Colaborarea dintre MKOR Consulting și IULIUS a început printr-un șir de întâmplări fericite, iar din 2019 suntem mândrii lor parteneri de cercetare (citește despre cum ne-am cunoscut).

La final de 2019, IULIUS a dorit să înțeleagă cum își poate îmbunătăți serviciile oferite clienților business. Astfel a derulat un studiu de satisfacție B2B, cu MKOR ca partener de cercetare.

Invitațiile au fost transmise prin email, iar echipa IULIUS a avut acces la un dashboard MKOR BI, prin care a putut urmări colectarea datelor în timp real. Mai mult, am introdus în dashboard și monitorizarea unor indicatori de performanță, disponibili instant, cu mult înainte de livrarea raportului final. 😉

Ai văzut vreodată cum arată un dashboard de-al nostru? Iată un DEMO👇

mkor-bi-dashboard
Preview al unui Dashboard real-time (demo)

Despre Cercetare

  • Piața vizată: România
  • Metoda cercetare utilizată: Sondaj de opinie online (CAWI)
  • Studiu business-to-business

Despre IULIUS

Iulius este cel mai mare dezvoltator și operator de proiecte mixte din România, cu un portofoliu operațional care cuprinde peste 300.000 mp de spații de retail.

Compania a creat rețeaua națională IULIUS MALL, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava), respectiv PALAS IAȘI, primul proiect mixt din România.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Ai un proiect asemănător business-to-business sau activezi tot în industria de retail și real-estate? Totuși, încă nu te-ai hotărât cu cine îl vei derula?

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Suntem la un video-call distanță 🙂

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

Experiențele recente (pandemia, războiul din Ucraina) ne-au făcut să simțim din plin că incertitudinea este singura constantă, iar accesul în timp real la schimbările din piață pot face diferența.

De aceea, noi, la MKOR răspundem nevoii de date în timp real în România prin primul studiu de piață live – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate, indiferent ce se întâmplă.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!