Contextul tău
Cunoști piața mai bine decât oricine, dar există întrebări la care știi răspunsul doar intuitiv - și ai vrea să-l știi cu siguranță.
Abordarea noastră
Utilizăm metode clasice de cercetare, dar și abordări noi, găsim soluții inovative, pentru a afla răspunsul la întrebările tale.
Livrăm rezultate
La livrare primești informații relevante, care te ajută să îți definești strategia, dar și să abordezi noi oportunități.
Ce este un studiu de piață?
Cercetarea este rațiunea noastră de a fi, aici, la MKOR. Prin realizarea studiilor de piață pentru clienții noștri, îi ajutăm în definirea strategiei de afaceri, printr-o cunoaștere aprofundată a pieței pe care activează, dar și a punctelor forte care îi diferențiază, față de competitori.
Un studiu de piață, precum analiza unei anumite industrii (studiu sectorial), este un element al unui plan de afaceri, care confirmă existența unei piețe profitabile pentru produsele sau serviciile unei companii. În plus, în cadrul unei astfel de cercetări, identificăm detalii strategice despre jucătorii activi, dar și despre cotele de piață ale acestora.
Studiul de piață servește drept bază atât pentru o prognoză a vânzărilor, care confirmă fezabilitatea comercială a companiei, cât și obiectivele de producție și operaționale pentru toate celelalte activități ale companiei.
Conform definiției oficiale,
Studiul de piață, care include cercetarea socială și de opinie, reprezintă strângerea și interpretarea sistematică a informațiilor despre indivizi sau organizații, utilizând metode și tehnici statistice și analitice, pentru a obține informații sau suport pentru luarea deciziilor.
Conform ICC/ESOMAR International Code on Market and Social Research
Context
Ești pe piață de suficient timp încât să cunoști cum merg lucrurile, mai bine decât oricine. Totuși, există întrebări la care știi răspunsul intuitiv – și ai vrea să-l știi cu siguranță. Un studiu de piață îți va oferi răspunsuri pentru următoarele situații:
- Care este dimensiunea pieței pe care activezi?
- Care este dinamica pieței? Cum a evoluat în ultimii ani și care este prognoza evoluției pentru următorii ani?
- Care este potențialul pieței? Care este cererea în piață?
- Care sunt principalii competitorii din piață? Cum te diferențiezi față de aceștia?
- Ce cote de piață au competitorii din piață? Ce cotă de piață are compania ta?
- Care sunt trendurile în industria pe care activezi?
- Care este legislația națională sau internațională care îți influențează afacerea, în mod direct?
Abordarea noastră
La MKOR, utilizăm atât metode de cercetare primară, cât și secundară, pentru a afla răspunsul la întrebările legate de piețele clienților noștri. În funcție de fiecare domeniu analizat, datele se pot dovedi dificil sau chiar imposibil de găsit. Totuși, acest lucru nu ne oprește în a găsi soluții inovative de abordare, pentru a ne atinge obiectivele.
Dacă vrei să înțelegi mai multe despre cum abordăm fiecare studiu de piață, citește ghidul expertului despre cum se face un studiu de piață. Aici explicăm atât de detaliat totul, încât vei putea să derulezi chiar și singur propriul proiect de cercetare – cu toate că îți recomandăm călduros să ne lași pe noi, e puțin mai dificil decât pare! 🙂
Rezultatele unei cercetări
După derularea fiecărui studiu de piață, clienții noștri au acces la informații care îi ajută să își definească strategia de poziționare, prognoza de vânzări și chiar să abordeze noi oportunități.
Iată câteva dintre rezultatele unei cercetări realizate de consultanții MKOR:
- Mărimea pieței. Cercetarea îți poate oferi informații extrem de importante despre potențialul și mărimea pieței pe care activezi, precum și despre competiție.
- Cote de piață. Vei ști ce cotă de piață are compania ta, dar și ceilalți jucători.
- Trenduri. Vei fi cu un pas înaintea competitorilor, pentru că vei ști care sunt tendințele care vor modela piața, în viitorul apropiat și mediu.
- Dinamica pieței. Vei ști care sunt principalii factori care influențează evoluția industriei în care activezi.
- Potențialul pieței. Cercetarea te va ajuta să ajustezi volumele de producție, în funcție de cerere și nevoile pieței, astfel încât să nu irosești resurse importante pentru companie.
- Impactul legislației. Studiul de piață te va ajuta să înțelegi care sunt limitările sau oportunitățile afacerii tale, în funcție de diferitele reglementări legislative în vigoare, din țară sau la nivel european.
- Noi oportunități. Vei descoperi noi oportunități pentru eficientizare, extindere sau chiar pivotare. Noi ți le evidențiem, tu decizi cum le fructifici!
Lucrăm la orice Studiu ca și cum l-am face pentru noi
La MKOR, suntem dedicați să obținem rezultate acționabile, în timpul și bugetul stabilit.
Transparență
Echipă Dedicată
Obiective Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
10+
Ani de experiență în studii de piață și de consumator
200+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
75+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Studii de caz pentru cercetarea pieței
În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii de piață pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.
Studiile realizate de noi au un impact real pentru clienții noștri
La MKOR, am realizat o varietate impresionantă de studii de piață, care au condus la înființarea unor afaceri sau dimpotrivă, la schimbarea planurilor, pentru afaceri care necesitau modificări, pentru a fi viabile. Studiile noastre de piață au condus la lansarea cu succes a unor produse noi sau a unor concepte publicitare.
Proiectele de cercetare conduse de noi au ajutat la lansarea unor afaceri sociale, înființarea unor noi locuri de muncă, respectiv la lansarea unor afaceri din afara țării în România.
Pentru mai multe detalii despre proiectele la care am lucrat, te invităm să răsfoiești portofoliul nostru. Vei găsi mai mult decât o simplă enumerate de logo-uri. Îți punem la dispoziție studii de caz pentru fiecare proiect de cercetare dezvoltat!
Clienții MKOR sunt încântați
Ne place profesionalismul cu care reușiți să obtineți informații-cheie de la clienții noștri [pentru studiile de caz] și să le transpuneți ulterior în materiale utile. Felicitări și mult succes în continuare!Oana Moldovan, Marketing Manager Beck et al. Services
Am colaborat cu echipa MKOR într-un proiect care a constat în studierea percepției și a gradului de satisfacție al clienților noștri. A fost un proiect minunat, la care ne-a plăcut să lucrăm și din care am învățat multe lucruri noi de la colaboratorii noștri. Îi recomandăm tuturor celor interesați să își dezvolte afacerea prin îmbunătățirea satisfacției clienților.Ramona Cuc, Director General Lunchbox
Colaborarea cu MKOR pentru studiul cantitativ pe care ne-am dorit să îl realizăm a fost una strânsă și constructivă. Am lucrat îndeaproape pentru a ne respecta obiectivele și am reușit să obținem cele mai bune rezultate. Recomandăm cu drag serviciile pe care le oferă MKOR și vom continua să lucrăm împreună pentru cercetările viitoare.Ivona Băbărelu, Marketing Manager Clever Taxi
Ne face o deosebită plăcere să recomandăm MKOR, pe care o considerăm ca fiind unul dintre cei mai profesioniști jucători în domeniu. Materialele livrate au respectat cerințele și exigențele noastre, iar concluziile și recomandările au fost valoaroase și utile. Pe parcursul desfășurării contractului am remarcat conștiinciozitatea și seriozitatea echipei. Materialele livrate au fost de calitate iar comunicarea clară și concisă. Am admirat și calitatea de lider a Corinei Cimpoca, managerul firmei.Dr. Claudiu Filip, Director Proiect INCDTIM Cluj-Napoca
Vă mulţumesc pentru seriozitatea şi promptitudinea cu care aţi răspuns solicitării noastre. Lucrarea dvs. este foarte utilă pentru intrarea pe piaţă a întreprinderii, iar prin rezultatele pe care le-aţi livrat, am înţeles nevoile reale ale clienţilor şi ne putem adapta planul de marketing. Faină lucrare şi, cel puţin pentru mine, pasionantă. Felicitări! Recomandările şi concluziile studiului FOARTE UTILE.Mihail Apostolescu, President of Apicola Valea Prahovei Association, câștigător Țara lui Andrei
Am realizat deja două proiecte de succes cu MKOR: primul, unde ne-au ajutat să evaluăm potențialul de piață al forței de muncă în cinci orașe diferite ale României, cu scopul de a deschide un contact center local. Ca urmare, am deschis două centre de contact, unul în București și unul în Cluj-Napoca. Al doilea proiect a constat într-o evaluare complexă a pieței (macroeconomie, infrastructură, materii prime și resurse umane) cu scopul lansării unei noi fabrici de mobilă în România. Vă recomandăm echipa MKOR pentru orice proiect în domeniul cercetării de piață, sunt cu adevărat profesioniști.Corina Nicolau, Manager VidaXL România
Îmi exprim aprecierea față de colaborarea cu compania MKOR. Echipa MKOR, prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întodeauna suportul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru solicitările noastre punctuale legate de serviciile de cercetare de piață. Recomand MKOR ca fiind un colaborator profesionist și de încredere și apreciez serviciile sale de calitate și flexibilitatea serviciilor oferite care o diferențiază într-un mod favorabil de competitorii săi.Dragoș Pîslaru, Manager de Proiect GEA Strategy&Consulting (Civitta România)
Echipa MKOR este profesionistă și dedicată fiecărui proiect, indiferent de dimensiunea acestuia. Pe tot parcursul proiectului de research am colaborat foarte bine cu Corina și a ei echipă. Chiar și atunci când lucrurile au fost ușor dificile, recomandările au venit proactiv și targetul a fost depășit. Mulțumesc și recomand!Simona Mincu, Marketing Manager Intrum România
Am început colaborarea cu MKOR în 2016 și continuăm să dezvoltăm împreună noi proiecte. În ultimii ani, am derulat împreună unele dintre cele mai complexe studii legate de satisfacția beneficiarilor și clienților noștri. Suntem încântați că am ales să colaborăm cu MKOR, care ne-au susținut de la faza de proiectare a cercetării până la interpretarea și livrarea rapoartelor finale în timp record. Apreciez deschiderea și disponibilitatea de care au dat dovadă consultanții MKOR pentru întelegerea cerințelor de business și livrarea proiectelor în timp util, la calitatea așteptată.Andreea Gheorghiu, Head of Marketing Edenred România
Am avut plăcerea să lucrăm cu Corina și echipa sa, iar colaborarea noastră legat de cercetarea de piață pe care am efectuat-o a fost una foarte reușită. Apreciem profesionalismul și seriozitatea de care a dat dovadă. Recomandăm MKOR cu căldură tuturor celor care au nevoie de servicii de calitate.Alin Prunean, Președinte Sănătate Dulce, câștigător Țara lui Andrei
Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂
Abonează-te la newsletter
Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii