Pentru a înțelege mai bine contextul pieței din perspectiva consumatorului, Piera a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să aprofundeze subiecte de interes privind achiziția de lenjerie în general, precum și poziționarea față de principalii competitori și înțelegerea aprofundată a consumatorilor.

Pentru acest proiect am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie online, realizat cu ajutorul Panelului propriu MKOR.

Comportamentul consumatorilor din România privind achizițiile de lenjerie

Datele obținute în urma studiului de obiceiuri și satisfacție au relevat contextul în care consumatorii din România achiziționează lenjerie pentru femei, mediul de achiziție preferat al acestora, precum și suma medie cheltuită pentru o sesiune de cumpărături.

De asemenea, clientul nostru a obținut insight-uri relevante despre consumatorii brandului propriu (consumer personas) și poziționarea sa în piață.

studiu-obiceiuri-atitudini-piata-lenjerie-intima

Obiectivele cercetării cantitative

Principalele obiective ale studiului au vizat:

  • Frecvența de cumpărare, contexte, produse cumpărate, bugete alocate
  • Notorietate de brand, rată de conversie, mărci preferate și nivel de satisfacție (Net Promoter Score benchmarking)
  • Criterii de selecție a articolelor de lenjerie, poziționarea brandurilor în percepția consumatorilor
  • Specificul consumatorilor mărcii Piera vs specificul consumatorilor principalilor competitori
  • Surse generale de informare și comportamente digitale

Despre studiul de piață

Acest studiu a presupus o cercetare primară, colectând datele direct de la sursă, prin intermediul sondajului de opinie online.

  • Piața vizată: piața de lenjerie din România
  • Tipul cercetării: cantitativă
  • Instrument de cercetare: sondaj de opinie online (CAWI)
  • Public țintă: N=800, reprezentativ pentru mediul urban, pe criterii de vârstă (18-55 ani) și distribuție geografică (regiuni de dezvoltare geografică)

Despre Piera

Piera este o companie românească prezentă pe piața de lenjerie din România de aproape 20 de ani. Compania se adresează în special publicului feminin, prin brandul propriu, dar și celui masculin, prin intermediul brandului Pier@men.

Contactează-ne pentru proiectul tău

La MKOR, orice studiu este o nouă provocare pe care o abordăm cu pasiune și profesionalism. Pentru că știm că datele sunt o resursă pe care te poți baza întotdeauna.

Colectăm informații valoroase direct de la sursă (consumatori, competitori) și le transformăm în recomandări acționabile pentru partenerii noștri.

Spune-ne dacă îți putem fi și ție de ajutor! Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale, ținând cont de contextul macroeconomic și social,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Dă-ne un semn! Suntem la un video-call distanță. 🙂

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

Experiențele recente (pandemia, războiul din Ucraina) ne-au făcut să simțim din plin că incertitudinea este singura constantă, iar accesul în timp real la schimbările din piață pot face diferența.

De aceea, noi, la MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate, indiferent ce se întâmplă.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!