Studii de Profilare și Segmentare

MKOR oferă servicii pentru date strategice despre profilul socio-demografic al consumatorilor cât și al competitorilor în business

Cere o ofertă personalizată

Află profilul consumatorilor pentru piața în care activezi. Te ajutăm să transformi datele obținute în rezultate acționabile.

Profilul demografic

Identifici segmentele demografice relevante pentru nișa în care activezi: vârstă, gen, educație, venit, familie etc.

 

Comportamente de achiziție

Descoperi comportamentele de cumpărare: frecvența și bugetul de achiziție, canale de achiziție, motivații de cumpărare etc.

 

Noi oportunități

Identifici atitudinea și preferințele cumpărătorilor: atitudinea față de brand, valorile, personalitatea, gusturile și preferințele etc.

cere o ofertă personalizată

Studii de Profilare a Consumatorilor – Buyer Persona, direct de la sursă

Înțelege mai bine cine sunt clienții tăi, care este buyer persona, află ce nevoi au și care sunt factorii care le influențează decizia de achiziție, precum și profilul de consumator al competitorilor. Iată cum te ajutăm!

Ce este o Cercetare de Profilare a Consumatorilor?

Obții o înțelegere aprofundată a profilului țintă

Un studiu de profilare a consumatorilor te ajută să segmentezi audiența în grupuri care au caracteristici similare. În felul acesta te asiguri că strategia de marketing și de vânzări este adaptată la cerințele, profilul demografic, nevoile și stilul de viață al consumatorilor.

Profilarea consumatorilor prin cercetare înseamnă înțelegerea nevoilor, comportamentelor și preferințelor acestora pentru a putea crea valoare prin produse și servicii personalizate. Cunoașterea profilului țintă conduce la o mai bună segmentare și la o alocare strategică a resurselor de achiziție.

Vorbești pe limba fiecărui segment de consumatori

Afli detalii relevante despre cine sunt și cum gândesc cei cărora li se adresează produsele și serviciile tale. Te ajutăm în definirea de consumer personas care spun o poveste cu care aceștia rezonează.

Cere o ofertă personalizată
profilarea-cumparatorilor
studii-mkor

La ce întrebări răspunde un Studiu de Profilare?

Obții insight-uri despre segmentele de consumatori

  • Care sunt segmentele de consumatori pentru produsele sau serviciile companiei?
  • Care sunt nevoile, dorințele, comportamentele și motivațiile acestora în ceea ce privește achiziția?
  • Ce acțiuni poate lua compania pentru a-i atrage și păstra?
  • Care sunt brandurile preferate de consumatorii tăi și ai concurenței?
  • Care sunt segmentele potențiale pentru a-ți deveni clienți?
  • Care sunt canalele de cumpărare ale acestora?

Înțelegi cumpărătorii din piața țintă: cum iau decizii?

  • Ce îi determină să aleagă un anumit produs / serviciu?
  • Ce îi oprește să aleagă un anumit produs / serviciu?
  • Ce cred consumatorii despre brand & competitori?
  • Ce preferințe au?
Cere o ofertă personalizată

Când realizezi un Studiu de Profilare a Consumatorilor?

Recurența Studiilor de Profilare

Cercetările care profilează cumpărătorii au scopul de a te ajuta să obții o imagine de ansamblu asupra segmentelor de interes pentru afacerea ta. Acestea pot fi realizate punctual, recurent sau continuu (evergreen).

Recomandarea experților MKOR

Recomandarea experților MKOR este să optezi pentru a profila clienții în mod continuu, pentru a înțelege evoluția segmentelor psiho-demografice chiar în timp ce are loc.

Cere o ofertă personalizată
profilare-cumparatori
raport-studiu-profil-consumatori

Metodologiile utilizate pentru Studiile de Profilare și Segmentare

Sondaj de Opinie

Focus Group

Etnografie

Interviu în Profunzime

Cere o ofertă personalizată

Ce primești în cadrul unui Studiu de Profilare?

Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:

Raport de cercetare

Dashboard interactiv

Topline report

Baza de date brută

Script chestionar

Rapoarte de activitate

raport-studiu-consumator

Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de profilare poți accesa instant

Te ajutăm să obții date de profilare atât despre clienții tăi cât și ai competitorilor pentru decizii informate de business

Stabilim împreună obiectivele

Înțelegem care sunt nevoile companiei tale și stabilim împreună obiectivele cercetării. Pe baza acestora, alegem metododologia cercetării de profilare.

Obținem date direct de la sursă

Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date. Indiferent de domeniul companiei, vei afla care este profilul și atitudinile consumatorilor.

Primești recomandări acționabile

Ne asumăm rezultatele studiilor noastre și garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt interactive, ușor de înțeles și oferă insight-uri pentru creșterea afacerii.

mkor-research-team-mac

Facem cercetare de 10+ ani

Suntem experți în studii de piață pentru profilare, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:

Provocările clienților

Rezultatele acționabile

Proiectele cu sens

Pasiunea

Perseverența

Dezvoltarea continuă

hai să povestim

10+

Ani de experiență în studii de cercetare pentru profilare

250+

Proiecte de cercetare livrate cu succes

75+

Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele

Au încredere în noi

Păstrăm legătura?

Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂

Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.