Te așteptăm în Echipa MKOR! Căutăm să ne dezvoltăm constant echipa și suntem deschiși să te cunoaștem, mai ales dacă ești ca noi: curios, proactiv și implicat în ceea ce faci.
Dacă ești orientat către rezultate și dispui de entuziasmul necesar pentru a învăța lucruri noi, înseamnă că mai ai de parcurs doar un pas pentru a face parte din echipa MKOR, anume acela de a aplica pentru una din pozițiile deschise. Folosește pagina de contact pentru a ne trimite un mesaj.
Market Researcher Quantitative Analyst
Te pasionează datele și îți place să le explorezi pentru a le da sens? Știi să faci conexiuni care pentru alții rămân ascunse? Îți place diversitatea de taskuri și proiecte și deții o bună înțelegere a principiilor de marketing și de business? Atunci nu te vei plictisi la noi!
Înseamnă că ești Analistul în Cercetare de Piață pe care îl(o) căutăm! 🙂
Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă:
Ai experiență de minim 2 ani în analiza statistică a datelor, dintre care minim 1 an în market research;
Stăpânești conceptele de statistică și metodele de analiză cantitativă a datelor, la nivel avansat;
Ai experiență cu SPSS, Excel. R sau Python sunt considerate un plus;
Ai capacitatea de a traduce nevoia clientului în obiective de cercetare și poți extrage cele mai relevante informații din date și le prezinți în moduri ușor de înțeles;
Poți gestiona cu ușurință mai multe proiecte în același timp;
Printre interesele tale se află gestionarea bazelor de date (Python, mySQL) și / sau vizualizarea datelor (Tableau, Google Data Studio), sau analize statistice avansate (de exemplu, serii de timp sau analize predictive)
Poți lucra de acasă, dar îți plac și sesiunile de brainstorming de la birou;
Ce vei face, ca Market Researcher Quantitative Analyst la MKOR?
Vei concepe metodologia de cercetare, pe baza obiectivelor.
Vei dezvolta instrumentele de cercetare, pentru a răspunde obiectivelor propuse.
Vei pregăti structura eșantionului, în funcție de fiecare proiect.
Vei pregăti baza de date pentru analiză (validare, curățare), cu ajutorul instrumentelor specifice și a celor dezvoltate in-house.
Vei concepe planul de analize, pe baza obiectivelor.
Vei derula analize statistice descriptive și inferențiale, pentru a răspunde întrebărilor de cercetare (SPSS, Excel).
Vei interpreta datele și redacta concluzii și recomandări pentru client (raport de cercetare).
Vei avea posibilitatea să te dezvolți profesional și să preiei atribuții de Project Management.
Forma de colaborare: Full-time
Locație: București/remote
Cum aplici pentru postul de Market Researcher Quantitative Analyst?
Spune-ne ceva despre tine care să ne convingă să te chemăm la interviu și trimite răspunsul pe adresa contact@mkor.ro, alături de un CV.
La MKOR ne căutăm Senior Quantitative Insights Analyst care să ne ajute să aflăm poveștile din spatele datelor și să le transformăm în acțiuni concrete și recomandări strategice, pentru produse și servicii mai bune.
Dacă îți place să explorezi legături ascunse în interiorul datelor, dar și să le prezinți astfel încât să spună o poveste vizuală ușor de înțeles și pentru ceilalți, ne-ar plăcea să te cunoaștem. Avem pentru tine contextul perfect în care să-ți pui la treabă creativitatea și gândirea strategică, pentru o mai bună înțelegere a consumatorilor și a piețelor.
Despre ce e vorba, mai precis?
Facem cercetare de piață de 10+ ani și suntem dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante care să ajute afacerile să crească sustenabil, indiferent de mărime sau context.
Ne plac provocările clienților, alături de care construim proiecte cu sens prin care răspundem punctual la întrebări strategice. Suntem pasionați de date, insight-uri obținute direct de la sursă și spuse mai departe în rapoarte intuitive și interactive.
Folosim metode și instrumente de cercetare consacrate, pe care le augmentăm cu ajutorul celor mai noi tehnologii.
Dincolo de serviciile custom de cercetare, avem și o serie de proiecte proprii cu care ne mândrim. De exemplu, Consumer este prima platformă de research care monitorizează în timp real comportamentele de consum din retail, la nivelul a șapte industrii de retail.
Ce vei face în calitate de Senior Quantitative Insights Analyst?
Pe scurt: Vei avea ocazia să derulezi studii cantitative pentru clienți din diverse industrii, noi sau recurenți. Te vei implica în toate etapele proiectului, de la etapa de propunere a metodologiei la analiza, prezentarea și discutarea rezultatelor cu clientul.
Vei colabora îndeaproape cu Account / Project Managerul și colegii care se ocupă de cercetare cantitativă, colectarea datelor sau vizualizarea datelor (după caz).
Mai precis, iată cu ce te vei ocupa:
Vei propune abordări pentru derularea studiilor cantitative și le vei prezenta clientului
Vei dezvolta instrumente de cercetare pentru studiile cantitative (chestionare, eșantioane, metodologii specifice)
Vei defini profilul participanților la studiile cantitative și vei superviza calitatea datelor, în etapa de recrutare a acestora
Vei analiza rezultatele studiilor cantitative și vei extrage cele mai relevante informații, care răspund întrebărilor clientului
Vei sintetiza rezultatele cercetării cantitative într-un raport de cercetare, pe care îl vei prezenta clientului
Vei căuta surse de date secundare (desk research) pentru premisele cercetărilor primare derulate (scale de marketing și alte instrumente standardizate, trenduri și specific al industriei, etc.)
Vei crea rapoartele de cercetare (whitepapers, infografice, topline report) pentru studiile proprii MKOR
Ești exact persoana pe care o căutăm dacă:
Ai mai participat / coordonat studii cantitative, fie în agenție sau la client, cel puțin 3 ani
Poți traduce nevoia clientului în obiective de cercetare, la care răspunzi extrăgând cele mai relevante informații din date
Îți place să spui povestea datelor în moduri ușor de înțeles pentru toți stakeholderii din partea clientului (grafic, text, vorbit)
Ai un ochi fin pentru detalii, pe care le descoperi prin analize statistice de nivel avansat (nu doar factoriale, corelații sau regresii, ci și Conjoint, MaxDiff sau analiză predictivă)
Stăpânești tool-uri de analiză, precum SPSS, R, Sheets Formulas
Folosești deja sau ai vrea să înveți să lucrezi cu Python, mySQL
Poți traduce datele în rapoarte prietenoase și vizuale, în format clasic (Google Slides) și, preferabil, dashboarduri de vizualizare a datelor (Looker, Tableau, Displayr)
Îți place să interacționezi cu oamenii (clienți, colegi) și știi să asculți activ
Ai o fire proactivă și orientată pe soluții, cu cât mai creative, cu atât mai bine
Funcționezi bine individual, dar și într-o echipă
Poți să gestionezi mai multe proiecte în același timp
Îți place tehnologia și ești mereu în căutarea celor mai bune instrumente care să te ajute să îți faci treaba mai bine și mai rapid (de exemplu, AI)
Ce îți oferim dacă ni te alături:
Ocazia de a lucra la dezvoltarea unor proiecte de cercetare care aduc un suflu nou, cu un nivel crescut de inovație și impact în businessul clientului
Lucru de acasă / remote
Program flexibil
Un birou cochet și relaxat în Cotroceni
Un mediu de lucru plăcut și relaxant
Pachet salarial atractiv
Credem cu tărie în beneficiile pe care diversitatea le aduce în primul rând oamenilor și apoi business-ului. De aceea, ne asumăm în mod proactiv principiile Diversității și Incluziunii, oferind șanse egale tuturor candidaților, indiferent de vârstă, gen, religie, culoarea pielii, disabilitate, statut (social, marital), orientare sexuală.
Cine suntem noi?
MKOR este o agenție de cercetare de piață care ajută antreprenorii să își valideze ideile de afaceri și companiile deja consacrate să identifice noi oportunități în piață. Inovăm constant și privim cercetarea de piață cu curiozitate, căutând mereu moduri de a fi relevanți pentru clienții noștri. Dacă ne cauți pe Google, vei înțelege despre ce vorbim. 🙂
În divizia de Research, transformăm datele brute în informații ușor de înțeles, care pot fi transpuse și folosite în strategia de business. Pentru că facem bine acest lucru, tot mai mulți clienți apelează la ajutorul nostru, așa că ne creștem echipa cu oameni la fel de pasionați ca noi.
Ești o fire o fire proactivă și orientată către soluții, căreia plac provocările? Găsești întotdeauna cea mai bună abordare (cantitativă, calitativă, mix de metode) pentru a le rezolva? Poți gestiona cu ușurință mai multe proiecte de cercetare în același timp, inclusiv relația cu echipa de proiect și cu clienții?
Înseamnă că ești Senior Market Researcher-ul pe care îl(o) căutăm!
Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă:
Ai experiență de minim 3-5 ani în market research, fie în agenție sau la client;
Ai o fire proactivă și orientată către soluții;
Îți plac provocările și găsești întotdeauna cea mai bună abordare (cantitativă, calitativă, mix de metode) pentru a le rezolva;
Poți gestiona cu ușurință mai multe proiecte de cercetare în același timp, inclusiv relația cu echipa de proiect și cu clienții;
Îți place să dai sens unui volum mare de date;
Ai un ochi fin pentru detalii, inclusiv pentru cele de ordin estetic;
Îți place să fii la curent cu cele mai recente tendințe în materie de cercetare de piață și să le aplici în proiectele din care faci parte;
Comunici cu ușurință, indiferent de context;
Poți lucra de acasă, dar îți plac și sesiunile de brainstorming de la birou;
Ce vei face, ca Senior Market Researcher la MKOR?
Vei coordona proiectele de cercetare a pieței pentru clienții MKOR, end-to-end:
designul metodologiei și instrumentelor de cercetare,
planul de analize și raport,
interpretarea datelor și integrarea celor mai relevante concluzii și recomandări în rapoarte de cercetare,
prezentarea rezultatelor cercetării.
Vei contribui la realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a diviziei de Research a MKOR.
Vei participa la dezvoltarea soluțiilor și proiectelor interne MKOR.
Vei contribui la dezvoltarea continuă a membrilor echipei de proiect.
Forma de colaborare: Full-time
Locație: București/remote
Cum aplici pentru postul de Senior Market Researcher?
Spune-ne câteva cuvinte despre experiența ta în market research, câteva lucruri despre tine care să ne convingă să te chemăm la interviu și trimite răspunsul pe adresa contact@mkor.ro.
Ești o fire analitică și îți place să construiești aplicații care știi că au o aplicabilitate practică? Înțelegi business și importanța dezvoltării software în planul mai mare al afacerii? Știi programare și vrei să îți pui abilitățile la contribuție în cadrul unei companii care se dezvoltă constant?
Înseamnă că ești Software Engineer-ul pe care îl(o) căutăm! 🙂
Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă:
Ai experiență în lucrul cu platforme API;
Ai experiență în optimizarea bazelor de date;
Stăpânești tehnici de optimizare și performanță la volume mari de trafic;
Scrii cod bine documentat, ușor de testat și de dezvoltat ulterior;
Ai cunoștințe solide ale principiilor de software engineering (OOP, Design Patterns, Agile best practice etc.);
Îți place să conectezi puncte și să le oferi un înțeles. Poți vedea atât perspectiva de ansamblu, cât și detaliile;
Ești creativ(ă) și implicat(ă) în ceea ce faci și îți place să vii cu idei care pot face diferența pentru business.
Ce vei face, ca Software Engineer la MKOR?
Vei lucra alături de IT Manager pentru dezvoltarea platformelor interne MKOR.
Vei dezvolta aplicații pentru clienți (de exemplu, webhooks).
Vei contribui la dezvoltarea businessului MKOR, pe o varietate de subiecte și direcții, deci dacă îți place diversitatea, nu te vei plictisi la noi. 🙂
Forma de colaborare: Full-time
Locație: București/remote
Cum aplici pentru postul de Software Engineer?
Trimite răspunsurile la întrebările din mini-interviul de mai jos, alături de un CV, la adresa contact@mkor.ro. Vom lua în considerare numai aplicațiile cu răspunsuri la aceste întrebări.
Spune-ne câteva cuvinte despre experiența ta cu platforme API și / sau baze de date.
Spune-ne ceva care să ne convingă să te cunoaștem 🙂
Ești o fire curioasă și crezi că detaliile fac diferența? Ești la curent cu ultimele trenduri din marketing? Îți place să scrii, concis și convingător, și te pasionează social media? Înseamnă că ești Marketing Executive-ul pe care îl(o) căutăm.
Ești exact persoana pe care o căutăm dacă:
Scrisul este a doua ta natură (chiar și în Engleză);
Îți plac datele și știi cum să le folosești în avantajul tău (la nivel creativ, dar și strategic);
Ai un ochi fin pentru detalii, inclusiv cele ce țin de design;
Digitalul nu mai are secrete pentru tine;
Ești la curent cu ultimele trenduri din marketing și social media;
Ne poți delecta cu portofoliul tău.
De ce Marketing Executive la MKOR?
Vei contribui la dezvoltarea proiectelor și instrumentelor de Marketing și Research marca MKOR;
Vei spune povestea MKOR pe blog și în social media;
Vei face cercetare secundară (deskresearch) și vei lucra îndeaproape cu specialiștii în cercetare calitativă;
Clienții noștri provin din domenii foarte diferite (fashion, retail, domenii tehnice, mobilier, producție, medical, etc.), deci dacă îți place diversitatea nu te vei plictisi la noi.
Vezi care este modul de lucru aici, iar dacă ți se potrivește, aplică numaidecât.
Forma de colaborare: Full-time
Locație: București/remote
Cum aplici pentru postul de Marketing Executive?
Spune-ne ceva despre tine care să ne convingă să te chemăm la interviu și trimite răspunsul pe adresa contact@mkor.ro, alături de un CV.
Ești o fire curioasă? Faci conexiuni între fapte, evenimente și cifre? Crezi că întotdeauna există loc de mai bine? Ei bine, și noi la fel!
Dacă te-ai regăsit în cele mai sus, hai în echipa noastră. Punem la bătaie un post de internship, cu posibilitatea de angajare.
Ce vei face, ca intern Quantitative Research & Data Analyst?
Noi, la MKOR Consulting, punem întrebările care contează pentru a afla răspunsuri direct de la sursă. După care, dăm sens datelor și le transformăm în rezultate și recomandări concrete pentru partenerii noștri.
Așa că, alături de noi vei avea ocazia să contribui în fiecare etapă din realizarea unui studiu de piață:
desk research-ul inițial și construirea instrumentelor de cercetare în funcție de nevoile specifice fiecărui proiect
culegerea efectivă a datelor și analiza acestora folosind programe specializate (ex.: SPSS) sau formule (dacă îți place să lucrezi în Google Sheets)
interpretarea rezultatelor și prezentarea acestora în cele mai interactive moduri (ex: Google Sheets, Tableau)
E în regulă dacă anumite etape nu-ți sunt cunoscute. Suntem o echipă, așa că te vom ghida ori de câte ori ai nevoie. În plus, chiar te încurajăm să explorezi tot ce facem, doar așa vei descoperi unde te simți cel mai confortabil.
Trebuie doar să ai la tine:
cunoștințe despre marketing, statistică, vizualizare de date
curiozitatea de a experimenta și dedicarea de a învăța lucruri noi
pasiunea pentru date și, mai ales, pentru povestea pe care acestea o spun
De ce să devii intern la MKOR Consulting?
Pentru că vei experimenta first hand lucrul într-o agenție de research, cu tot ce înseamnă asta: workflow-uri, roluri, responsabilități, deadline-uri, provocări și soluții creative. La final, dacă îți place ce descoperi despre tine și despre noi, putem deveni colegi pe termen lung.
Avem o lună la dispoziție să ne cunoaștem. Spune-ne când vrei să începi.
Ești o fire curioasă? Îți place să afli de ce-ul din spatele comportamentelor, motivațiilor sau preferințelor oamenilor?? Crezi că întotdeauna există loc de mai bine? Ei bine, și noi la fel!
Dacă te-ai regăsit în cele de mai sus, hai în echipa noastră de cercetare calitativă. Punem la bătaie un post de internship, cu posibilitatea de angajare.
Ce vei face, ca intern Qualitative Research
Noi, la MKOR Consulting, punem întrebările care contează pentru a afla răspunsuri direct de la sursă. Explorăm în profunzime ce gândesc, ce simt, ce fac consumatorii, pentru a îmbunătăți experiența noastră a tuturor cu produsele și serviciile pe care le folosim zi de zi.
Alături de noi, te poți implica în acest proces de înțelegere a oamenilor și a deciziilor pe care aceștia le iau, în toate etapele relevante:
desk research-ul inițial care ne ajută să identificăm întrebările cheie
culegerea efectivă de date prin discuții individuale sau de grup cu un public țintă cu caracteristici particulare
analiza datelor pentru a găsi răspunsuri la întrebările care au stat la baza cercetării
formularea de recomandări acționabile
E în regulă dacă anumite etape nu-ți sunt cunoscute. Suntem o echipă, așa că te vom ghida ori de câte ori ai nevoie. În plus, chiar te încurajăm să explorezi tot ce facem, doar așa vei descoperi unde te simți cel mai confortabil.
Trebuie doar să ai la tine:
cunoștințe despre marketing, cercetare calitativă
curiozitatea de a experimenta și dedicarea de a învăța lucruri noi
capacitatea de a asculta și de a explora natura umană
De ce să devii intern la MKOR Consulting?
Pentru că vei experimenta first hand lucrul într-o agenție de research, cu tot ce înseamnă asta: workflow-uri, roluri, responsabilități, deadline-uri, provocări și soluții creative. La final, dacă îți place ce descoperi despre tine și despre noi, putem deveni colegi pe termen lung.
Avem o lună la dispoziție să ne cunoaștem. Spune-ne când vrei să începi.
Ai o curiozitate înnăscută? Știi să comunici fără probleme cu oameni diverși? Atunci rolul de Operator de Interviu ți se potrivește.
Ce face Operatorul de Interviu?
Din poziția de Operator de Interviu vei culege date, de altfel esențiale, în realizarea cercetărilor de piață (specialitatea noastră!).
Vei intervieva respondenți telefonic, în funcție de proiectul la care vei lucra. Vei înregistra răspunsurile respondenților pe calculator, în baza de date.
De ce să devii Operator de Interviu?
Poți avea parte de o experiență plăcută de lucru cu oamenii și vei avea parte de un mediu de lucru dinamic. Îți poți suplimenta veniturile, iar programul este flexibil.
Ești exact persoana pe care o căutăm dacă:
Ai experiență ca operator CATI în cel puțin 5 proiecte;
Ai abilități solide de comunicare: îți place să interacționezi cu oamenii, comunici cu ușurință, transmiți optimism, ești o persoană convingătoare și perseverentă;
Ai cunoștințe medii de utilizare a calculatorului: poți utiliza calculatorul pentru a completa statusul fiecărui apel, pentru a înregistra apelurile și a le transmite managerului de proiect ori pentru a comunica cu echipa de proiect.
Ce vei face, ca Operator de Interviu la MKOR?
Vei aplica interviuri telefonice (CATI – Computer Assisted Telephone Interviewing);
Vei înregistra și raporta activitatea;
Vei prospecta bazele de date;
Vei iniția apеluri telefonice cătrе cliеnți (persoane juridice);
Vei prezenta sеrviciile compаniei către clienții potențiali, vei identifica clienții interesați și vei stabili întâlniri cu managerul de proiect, pe baza unor scripturi;
Vei identifica nevoile clienților potențiali și vei prezenta serviciile MKOR, în funcție de situația prezentată de client;
Vei crea rapoarte de activitate.
De ce să lucrezi la MKOR?
Beneficiezi de program flexibil: posibilitatea de a desfășura o activitate cu program flexibil, suplimentând astfel veniturile;
Ai oportunitatea de a-ți dezvolta cariera: colaborarea noastră poate fi extinsă în domeniul vânzărilor prin telefon. Vei avea oportunitatea să prezinți potențialilor clienți unele dintre cele mai inovative servicii și produse pe piața de market research;
Beneficiezi de training de specialitate oferit la începerea fiecărui proiect;
Dacă studiezi la o facultate de profil, îți poți completa veniturile în timp ce realizezi și stagiul de practică.
Mystery Shopper/Client Misterios (oriunde în țară)
Ești la curent cu trendurile din shopping? Ai un ochi fin și observi detalii care pentru alții sunt invizile? Atunci deții calitățile esențiale pentru a deveni Mystery Shopper.
Ce face un Mystery Shopper?
La MKOR utilizăm această metodă pentru a aduce valoare în cadrul studiilor de piață pe care le efectuăm, în analizele de competitive intelligence.
Atunci când vine vorba despre culegerea de date concrete, despre concurența clienților noștri, această metodă este una dintre preferatele noastre.
Din poziția de Mystery Shopper ajuți la creșterea calității din cadrul companiilor sau pentru anumite branduri. Vei evalua și testa produse și servicii, iar observațiile tale vor fi incluse într-un raport destinat clientului.
Concret, din poziția de Client Misterios, vei vizita un magazin dintr-o anumită locație și îți vei arăta interesul față de serviciile sau produsul unei companii. În tot acest timp, vei evalua calitatea locației și atitudinea angajațiilor față de clienți.
MKOR este despre OAMENI. Despre oamenii faini pe care i-am descoperit în rândul clienților noștri, dar în primul rând este despre colegii mei, care știu să se completeze, să aducă fiecare ce are mai bun și mai ales să se susțină unul pe altul în momentele dificile. Simt că împreună putem ajunge pe Marte înaintea lui Elon Musk dacă vrem 🙂 Lor le mulțumesc pentru că mi-au dat ocazia să învăț de la ei, să devin la rândul meu un om mai bun, nu doar profesional, ci și personal.
Luiza Coneac, Research Manager
Experiența mea la MKOR este o perioadă pe care o trăiesc aproape pe nerăsuflate, cu multe provocări, dar și realizări pe măsură. Fiecare proiect intern sau pentru clienți m-a mobilizat și m-a antrenat diferit. Așa că, dacă ar fi să iau cu mine ceva din tot ce a fost până acum, atunci aș lua tocmai această autodescoperire continuă. Învăț și cresc văzând și făcând, iar asta mă împlinește ca profesionist și ca om. Și aș mai lua ceva: puterea echipei.
Mădălina Iorga, Dr., Senior Consultant
MKOR a contribuit semnificativ la dezvoltarea mea, creând contextul potrivit și oferindu-mi uneltele necesare cu care să înaintez în lungul traseu profesional. Mi-a dat imboldul de care am avut nevoie pentru a-mi lărgi orizonturile și a descoperi lucruri și oameni noi. Mi-a oferit momente nenumărate de satisfacție și mândrie față de propria muncă, dar și oportunități de a împărtăși experiența mea cu alți oameni dragi. Acest drum m-a format în persoana care sunt în prezent.
Cristina Rădulescu, Data Analyst
Călătoria mea alături de MKOR, deși încă la început, mi-a depășit așteptările. Am învățat, am descoperit, m-am dezvoltat profesional și personal, am lucrat alături de oameni minunați, iar ăsta-i doar începutul. Sunt entuziasmată pentru ce va urma și bucuroasă că fac parte dintr-o echipă și o organizație avangardistă.
Alexandra Voinea, Marketing Manager
Călătoria mea alături de MKOR a fost ca un curs, plin de lecții pe care a trebuit sa le învăț. Atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. Am învățat multe, m-am maturizat mai mult decât aș fi crezut. Totodată, a fost o călătorie intensă, cu numeroase impulsuri. Și le sunt foarte recunoscător colegilor mei, pentru că au fost alături de mine pe drum.
Tibor Mészáros, Data Analyst
La MKOR am învățat multe, am cunoscut oameni frumoși, independenți, creativi și profesioniști. Mă bucur că fac parte din această “structură moleculară” puternică, care se reajustează continuu, natural, către forme din ce în ce mai armonioase și rezistente.
Mădălina Popescu, Data Analyst
Mă mândresc cu faptul că reușesc să învăț în fiecare zi lucruri noi de la colegii mei și datorită lor reușesc să comunic mai bine în echipă, dar și în afara acesteia. Am învățat în cadrul echipei să fiu mai dezinvoltă și să-mi împărtășesc opiniile. Pe parcursul perioadei mele în MKOR am reușit și reușesc constant să aprofundez cunoștințe legate de analize și cercetări de piață, datorită proiectelor diversificate.
Ioana Țilică, Junior Data Analyst
MKOR a reprezentat pentru mine un nou început, revigorant și plin de oportunități. În cadrul proiectelor MKOR am avut oportunitatea să lucrez cu o echipă atât de pregătită și totodată sociabilă și empatică. Sunt încă la început de drum, într-un proces de învățare și cunoaștere, dar pot spune că sunt recunoscătoare pentru oamenii pe care i-am găsit în această echipă faină.