Servicii complete de Cercetare de Marketing

La MKOR, oferim servicii de cercetare strategică a pieței, de la studii sectoriale de piață, analiză competitivă și studii de consumator. Vezi mai jos detalii privind serviciile pe care le oferim.

DISCUTĂM LA CAFEA?

Studii de piață / Market intelligence

Ideile bune nu vin din neant. Sau chiar daca e asa, ele ar trebui testate cu ajutorul cercetarii, prin studii de piata.

Cercetarea de piață este un instrument care vă va fi de un real ajutor în cunoașterea concurenței, a clienților proprii, pentru lansarea unor noi produse, extinderea pe piețe noi, pentru inovație sau creșterea satisfacției clienților. Într-un cuvânt, este un instrument pentru succesul afacerii!

date-research

strategii-de-succes

Strategie de marketing

Nu poti ajunge, daca nu stii unde mergi! Va ajutam in definirea strategiei de marketing, precum si in implementarea ei, zi de zi.

Strategia de marketing este ca o hartă care vă arată unde sunteți, unde vreți să ajungeți și, mai ales, cum să ajungeți acolo! Vă vom fi alături de la începutul proiectului și până la final, oferindu-vă tot sprijinul profesionist de care aveți nevoie, prin servicii de strategie de marketing orientat catre rezultate. De aici și numele nostru, MKOR.

Studii de satisfacție

Insasi initiativa de a face un studiu de satisfactie va creste nivelul satifactiei clientilor dvs.!

Indiferent de industria în care activați, clienții reprezintă motorul afacerii dvs. Fie că aveți de-a face cu clienți business, fie că sunteți în contact direct cu utilizatorii finali ai unui produs sau serviciu, este important să le evaluați periodic nivelul de satisfacție. Acest indicator vă va ajuta să deveniți mai buni, în relația cu aceștia.

masurarea-satisfactiei

analiza-concurentei

Analiza concurenței

Concurenta este cea care da tonul pe piata, fie ca vorbim despre produse, servicii sau - mai ales! - optiunile consumatorilor.

Să cunoașteți strategiile adoptate de concurenții dvs., produsele și serviciile pe care le oferă clienților, dar și prezența în media – online și offline – reprezintă un avantaj competitiv de care nu vă puteți lipsi. Toate aceste informații vă vor ajuta să vă poziționați într-un mod unic pe piață, dar și să vă aliniați strategia la trendul general.

Mystery Shopping România

Mystery shopper este o metodologie prin care organizatiile afla cat de bine se prezinta in fata clientilor.

Totuși, nouă ne place să ducem acest concept un pas mai departe și să aflăm mai mult decât cum vă percep proprii clienți. Utilizăm acest instrument pentru analiza concurenței, în scenarii de competitive intelligence, prin care aflăm cum se prezintă competitorii dvs. în fața clienților proprii!

mystery-shopping-romania

focus-groups-romania

Focus grup

Focus-grupul este o unealta de cercetare calitativa, o etapa prin care puteti explora idei, opinii sau reactii ale clientilor.

Utilizat corect, focus-grupul vă va oferi informații legate de ceea ce cred clienții dvs. actuali sau potențiali despre produsele sau serviciile pe care le oferiți. Cu ajutorul unui moderator profesionist, vom obține informații și idei neprețuite pentru îmbunătățire. Pe scurt, veți avea ocazia de a afla nemijlocit ce gândesc cei pe care doriți să îi aveți clienți fideli.

Vorbim despre Proiectul Tău?


Ne place să ieșim din zona de confort, așa că tratăm fiecare proiect ca pe o provocare, pentru care ne punem în mișcare rotițele creative. Indiferent de obiectivele proiectului tău, suntem aici să te ajutăm să le depășești!


    Clienții MKOR sunt încântați

    Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂