statisticile panelului


11264+

Membri activi

(MKOR Stats, Aug 2018)

95000+

Respondenți potențiali

85%

Rata de penetrare Internet mobil România

(sursa ANCOM, Dec 2017)

67%

Rata de conversie a invitațiilor pe email

(sursa MKOR, Sep 2018)

78%+

Rata de finalizare a chestionarelor MKOR

(sursa MKOR, Sep 2018)

98%

Rata de satisfacție a membrilor panelului

(sursa MKOR, Sep 2018)

Panelul de respondenți MKOR este format din persoane care au optat explicit pentru a lua parte la studiile noastre

Păstrăm legătura cu respondenții constant, atât prin studiile la care sunt invitați, cât și prin mailuri personale de mulțumire – iar aceasta duce la o rată crescută de implicare din partea lor.

Cum se traduce acest lucru pentru tine? În rezultate relevante, obținute în timp record.

Respondenții sunt aleși aleatoriu pentru studiile pe care le derulăm – astfel încât asigurăm o reprezentativitate sporită a eșantionului, în timp ce ne angajăm că informațiile pe care le culegem sunt corecte și de încredere.

Astfel, ne asigurăm că membrii Panelului nostru:

  • Primesc studii din domenii cât mai diverse, evitând studii similare, în care răspunsurile pot deveni repetitive.
  • Nu devin “respondenți profesioniști” (sau persoane care își adaptează răspunsurile pentru a se califica la un studiu, în loc să ofere opinii relevante și sincere).
  • Sunt persoane cu interese diverse, așa cum este și populația țării – formată din consumatori cu opțiuni și preferințe diferite.

Panelul MKOR crește zilnic, prin recomandările membrilor și prin participarea la studiile noi, fie că sunt cantitative sau calitative. Membrii Panelului nostru iau parte la studii despre obiceiuri de consum, percepție și atitudini, testare de concepte și produs, focus-grupuri, comunități online și la multe altele.

acord-panel

Studiile noastre sunt optimizate pentru mobil, ceea ce le face ușor accesibile de către toți consumatorii: 84% dintre respondenți obișnuiesc să ia parte la studii de pe mobil.

Mobil 84%
Desktop 16%

Panelul MKOR te poate conecta cu orice respondent – consumatori, business sau profiluri foarte specifice de populație – pentru a măsura și monitoriza atitudini și comportamente, rapid și eficient.

  • Rezultate relevante
  • Culegere rapidă a datelor
  • Eșantion reprezentativ
  • Răspunsuri unice
  • Studii optimizate pentru mobil

Cum te poate ajuta Panelul Online de Consumatori MKOR?

Utilizăm Panelul de consumatori pentru o varietate uriașă de studii – interne sau comandate de clienții noștri. Iată câteva tipuri de studii de care și compania ta poate beneficia:

  • Obiceiuri de consum. Înțelege comportamentul consumatorilor și al cumpărătorilor pe piața pe care activezi.
  • Media. Testează concepte publicitare și eficiența surselor de informare.
  • Segmentare. Înțelege cum este structurat publicul-țintă, în funcție de diferite caracteristici.
  • Politici de preț. Definiește prețurile corect, în funcție de senzitivitatea consumatorilor.
  • Inovaţie. Lansează produse sau chiar afaceri noi, cu succes.
  • Brand awareness. Află cât de cunoscut este brandul tău în piață și cum este perceput.
  • Satisfacția consumatorilor. Află cât de mulțumiți sunt consumatorii în interacțiunea cu brandul tău.

Date demografice ale membrilor Panelului MKOR

campuri-panel-online

Membrii Panelului MKOR sunt filtrați în funcție de mai multe variabile, care ne permit să accesăm exact profilul de respondent pe care îl cauți. Informațiile sunt culese inițial în etapa de recrutare, iar apoi prin actualizări periodice.

  • Gen
  • Vârstă
  • Regiune / Județ
  • Mediu de rezidență
  • Ocupație
  • Nivel profesional
  • Venit
  • Educație
  • Statut civil

Cine se poate alătura Panelului MKOR?

  • Membri legitimi. Pentru a se alătura Panelului MKOR, respondenții trebuie să opteze explicit pentru acest lucru, după ce au acceptat Termenele și Condițiile, respectiv Politica de Confidențialitate MKOR. Identitatea le este verificată prin introducerea unei adrese de email valide.
  • Persoane reale. Membrii care se înscriu în Panelul MKOR trebuie să ofere informații corecte și complete legate de vârstă, sex, județul de domiciliu, mediul în care locuiesc (rural / urban), ocupație și educație. Aceste caracteristici ne ajută să putem filtra cei mai relevanți respondenți, în funcție de profilul publicului-țintă vizat de fiecare client.
  • Respondenți relevanți. În cadrul studiilor noastre, ne asigurăm că participanții sunt relevanți prin întrebări de preselecție, iar datele demografice sunt revalidate, cu fiecare nou studiu la care un participant ia parte. Cu alte cuvinte, ne asigurăm că în cadrul panelului avem datele actualizate ale membrilor, în orice moment.
  • Răspunsuri unice. Un respondent poate răspunde o singură dată la un sondaj, indiferent dacă încearcă conectarea de pe mai multe dispozitive. Identitatea fiecărui respondent este legată de un ID unic, care nu poate fi duplicat.

Cum funcționează Panelul MKOR?

  • Opt-in explicit. Membrii Panelului MKOR își reactivează apartenența la comunitate de fiecare dată când iau parte la un nou studiu. Astfel, ne asigurăm că numai cei care doresc cu adevărat să ia parte la sondajele publicate de noi, pot face acest lucru.
  • Fără spam. Dacă un membru activ optează explicit pentru a nu mai face parte din comunitatea Panelului MKOR, acesta este eliminat din toate bazele noastre de date, conform reglementărilor legale.
  • Screening automatizat și manual. Din bazele de date ale Panelului sunt excluse automat adresele de email ale angajaților, colaboratorilor și clienților MKOR, dar și cele ale competitorilor noștri. Astfel, ne asigurăm că participanții la studiile noastre sunt persoane obiective, eliminând conflictele de interese.
  • Doar respondenți calificați. În Panelul MKOR nu se regăsesc persoane minore sau persoane care lucrează în cercetare de piață sau publicitate.
  • Blacklist actualizat în timp real. Persoanele care se dezabonează sau aleg opțiunea că nu vor să mai participe la alte studii sunt adăugate pe o listă de excludere. Lista este folosită la nivel global, inclusiv atunci când lansăm un studiu prin publicitate în social media.

MKOR are respondenți fericiți

Membrii Panelului sunt tratați cu respect, de către echipa MKOR. Astfel, respondenții noștri beneficiază de o experiență unică, iar acest lucru îi face să răspundă sincer și cu drag invitațiilor noastre.

Ne mândrim că păstrăm deschisă comunicarea cu comunitatea, iar prin feedback-urile primite avem șansa de a deveni mai buni, în fiecare zi. Pentru clienții noștri, acest lucru se traduce în date relevante, oferite cu sinceritate din partea consumatorilor.

  • Chestionare simplu de parcurs, cu un limbaj ușor de înțeles
  • Cel mult un studiu pe săptămână, pentru fiecare respondent
  • Premii atractive – de la parfumuri, la vacanțe și bijuterii
  • Emailuri personale de mulțumire, pentru participarea la sondaje
  • Comunicare deschisă, pentru optimizarea experienței

Suntem singura agenție care cere feedback în mod activ și recurent tuturor respondenților, după participarea la fiecare studiu. Primim sute de mailuri săptămânal, cu feedback-uri dintre cele mai diverse, însă acestea sunt, cel mai adesea, emailuri de felicitare.

Te invităm să arunci o privire peste doar câteva dintre emailurile de feedback care ne curg în Inbox de la respondenții noștri, zilnic!

testimonial-email-camelia

claudia-swissplan-testimonial-email

silvia-romanel-testimonial-email

adrian-director-selgros-testimonial-email

testimonial-adela

gabriela-testimonial-email

testimonial-oana

stefan-bioeuro-testimonial-email

andaluiza-testimonial-email

ane-todays-testimonial-email

irina-testimonial-email

testimonial-domuta

Vorbim despre nevoile tale de Cercetare?


Ne place să ieșim din zona de confort, așa că tratăm fiecare proiect ca pe o provocare, pentru care ne punem în mișcare rotițele creative. Indiferent de obiectivele proiectului tău, suntem aici să te ajutăm să le depășești!


Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂