Contextul tău

Vrei să testezi o idee inovativă sau un nou concept descoperit în laboratorul de R&D, înainte de lansarea pe piață.

Abordarea noastră

Testăm mai multe concepte și adaptăm abordarea în funcție de rezultatele obținute, totul în doar câteva zile.

Livrăm rezultate

Ai acces în timp real despre modul în care îți poți îmbunătăți conceptul, beneficiind de înțelepciunea mulțimilor.

“Am o idee grozavă pentru un nou produs (sau serviciu)!”

Ai auzit vreodată vorbele acestea sau le-ai spus chiar tu? Momentul în care îți vine o nouă idee este magic!

Totuși, după entuziasmul inițial, începi să cauți dacă mai există acel produs sau serviciu, undeva. Dacă nu există, te vei întreba de ce nu există? Poate nu reprezintă chiar o oportunitate reală de business? Iar dacă de fapt are potențial de dezvoltare, care este publicul pentru acest nou produs (sau serviciu)?

Fie că este vorba despre o invenție, o idee sau un prototip, acestea trebuie testate în așa fel încât să te asiguri de viabilitatea lor în piață – dar și că îndeplinesc (sau depășesc) așteptărilor viitorilor consumatori.

Cum? Bineînțeles, prin cercetare.

Contextul tău

Fie că ești antreprenor și vrei să testezi o idee inovativă, fie că ești manager într-o companie care dorește să testeze un nou concept descoperit în laboratorul de R&D, suntem aici să te ajutăm să afli cum îți poți poziționa pe piață ideea.

Odată cu entuziasmul de a fi creat ceva nou, vine și responsabilitatea de a lansa un produs cât mai bun, chiar din faza de concept. Astfel că vei dori să afli, dintr-o sursă de încredere, cât mai multe informații despre:

  • Cum pot testa în siguranță ideea sau conceptul meu?
  • Pot beneficia de consultanță pentru a-mi rafina ideea?
  • Pot testa mai multe concepte?
  • Cine este publicul pentru noul meu produs?
  • Cât de repede pot testa ideea pe care o am?
  • Care este prognoza de vânzări pentru noul meu produs?
  • Cum îl pot poziționa, comparativ cu alternativele care se regăsesc în prezent pe piață?
  • Care este dimensiunea pieței pe care activezi?

Abordarea noastră

Suntem conștienți că timpul este extrem de important, în contextul dezvoltării unui nou concept și înțelegem nevoia de a ști acum dacă un concept sau altul merită dus mai departe.

Avem capacitatea de a derula studii în doar câteva zile, pe orice profil de consumator, cu ajutorul panelului propriu.

Testăm în paralel mai multe concepte sau aprofundăm unul singur, adaptând seria de teste în funcție de rezultatele valului anterior, la doar câteva zile distanță.

Astfel, ne asigurăm că nu e pierdut nici un moment prețios, dar și că obții cele mai relevante informații din piață, pe care te poți baza pentru a dezvolta conceptul câștigător.

Rezultatele unui studiu de inovație și prognoză

Derularea unui studiu de inovație și prognoză implică multă agilitate și o colaborare strânsă între echipele noastre, oferindu-ți informații în timp real despre cum îți poți îmbunătăți conceptul.

Mai mult, echipa noastră va interveni de câte ori este nevoie pentru a modifica parametrii cercetării, rafinând rezultatele până la Conceptul pe care îl vei putea lansa.

  • De la idee la produs. Vom rafina cercetarea, în mai multe valuri, până când vom ajunge la acel Concept cu care vei putea porni la drum.
  • Generare de idei. Ideea testată va fi îmbunătățită prin puterea “înțelepciunii mulțimilor”, transformându-se într-un concept superior.
  • Concept câștigător. La final, vei primi detaliile unui concept gata de a fi lansat, cu o combinație câștigătoare de calități.
  • Consumatori. Vom putea defini personas ale publicului căruia te vei adresa, în funcție de profilul respondenților participanți la valurile de cercetare.
  • Prognoză. O estimare a vânzărilor noului produs în primele 36 de luni de la lansare, pornind de la analiza pieței existente, prin expertiza consultanților MKOR.
  • Competiție. Chiar dacă ai un produs inovativ, șansele sunt mari să poată fi înlocuit cu alternative deja existente. Noi îți spunem care sunt acestea.
  • Strategie de lansare. Cum îți vei lansa produsul pe piață? Este nevoie să educi publicul privind beneficiile sale sau acoperă o nevoie deja conștientizată?

recomandările cliențilorofertă
portofoliu inovație
market research report

Lucrăm pentru clienți ca și pentru noi înșine

La MKOR, suntem dedicați să obținem rezultate acționabile, în timpul și bugetul stabilit. Inovează alături de noi!

Transparență
Echipă Dedicată
Obiective Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
vreau o ofertă

10+

Ani de experiență în studii de piață și de consumator

200+

Proiecte de cercetare livrate cu succes

75+

Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele

Studii de caz în inovație

În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii de inovație și prognoză pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.

Cercetările realizate au un impact real pentru clienții MKOR

La MKOR, am realizat o varietate impresionantă de studii inovatoare, care au condus la înființarea unor afaceri sau dimpotrivă, la schimbarea planurilor, pentru afaceri care necesitau modificări, pentru a fi viabile. Cercetările au condus la lansarea cu succes a unor produse noi sau a unor noi concepte de servicii.

Pentru mai multe detalii despre proiectele la care am lucrat, te invităm să răsfoiești portofoliul nostru. Vei găsi mai mult decât o simplă enumerate de logo-uri. Îți punem la dispoziție studii de caz pentru fiecare proiect dezvoltat!

Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂

Abonează-te la newsletter

Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii