Contextul tău
Vrei să testezi o idee inovativă sau un nou concept descoperit în laboratorul de R&D, înainte de lansarea pe piață.
Abordarea noastră
Testăm mai multe concepte și adaptăm abordarea în funcție de rezultatele obținute, totul în doar câteva zile.
Livrăm rezultate
Ai acces în timp real despre modul în care îți poți îmbunătăți conceptul, beneficiind de înțelepciunea mulțimilor.
“Am o idee grozavă pentru un nou produs (sau serviciu)!”
Ai auzit vreodată vorbele acestea sau le-ai spus chiar tu? Momentul în care îți vine o nouă idee este magic!
Totuși, după entuziasmul inițial, începi să cauți dacă mai există acel produs sau serviciu, undeva. Dacă nu există, te vei întreba de ce nu există? Poate nu reprezintă chiar o oportunitate reală de business? Iar dacă de fapt are potențial de dezvoltare, care este publicul pentru acest nou produs (sau serviciu)?
Fie că este vorba despre o invenție, o idee sau un prototip, acestea trebuie testate în așa fel încât să te asiguri de viabilitatea lor în piață – dar și că îndeplinesc (sau depășesc) așteptărilor viitorilor consumatori.
Cum? Bineînțeles, prin cercetare.
Contextul tău
Fie că ești antreprenor și vrei să testezi o idee inovativă, fie că ești manager într-o companie care dorește să testeze un nou concept descoperit în laboratorul de R&D, suntem aici să te ajutăm să afli cum îți poți poziționa pe piață ideea.
Odată cu entuziasmul de a fi creat ceva nou, vine și responsabilitatea de a lansa un produs cât mai bun, chiar din faza de concept. Astfel că vei dori să afli, dintr-o sursă de încredere, cât mai multe informații despre:
- Cum pot testa în siguranță ideea sau conceptul meu?
- Pot beneficia de consultanță pentru a-mi rafina ideea?
- Pot testa mai multe concepte?
- Cine este publicul pentru noul meu produs?
- Cât de repede pot testa ideea pe care o am?
- Care este prognoza de vânzări pentru noul meu produs?
- Cum îl pot poziționa, comparativ cu alternativele care se regăsesc în prezent pe piață?
- Care este dimensiunea pieței pe care activezi?
Abordarea noastră
Suntem conștienți că timpul este extrem de important, în contextul dezvoltării unui nou concept și înțelegem nevoia de a ști acum dacă un concept sau altul merită dus mai departe.
Avem capacitatea de a derula studii în doar câteva zile, pe orice profil de consumator, cu ajutorul panelului propriu.
Testăm în paralel mai multe concepte sau aprofundăm unul singur, adaptând seria de teste în funcție de rezultatele valului anterior, la doar câteva zile distanță.
Astfel, ne asigurăm că nu e pierdut nici un moment prețios, dar și că obții cele mai relevante informații din piață, pe care te poți baza pentru a dezvolta conceptul câștigător.
Rezultatele unui studiu de inovație și prognoză
Derularea unui studiu de inovație și prognoză implică multă agilitate și o colaborare strânsă între echipele noastre, oferindu-ți informații în timp real despre cum îți poți îmbunătăți conceptul.
Mai mult, echipa noastră va interveni de câte ori este nevoie pentru a modifica parametrii cercetării, rafinând rezultatele până la Conceptul pe care îl vei putea lansa.
- De la idee la produs. Vom rafina cercetarea, în mai multe valuri, până când vom ajunge la acel Concept cu care vei putea porni la drum.
- Generare de idei. Ideea testată va fi îmbunătățită prin puterea “înțelepciunii mulțimilor”, transformându-se într-un concept superior.
- Concept câștigător. La final, vei primi detaliile unui concept gata de a fi lansat, cu o combinație câștigătoare de calități.
- Consumatori. Vom putea defini personas ale publicului căruia te vei adresa, în funcție de profilul respondenților participanți la valurile de cercetare.
- Prognoză. O estimare a vânzărilor noului produs în primele 36 de luni de la lansare, pornind de la analiza pieței existente, prin expertiza consultanților MKOR.
- Competiție. Chiar dacă ai un produs inovativ, șansele sunt mari să poată fi înlocuit cu alternative deja existente. Noi îți spunem care sunt acestea.
- Strategie de lansare. Cum îți vei lansa produsul pe piață? Este nevoie să educi publicul privind beneficiile sale sau acoperă o nevoie deja conștientizată?
Lucrăm pentru clienți ca și pentru noi înșine
La MKOR, suntem dedicați să obținem rezultate acționabile, în timpul și bugetul stabilit. Inovează alături de noi!
Transparență
Echipă Dedicată
Obiective Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
10+
Ani de experiență în studii de piață și de consumator
200+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
75+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Studii de caz în inovație
În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii de inovație și prognoză pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.
Cercetările realizate au un impact real pentru clienții MKOR
La MKOR, am realizat o varietate impresionantă de studii inovatoare, care au condus la înființarea unor afaceri sau dimpotrivă, la schimbarea planurilor, pentru afaceri care necesitau modificări, pentru a fi viabile. Cercetările au condus la lansarea cu succes a unor produse noi sau a unor noi concepte de servicii.
Pentru mai multe detalii despre proiectele la care am lucrat, te invităm să răsfoiești portofoliul nostru. Vei găsi mai mult decât o simplă enumerate de logo-uri. Îți punem la dispoziție studii de caz pentru fiecare proiect dezvoltat!
Clienții MKOR sunt încântați
Am început colaborarea cu MKOR în 2016 și continuăm să dezvoltăm împreună noi proiecte. În ultimii ani, am derulat împreună unele dintre cele mai complexe studii legate de satisfacția beneficiarilor și clienților noștri. Suntem încântați că am ales să colaborăm cu MKOR, care ne-au susținut de la faza de proiectare a cercetării până la interpretarea și livrarea rapoartelor finale în timp record. Apreciez deschiderea și disponibilitatea de care au dat dovadă consultanții MKOR pentru întelegerea cerințelor de business și livrarea proiectelor în timp util, la calitatea așteptată.Andreea Gheorghiu, Head of Marketing Edenred România
Am realizat deja două proiecte de succes cu MKOR: primul, unde ne-au ajutat să evaluăm potențialul de piață al forței de muncă în cinci orașe diferite ale României, cu scopul de a deschide un contact center local. Ca urmare, am deschis două centre de contact, unul în București și unul în Cluj-Napoca. Al doilea proiect a constat într-o evaluare complexă a pieței (macroeconomie, infrastructură, materii prime și resurse umane) cu scopul lansării unei noi fabrici de mobilă în România. Vă recomandăm echipa MKOR pentru orice proiect în domeniul cercetării de piață, sunt cu adevărat profesioniști.Corina Nicolau, Manager VidaXL România
Colaborarea cu MKOR pentru studiul cantitativ pe care ne-am dorit să îl realizăm a fost una strânsă și constructivă. Am lucrat îndeaproape pentru a ne respecta obiectivele și am reușit să obținem cele mai bune rezultate. Recomandăm cu drag serviciile pe care le oferă MKOR și vom continua să lucrăm împreună pentru cercetările viitoare.Ivona Băbărelu, Marketing Manager Clever Taxi
Am avut plăcerea să lucrăm cu Corina și echipa sa, iar colaborarea noastră legat de cercetarea de piață pe care am efectuat-o a fost una foarte reușită. Apreciem profesionalismul și seriozitatea de care a dat dovadă. Recomandăm MKOR cu căldură tuturor celor care au nevoie de servicii de calitate.Alin Prunean, Președinte Sănătate Dulce, câștigător Țara lui Andrei
Îmi exprim aprecierea față de colaborarea cu compania MKOR. Echipa MKOR, prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întodeauna suportul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru solicitările noastre punctuale legate de serviciile de cercetare de piață. Recomand MKOR ca fiind un colaborator profesionist și de încredere și apreciez serviciile sale de calitate și flexibilitatea serviciilor oferite care o diferențiază într-un mod favorabil de competitorii săi.Dragoș Pîslaru, Manager de Proiect GEA Strategy&Consulting (Civitta România)
Ne place profesionalismul cu care reușiți să obtineți informații-cheie de la clienții noștri [pentru studiile de caz] și să le transpuneți ulterior în materiale utile. Felicitări și mult succes în continuare!Oana Moldovan, Marketing Manager Beck et al. Services
Am colaborat cu echipa MKOR într-un proiect care a constat în studierea percepției și a gradului de satisfacție al clienților noștri. A fost un proiect minunat, la care ne-a plăcut să lucrăm și din care am învățat multe lucruri noi de la colaboratorii noștri. Îi recomandăm tuturor celor interesați să își dezvolte afacerea prin îmbunătățirea satisfacției clienților.Ramona Cuc, Director General Lunchbox
Echipa MKOR este profesionistă și dedicată fiecărui proiect, indiferent de dimensiunea acestuia. Pe tot parcursul proiectului de research am colaborat foarte bine cu Corina și a ei echipă. Chiar și atunci când lucrurile au fost ușor dificile, recomandările au venit proactiv și targetul a fost depășit. Mulțumesc și recomand!Simona Mincu, Marketing Manager Intrum România
Vă mulţumesc pentru seriozitatea şi promptitudinea cu care aţi răspuns solicitării noastre. Lucrarea dvs. este foarte utilă pentru intrarea pe piaţă a întreprinderii, iar prin rezultatele pe care le-aţi livrat, am înţeles nevoile reale ale clienţilor şi ne putem adapta planul de marketing. Faină lucrare şi, cel puţin pentru mine, pasionantă. Felicitări! Recomandările şi concluziile studiului FOARTE UTILE.Mihail Apostolescu, President of Apicola Valea Prahovei Association, câștigător Țara lui Andrei
Ne face o deosebită plăcere să recomandăm MKOR, pe care o considerăm ca fiind unul dintre cei mai profesioniști jucători în domeniu. Materialele livrate au respectat cerințele și exigențele noastre, iar concluziile și recomandările au fost valoaroase și utile. Pe parcursul desfășurării contractului am remarcat conștiinciozitatea și seriozitatea echipei. Materialele livrate au fost de calitate iar comunicarea clară și concisă. Am admirat și calitatea de lider a Corinei Cimpoca, managerul firmei.Dr. Claudiu Filip, Director Proiect INCDTIM Cluj-Napoca
Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂
Abonează-te la newsletter
Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii