Contextul tău
Te pregătești să lansezi un nou produs sau serviciu și vrei să înțelegi potențialul pieței, analiza competiției, factorii macroeconomici și cei care influențează comportamentele de consum, până la estimarea dimensiunii pieței și structura acesteia.
Abordarea noastră
Pornind de la cercetarea de consumator și cea din surse secundare, analizăm potențialul pieței, în termeni de structură, volum și valoare. Analizele PESTLE, Porter și SWOT conturează dinamica pieței pe care o vizezi.
Rezultate acționabile
Primești informații despre obiceiuri de consum, profilul consumatorului, structura și dimensiunea pieței, prognoză de evoluție, analiză legislativă - iată doar câteva dintre rezultatele pe care îți vei putea baza strategia de poziționare pe noua piață.
Reprezintă piața pe care o vizezi o oportunitate reală?
Indiferent dacă ești antreprenor și abia îți începi propria afacere sau ești manager într-o companie în plină dezvoltare, trebuie să poți răspunde rapid și corect la această întrebare.
De ce corect?
Deoarece capacitatea de a estima potențialul unei piețe sau unei oportunități de piață este esențială pentru un lider care stă în fața unei decizii. Evaluarea unei noi piețe este importantă pentru o varietate de decizii de afaceri, de la prioritizarea segmentelor de piață-țintă până la strategia de lansare.
În orice caz, prin colectarea și evaluarea datelor corecte, îți poți îmbunătăți semnificativ strategia și deciziile de business.
Contextul tău
Organizația ta va intra pe o nouă piață și vrei să te asiguri că pășește cu dreptul. O analiză aprofundată a unei noi piețe îți va confirma dacă aceasta reprezintă o oportunitate viabilă sau dacă există provocări pe care trebuie să le abordezi înainte de a continua demersurile de lansare.
În primul rând, întrebarea la care dorești răspuns este mărimea și valoarea acelei piețe. Totuși, un studiu de evaluare a unor noi oportunități de piață îți va răspunde și la alte întrebări:
- Dimensiunea pieței este suficient de mare pentru afacerea mea?
- Ce cotă de piață este probabil să putem accesa?
- Cât de mare este nevoia pentru ceea ce oferim?
- Cât de ușor sau de greu este să obținem un nou client?
- Care sunt cerințele clientului, în acest nou context?
- Care sunt canalele de comunicare pe care ar trebui să le adoptăm?
- Care este rezistența la preț și care este cel mai mare preț mediu pe care un cumpărător ar fi dispus să-l cheltuiască?
- Cine sunt competitorii prezenți și cu ce ne diferențiem față de ei?
Abordarea noastră
Dacă urmează să pornești demersurile pentru a identifica oportunitățile pe o nouă piață, ia în considerare expertiza oferită de MKOR – agenția de Market Opportunity Research. Echipa noastră are o vastă experiență în astfel de studii (de unde și numele nostru!), în industrii și piețe extrem de diverse.
Pentru a atinge obiectivele de cercetare, parcurgem pași precum analiza cererii și a ofertei (consumatori și competitori), a saturației, a produselor și serviciilor complementare, dar și trendurile și legislația care conturează dinamica pieței – și care implicit, îți vor afecta afacerea în mod direct.
Rezultatele unui studiu de oportunitate pe o nouă piață
După derularea fiecărui studiu de oportunitate, vei primi informații concrete care te vor ajuta să îți definești strategia de poziționare pe noua piață, dar și prognoza de vânzări. Iată câteva dintre rezultatele unui studiu de oportunitate realizat de consultanții MKOR:
- Dimensiunea pieței potențiale. Vei primi informații relevante despre potențialul și mărimea pieței pe care o vizezi, precum și despre competiție.
- Cota potențială de piață. Vom estima ce cotă de piață poate accesa compania ta, pornind de la cotele de piață ale celorlalți jucători.
- Trenduri. Vei ști exact care sunt tendințele care vor modelează viitorul pieței pe care dorești să activezi.
- Consumatori. Vei înțelege care este profilul consumatorilor pe care îi vei viza și care sunt cerințele lor, pe care le vei satisface.
- Prețuri. Prin cercetare, vom afla care este toleranța la preț a consumatorilor și care este prețul mediu maximal pe care îl poți cere.
- Impactul legislației. Vei avea o perspectivă completă asupra reglementărilor legislative în vigoare, care îți vor influența afacerea.
- Competiție. Cine sunt jucătorii care activează deja și care sunt barierele de intrare pe noua piață?
- Diferențiere. Care sunt punctele tale forte și care este modul în care le poți utiliza pentru a te diferenția?
Lucrăm pentru clienți ca și pentru noi înșine
La MKOR, suntem dedicați să obținem rezultate acționabile, în timpul și bugetul stabilit. Inovează alături de noi!
Transparență
Echipă Dedicată
Obiective Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
10+
Ani de experiență în studii de piață și de consumator
200+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
75+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Studii de caz despre cercetarea oportunității
În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii de oportunitate pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.
Cercetările realizate au un impact real pentru clienții MKOR
La MKOR, am realizat o varietate impresionantă de studii inovatoare, care au condus la înființarea unor afaceri sau dimpotrivă, la schimbarea planurilor, pentru afaceri care necesitau modificări, pentru a fi viabile. Oportunitățile descoperite au condus la dezvoltarea sănătoasă și bazată pe date concrete a celor care ne-au abordat serviciile.
Pentru mai multe detalii despre proiectele la care am lucrat, te invităm să răsfoiești portofoliul nostru. Vei găsi mai mult decât o simplă enumerate de logouri. Îți punem la dispoziție studii de caz pentru fiecare proiect dezvoltat!
Clienții MKOR sunt încântați
Colaborarea cu MKOR pentru studiul cantitativ pe care ne-am dorit să îl realizăm a fost una strânsă și constructivă. Am lucrat îndeaproape pentru a ne respecta obiectivele și am reușit să obținem cele mai bune rezultate. Recomandăm cu drag serviciile pe care le oferă MKOR și vom continua să lucrăm împreună pentru cercetările viitoare.Ivona Băbărelu, Marketing Manager Clever Taxi
Vă mulţumesc pentru seriozitatea şi promptitudinea cu care aţi răspuns solicitării noastre. Lucrarea dvs. este foarte utilă pentru intrarea pe piaţă a întreprinderii, iar prin rezultatele pe care le-aţi livrat, am înţeles nevoile reale ale clienţilor şi ne putem adapta planul de marketing. Faină lucrare şi, cel puţin pentru mine, pasionantă. Felicitări! Recomandările şi concluziile studiului FOARTE UTILE.Mihail Apostolescu, President of Apicola Valea Prahovei Association, câștigător Țara lui Andrei
Am început colaborarea cu MKOR în 2016 și continuăm să dezvoltăm împreună noi proiecte. În ultimii ani, am derulat împreună unele dintre cele mai complexe studii legate de satisfacția beneficiarilor și clienților noștri. Suntem încântați că am ales să colaborăm cu MKOR, care ne-au susținut de la faza de proiectare a cercetării până la interpretarea și livrarea rapoartelor finale în timp record. Apreciez deschiderea și disponibilitatea de care au dat dovadă consultanții MKOR pentru întelegerea cerințelor de business și livrarea proiectelor în timp util, la calitatea așteptată.Andreea Gheorghiu, Head of Marketing Edenred România
Ne face o deosebită plăcere să recomandăm MKOR, pe care o considerăm ca fiind unul dintre cei mai profesioniști jucători în domeniu. Materialele livrate au respectat cerințele și exigențele noastre, iar concluziile și recomandările au fost valoaroase și utile. Pe parcursul desfășurării contractului am remarcat conștiinciozitatea și seriozitatea echipei. Materialele livrate au fost de calitate iar comunicarea clară și concisă. Am admirat și calitatea de lider a Corinei Cimpoca, managerul firmei.Dr. Claudiu Filip, Director Proiect INCDTIM Cluj-Napoca
Ne place profesionalismul cu care reușiți să obtineți informații-cheie de la clienții noștri [pentru studiile de caz] și să le transpuneți ulterior în materiale utile. Felicitări și mult succes în continuare!Oana Moldovan, Marketing Manager Beck et al. Services
Am colaborat cu echipa MKOR într-un proiect care a constat în studierea percepției și a gradului de satisfacție al clienților noștri. A fost un proiect minunat, la care ne-a plăcut să lucrăm și din care am învățat multe lucruri noi de la colaboratorii noștri. Îi recomandăm tuturor celor interesați să își dezvolte afacerea prin îmbunătățirea satisfacției clienților.Ramona Cuc, Director General Lunchbox
Am avut plăcerea să lucrăm cu Corina și echipa sa, iar colaborarea noastră legat de cercetarea de piață pe care am efectuat-o a fost una foarte reușită. Apreciem profesionalismul și seriozitatea de care a dat dovadă. Recomandăm MKOR cu căldură tuturor celor care au nevoie de servicii de calitate.Alin Prunean, Președinte Sănătate Dulce, câștigător Țara lui Andrei
Am realizat deja două proiecte de succes cu MKOR: primul, unde ne-au ajutat să evaluăm potențialul de piață al forței de muncă în cinci orașe diferite ale României, cu scopul de a deschide un contact center local. Ca urmare, am deschis două centre de contact, unul în București și unul în Cluj-Napoca. Al doilea proiect a constat într-o evaluare complexă a pieței (macroeconomie, infrastructură, materii prime și resurse umane) cu scopul lansării unei noi fabrici de mobilă în România. Vă recomandăm echipa MKOR pentru orice proiect în domeniul cercetării de piață, sunt cu adevărat profesioniști.Corina Nicolau, Manager VidaXL România
Echipa MKOR este profesionistă și dedicată fiecărui proiect, indiferent de dimensiunea acestuia. Pe tot parcursul proiectului de research am colaborat foarte bine cu Corina și a ei echipă. Chiar și atunci când lucrurile au fost ușor dificile, recomandările au venit proactiv și targetul a fost depășit. Mulțumesc și recomand!Simona Mincu, Marketing Manager Intrum România
Îmi exprim aprecierea față de colaborarea cu compania MKOR. Echipa MKOR, prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întodeauna suportul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru solicitările noastre punctuale legate de serviciile de cercetare de piață. Recomand MKOR ca fiind un colaborator profesionist și de încredere și apreciez serviciile sale de calitate și flexibilitatea serviciilor oferite care o diferențiază într-un mod favorabil de competitorii săi.Dragoș Pîslaru, Manager de Proiect GEA Strategy&Consulting (Civitta România)
Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂
Abonează-te la newsletter
Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii