la “rețete”. Nu e cazul nostru, pentru că pătrundem esențialul în fiecare proiect, iar metoda de cercetare propusă este de multe ori o abordare unică, specifică fiecărui proiect. Cu alte cuvinte, niciun proiect nu seamănă cu un altul, iar pentru aceasta avem o minte deschisă și creativă pusă în slujba clienților noștri. Iată ce spun chiar ei:

Nu ne așteptam să se pună atâta suflet într-un studiu de piață […]  — Mihai Zaharia, Finalist Produs în Țara lui Andrei (detalii proiect: Testare de produs – Bunicel)


Echipă multi-disciplinară

Backgroundul educational și cel profesional al echipei de consultanți (inclusiv cei externi) este extrem de divers, ceea ce ne permite să avem o abordare unică, oferim soluții personalizate, specifice fiecărui proiect, iar nu „soluții la cheie”. Ne dorim să fim mai mult decât o agenție de cercetare – să fim un consultant de încredere pentru clienții noștri.

Câteva cuvinte care îi descriu pe cei de la MKOR: promptitudine, profesionalism și calitate. Recomand serviciile personalizate MKOR, cu siguranță îi aveți pe cei mai buni alături!  — Florin Alexandru, Finalist Produs în Țara lui Andrei (detalii proiect: Restaurant pescăresc – Research)


Ne asumăm întreg proiectul

Cu alte cuvinte, ne asumăm bugetul, termenul de livrare propus și rezultatele obținute. Este modul prin care ne respectăm clienții, dar și pe noi înșine. Ne asumăm rezultatele.

Lucrarea dvs. este foarte utilă pentru intrarea pe piață a întreprinderii, iar prin rezultatele pe care le-ați livrat, am înțeles nevoile reale ale clienților și ne putem adapta planul de marketing. Faină lucrare și, cel puțin pentru mine, pasionantă. Felicitări! Recomandările și concluziile studiului FOARTE UTILE. (detalii proiect: Miere sinceră – market research)


Rezultate care întrec așteptările

Fiecare studiu este gândit să atingă toate obiectivele cercetării, plus încă ceva. Apoi, în analiză, trecem prin toate încrucișările posibile, pentru a identifica informațiile cele mai interesante. Clientul le primește în raport numai pe acestea din urmă – cele mai relevante pentru afacerea sa.

Colaborarea noastră ne-a adus mai mult decât speram și ne-a ridicat nivelul așteptărilor pe viitor. În alte cuvinte: Underpromise – Overdeliver. — Alexandra Șerbulescu, DUMS Design (detalii proiect: Studiu de notoritate brand de pui)


Rapoarte prietenoase

Nu suntem genul de agenție care să îți trimită un raport cu 100 de slide-uri, cu absolut toate analizele posibile, prezentate în grafice multicolore, greu de citit și de înțeles. Pentru aceasta, există tabelele în Excel. Rapoartele sunt transmise într-un format ușor de parcurs, cu informațiile interpretate, concluzii relevante și recomandări aplicabile.

Rapoartele finale au surprins rezultatele detaliate ale cercetărilor, iar recomandările ne-au ajutat să dezvoltăm strategiile de marketing și comunicare în concordanță cu nevoile publicului nostru țintă.  — Cristina Costăchescu, Marketing Manager Sun Plaza, CBRE România (detalii proiect: Studiu de Consumatori – Sun Plaza)


Ne respectăm colaboratorii și pe noi înșine

Suntem singura agenție care menține o relație strânsă cu membrii panelului propriu, printr-o relație personalizată, bazată pe feedback și interacțiuni directe. După fiecare studiu, primim sute de feedback-uri de la respondenți, care sunt entuziasmați să participe la studiile noastre. Iată ce spun chiar membrii comunității panelului MKOR:

Interesantă experiență, pot să zic. Sincer, chestionarul a fost lung, însă nu m-am întrebat deloc când se termină întrebările, pentru că acestea au fost interesante și chiar mi-a plăcut să răspund la ele. Nu a fost deloc plictisitor și chiar mi-a fost util și mie, în sensul că mi-am amintit ce mai trebuie să cumpăr și în ce magazine mai sunt oferte în perioada aceasta. Mă bucur că am ajutat și vă urez succes în ce faceți!  — Monica (vezi ce spun respondenții)

Echipa MKOR
Cunoaște-ne mai bine

founder
Corina Cimpoca, MBA

corina-cimpoca-mkorEste fondator MKOR și un profesionist cu peste 10 ani de experienţă în marketing şi cercetare de piaţă. Corina se implică personal în fiecare proiect al MKOR, asigurând project management pentru majoritatea acestora.

Corina a absolvit un MBA la Cotrugli Business School, are un masterat în Relații Publice la UBB Cluj-Napoca și este licențiată în Ştiinţe Politice la UBB Cluj-Napoca.

De-a lungul carierei sale, a colaborat cu mai multe organizaţii în calitate de manager de marketing şi a iniţiat mai multe proiecte antreprenoriale, din care a învățat un lucru esențial: empatia în business.
Corina este pasionată de lectura de business, dezvoltare personală și strategie, în general. Când nu este la birou, își petrece timpul cu copiii și cu soțul ei.

Motto-ul său: “Fii mai bun ca ieri, nu ca ei!”

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/coricimpoca/

research manager
Luiza Coneac

luiza-coneac-mkorEste specialist în cercetare de piață, având în portofoliul propriu zeci de studii și analize de piață. Din 2016 s-a alăturat echipei MKOR unde asigură designul de cercetare, coordonează culegerea și analiza datelor și extrage cele mai relevante recomandări pentru clienții agenției, colaborând cu restul echipei.

Luiza a urmat cursurile Facultății de Comunicare și Relații Publice, specializându-se mai târziu și în Project Management.

Înainte de a se alătura MKOR, Luiza a fost consultant în management și a experimentat lucrul în echipa de project management a unei multi-naționale. Acolo s-a deprins cu cu capacitatea de rezolvare creativă a problemelor și gândirea critică.

Luizei îi plac investigațiile de tot soiul, îi place să descopere legături mai puțin vizibile între informații, să le pună cap la cap pentru a trage propriile concluzii. Dacă nu ar fi fost specialist în cercetare de marketing, ar fi putut ajunge detectiv 🙂

Energia și-o găsește în familia ei și în drumețiile în natură.

Motto-ul său: “Be passionate. Be better. Offer more than you are payed for. Be self-conscious.”

digital genie
Alex Cimpoca

alex-cimpoca-mkorEste specialist în marketing digital, iar la MKOR se ocupă de site-ul agenției, automatizări de marketing, community management, managementul panelului propriu MKOR și studiile online. Alex s-a alăturat echipei MKOR ca și consultant în 2014, iar din 2016 este partener.
Alex are un masterat în Sisteme Informatice Manageriale la Universitatea Româno-Americană și este licențiat în Informatică Managerială.

De-a lungul carierei sale, a lucrat cu mai multe organizaţii în calitate de colaborator independent pe marketing şi a iniţiat mai multe proiecte antreprenoriale, din care a învățat un lucru esențial: perspectiva clientului.

Alex este pasionat de Skydiving, Performance Marketing, SEO, User Experience, Criptomonede și Vaping. Când nu este la birou, își petrece timpul cu copiii și cu soția lui, o familie fericită fiind ceea ce își dorește mai mult, extra-profesional.

Motto-ul său: “Sunt fericit, și mă simt bine…”

LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/alex-cimpoca

marketing consultant
Ștefania Neagoe

stefania neagoe mkor

Este consultant în cadrul MKOR, cu expertiză în desk-research și sintetizare de informații. Ștefania crede că, dacă o informație există, ea o poate accesa. S-a alăturat echipei MKOR în 2016 și este implicată în proiectele agenției care necesită informații secundare. Ea coordonează conținutul site-ului MKOR și mare parte dintre materialele de comunicare ale agenției. De asemenea, ea este autoarea mai multor ghiduri și whitepapers, pe care le puteți descărca gratuit din pagina de Studii Proprii.

Ștefania a absolvit Relații Internaționale în cadrul Universității din București, unde și-a însușit gândirea critică și mijloacele prin care poate găsi răspunsuri la întrebări.

Înainte de a se alătura MKOR, și-a dezvoltat abilitățile de cercetare contribuind activ la demersuri sociologice și și-a antrenat spiritul responsabilității în cadrul unor organizații cu rol de watchdog pentru apărarea drepturilor omului și pentru promovarea datelor deschise.

Ștefania este o exploratoare, feministă și filantroapă.

Motto-ul său: „Please ma’am, may a Real Lady’s tummy gurgle? Because if not, I may as well make up my mind to be a pirate straightaway.” Pippi Longstocking

market research consultant
Bianca Balea, Dr.

bianca-balea-mkor

Este consultant în cadrul MKOR, cu o amplă expertiză în cercetare și analiza datelor. Din 2018 s-a alăturat echipei MKOR și își folosește expertiza în designul cercetării, dezvoltarea instrumentelor de culegere a datelor, dar, mai ales, în analiza datelor cantitative și diseminarea rezultatelor, folosindu-se de analize complexe, de grafice atrăgătoare și ușor de înțeles.

Bianca este doctor în sociologie din 2012 cu o teză care tratează inegalitățile digitale în rândul copiilor din România și face parte din proiectul internațional EU Kids Online, unde analizează relația copiilor cu noile tehnologii media.

Este pasionată de tot ce are legătură cu educația copiilor, înțelege care sunt neajunsurile sistemului educațional actual din România și se documentează cu privire la alternativele care funcționează în alte state, care valorizează individualitatea fiecărui copil și care produc rezultate recunoscute internațional.

Motto-ul său: If you’re not prepared to be wrong, you’ll never come up with anything original – Ken Robinson

junior data analyst
Radu Secuianu

radu-secuianu-mkor

Este Junior Consultant în cadrul MKOR, începând din 2018. El s-a alăturat echipei după ce a urmat un program de internship, în cadrul agenției. Este foarte atent la detalii și lucrează tare bine cu cifrele.

Este student în cadrul facultății de Sociologie, din cadrul Universității București.

Radu este pasionat de tot ce ține de analiza datelor și transformarea acestora în versiuni inteligibile, a căror esență este clară, vizibilă. Este pasionat și de mountain biking și kickboxing.

Motto-ul său: To get dividends from life, invest in yourself. – Debasish Mridha

field coordinator
Cătălina Duțu

catalina-dutu-mkor

Expertiza sa constă în identificarea oportunităților de piață, înțelegerea cu acuratețe a nevoilor clienților în fazele de pre-ofertare și ințiere a cercetărilor de piață. Este implicată activ în susținerea interviurilor cu experți în diverse domenii, conform metodologiei de cercetare agreate.

Cătălina are licență în Marketing și este în prezent studentă a unui program de Executive MBA la Cotrugli Business School.

Experiență anterioară vastă în top managementul unor companii antreprenoriale îi conferă abilitatea de a înțelege businessurile din perspectiva strategică.

Consideră că cel mai complex și totodată important rol din viață sa este acela de mamă.

Preocupată permanent de dezvoltarea personală proprie și a celorlalți, motto-ul său este: „If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.” Maya Angelou

legal consultant
Lucica Harasciuc, Avocat

luci-harasciuc-mkor

Este absolventă a Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii Nicolae Titulescu din Bucureşti şi are o experienţă profesională vastă în domeniul complex al dreptului afacerilor.

De peste 12 ani practică avocatura cu responsabilitate, pentru a reuşi să fie cât mai aproape de clienţii şi partenerii săi, pe care îi susţine constant în dezvoltarea afacerilor, propunându-şi să vină întotdeauna cu un plus de valoare prin competenţele şi cunoştinţele deţinute. Încă de la început, a învăţat că esenţa în domeniul consultanței juridice constă în adaptarea permanentă a soluţiilor, în funcţie de nevoile clienţilor săi.

La MKOR, Lucica efectuează analize legislative aprofundate, atât pe legislația din România, cât și pe cea din Uniunea Europeană. Acestea sunt utilizate în studiile sectoriale de piață pe care le efectuăm, dar și pentru identificarea unor oportunități sau amenințări pentru afacerile aflate la început de drum.

Timpul liber şi-l împarte între familie, prieteni şi drumeţiile montane, pasiune de la care învaţă constant organizarea, perseverenţa şi luarea deciziilor corecte într-un timp scurt ţinând cont atât de sine cât şi de cei din jur.

financial consultant
Cristian Tudorescu

cristi-tudorescu-mkor

Este fondator al companiei de consultanță financiară Explore Asset Management, cu o experiență de peste 10 ani în consilierea companiilor și de peste 14 ani în piețele financiare.

Cristian este licențiat în Finanțe, Bănci și Asigurări la ASE București și este absolvent nivelul II al programului internațional CFA (Chartered Financial Analyst). Are background în macroeconomie, analiză sectorială, evaluare de business, aducând expertiza sa în structurarea de finanțări pentru companii și în studii sectoriale. Ține training-uri de finanțe pentru antreprenori și pentru brokeri din piața bursieră.

Este implicat în două asociații, Junior Chamber International România – axată pe antreprenoriat, dezvoltarea și implicarea civică a tinerilor, respectiv Investors Club – primul club al investitorilor la Bursa de Valori București.

Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂

Proiecte recente

Noi nu afișăm doar o listă de clienți. Dă click pe oricare logo pentru a vedea studiul de caz.

Vorbim despre Proiectul Tău?


Ne place să ieșim din zona de confort, așa că tratăm fiecare proiect ca pe o provocare, pentru care ne punem în mișcare rotițele creative. Indiferent de obiectivele proiectului tău, suntem aici să te ajutăm să le depășești!