Contextul tău

Organizația ta va intra pe o nouă piață și vrei să te asiguri că pășește cu dreptul către această nouă provocare.

Abordarea noastră

Analizăm cererea și oferta, dar și trendurile și legislația care conturează dinamica noii piețe pe care o vizezi.

Livrăm rezultate

Primești informații care te vor ajuta să îți definești strategia de poziționare pe noua piață, dar și prognoza de vânzări.

Reprezintă piața pe care o vizezi o oportunitate reală?

Indiferent dacă ești antreprenor și abia îți începi propria afacere sau ești manager într-o companie în plină dezvoltare, trebuie să poți răspunde rapid și corect la această întrebare.

De ce corect?

Deoarece capacitatea de a estima potențialul unei piețe sau unei oportunități de piață este esențială pentru un lider care stă în fața unei decizii. Evaluarea unei noi piețe este importantă pentru o varietate de decizii de afaceri, de la prioritizarea segmentelor de piață-țintă până la strategia de lansare.

În orice caz, prin colectarea și evaluarea datelor corecte, îți poți îmbunătăți semnificativ strategia și deciziile de business.

Contextul tău

Organizația ta va intra pe o nouă piață și vrei să te asiguri că pășește cu dreptul. O analiză aprofundată a unei noi piețe îți va confirma dacă aceasta reprezintă o oportunitate viabilă sau dacă există provocări pe care trebuie să le abordezi înainte de a continua demersurile de lansare.

În primul rând, întrebarea la care dorești răspuns este mărimea și valoarea acelei piețe. Totuși, un studiu de evaluare a unor noi oportunități de piață îți va răspunde și la alte întrebări:

  • Cimensiunea pieței este suficient de mare pentru afacerea mea?
  • Ce cotă de piață este probabil să putem accesa?
  • Cât de mare este nevoia pentru ceea ce oferim?
  • Cât de ușor sau de greu este să obținem un nou client?
  • Care sunt cerințele clientului, în acest nou context?
  • Care sunt canalele de comunicare pe care ar trebui să le adoptăm?
  • Care este rezistența la preț și care este cel mai mare preț mediu pe care un cumpărător ar fi dispus să-l cheltuiască?
  • Cine sunt competitorii prezenți și cu ce ne diferențiem față de ei?

Abordarea noastră

Dacă urmează să pornești demersurile pentru a identifica oportunitățile pe o nouă piață, ia în considerare expertiza oferită de MKOR – agenția de Market Opportunity Research. Echipa noastră are o vastă experiență în astfel de studii (de unde și numele nostru!), în industrii și piețe extrem de diverse.

Pentru a atinge obiectivele de cercetare, parcurgem pași precum analiza cererii și a ofertei (consumatori și competitori), a saturației, a produselor și serviciilor complementare, dar și trendurile și legislația care conturează dinamica pieței – și care implicit, îți vor afecta afacerea în mod direct.

Rezultatele unui studiu de oportunitate pe o nouă piață

După derularea fiecărui studiu de oportunitate, vei primi informații concrete care te vor ajuta să îți definești strategia de poziționare pe noua piață, dar și prognoza de vânzări. Iată câteva dintre rezultatele unui studiu de oportunitate realizat de consultanții MKOR:

  • Dimensiunea pieței potențiale. Vei primi informații relevante despre potențialul și mărimea pieței pe care o vizezi, precum și despre competiție.
  • Cota potențială de piață. Vom estima ce cotă de piață poate accesa compania ta, pornind de la cotele de piață ale celorlalți jucători.
  • Trenduri. Vei ști exact care sunt tendințele care vor modelează viitorul pieței pe care dorești să activezi.
  • Consumatori. Vei înțelege care este profilul consumatorilor pe care îi vei viza și care sunt cerințele lor, pe care le vei satisface.
  • Prețuri. Prin cercetare, vom afla care este toleranța la preț a consumatorilor și care este prețul mediu maximal pe care îl poți cere.
  • Impactul legislației. Vei avea o perspectivă completă asupra reglementărilor legislative în vigoare, care îți vor influența afacerea.
  • Competiție. Cine sunt jucătorii care activează deja și care sunt barierele de intrare pe noua piață?
  • Diferențiere. Care sunt punctele tale forte și care este modul în care le poți utiliza pentru a te diferenția?
market research report

Lucrăm pentru clienți ca și pentru noi înșine

La MKOR, suntem dedicați să obținem rezultate acționabile, în timpul și bugetul stabilit. Inovează alături de noi!

Transparență
Echipă Dedicată
Obiective Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
vreau o ofertă

99%

Dintre clienții noștri sunt satisfăcuți și ne recomandă

35+

Anii de experiență în opportunity research, ai întregii echipe

75

Numărul clienților cu care am lucrat în ultimii 5 ani

Studii de caz despre cercetarea oportunității

În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii de oportunitate pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.

Cercetările realizate au un impact real pentru clienții MKOR

La MKOR, am realizat o varietate impresionantă de studii inovatoare, care au condus la înființarea unor afaceri sau dimpotrivă, la schimbarea planurilor, pentru afaceri care necesitau modificări, pentru a fi viabile. Oportunitățile descoperite au condus la dezvoltarea sănătoasă și bazată pe date concrete a celor care ne-au abordat serviciile.

Pentru mai multe detalii despre proiectele la care am lucrat, te invităm să răsfoiești portofoliul nostru. Vei găsi mai mult decât o simplă enumerate de logouri. Îți punem la dispoziție studii de caz pentru fiecare proiect dezvoltat!

Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂

Abonează-te la newsletter

Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii