Colaborarea MKOR Consulting cu Clever Taxi a constat într-o cercetare complexă, care a inclus desfășurarea a două cercetări cu obiective similare, dar cu respondenți diferiți.

Astfel, cercetarea a vizat atât populația generală care folosește servicii de taxi, cât și proprii utilizatori ai aplicației Clever Taxi, cu scopul de a-și îmbunătăți serviciile.

e-hailing-habits-report

Studiu de Satisfacție (locuitorii marilor orașe din România)

Cercetarea care a vizat populația generală a avut ca scop o mai bună înțelegere a obiceiurilor de a călători în oraș și a motivațiilor din spatele alegerii anumitor metode de transport.

Studiu de Notorietate de Brand (utilizatorii aplicației)

Cât despre raportul care a vizat proprii utilizatori ai aplicației Clever Taxi, acesta a avut ca scop aprofundarea înțelegerii preferințelor pentru mijloacele de transport folosite și motivațiile din spatele utilizării anumitor aplicații de solicitare de taxi (e-hailing).

Clever Taxi a obținut prin MKOR Consulting o înțelegere aprofundată a obiceiurilor de a călători a românilor din marile orașe și a propriilor utilizatori ai aplicației având acces la profilul utilizatorilor definit de datele demografice, de obiceiurile de a călători, de percepția brandului, de satisfacția față de servicii și de diferențiatorii de brand percepuți.

raport-cercetare-utilizatori-taxi
Sample din raport

Mai mult, rapoartele de cercetare au inclus fiecare analize detaliate precum:

  • Net Promoter Score benchmarking;
  • Motivațiile pentru notele acordate;
  • Analiza SWOT.

recomandare clever taxi

Piața vizată de cercetarea cantitativă:

  • București
  • Brașov
  • Cluj
  • Constanța
  • Iași
  • Oradea
  • Sibiu
  • Târgu Mureș

Metodologia utilizată în studiul de satisfacție:

  • Metoda sondajului de opinie online (CAWI)

Website:

Recomandare client

Cei de la Clever Taxi sunt mulțumiți de cercetarea pe care am dezvoltat-o și de faptul că pot lua decizii strategice în urma acesteia:

Colaborarea cu MKOR pentru studiul cantitativ pe care ne-am dorit să îl realizăm a fost una strânsă și constructivă. Am lucrat în de-aproape pentru a ne respecta obiectivele și am reușit să obținem cele mai bune rezultate. Recomandăm cu drag serviciile pe care le oferă MKOR și vom continua să lucrăm împreună pentru cercetările viitoare.

Ivona Băbărelu – Marketing Manager Clever Taxi

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.