Colaborarea dintre MKOR Consulting și IULIUS a început printr-un șir de întâmplări fericite, iar din 2019 suntem mândrii lor parteneri de cercetare (citește despre cum ne-am cunoscut).

La final de 2019, IULIUS a dorit să înțeleagă cum își poate îmbunătăți serviciile oferite clienților business. Astfel a derulat un studiu de satisfacție B2B, cu MKOR ca partener de cercetare.

Invitațiile au fost transmise prin email, iar echipa IULIUS a avut acces la un dashboard MKOR BI, prin care a putut urmări colectarea datelor în timp real. Mai mult, am introdus în dashboard și monitorizarea unor indicatori de performanță, disponibili instant, cu mult înainte de livrarea raportului final. 😉

Ai văzut vreodată cum arată un dashboard de-al nostru? Iată un DEMO👇

mkor-bi-dashboard
Preview al unui Dashboard real-time (demo)

Despre Cercetare

  • Piața vizată: România
  • Metoda cercetare utilizată: Sondaj de opinie online (CAWI)
  • Studiu business-to-business

Despre IULIUS

Iulius este cel mai mare dezvoltator și operator de proiecte mixte din România, cu un portofoliu operațional care cuprinde peste 300.000 mp de spații de retail.

Compania a creat rețeaua națională IULIUS MALL, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava), respectiv PALAS IAȘI, primul proiect mixt din România.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Ai un proiect asemănător business-to-business sau activezi tot în industria de retail și real-estate? Totuși, încă nu te-ai hotărât cu cine îl vei derula?

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Suntem la un video-call distanță 🙂

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează relațiile de afaceri la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.