Te așteptăm în Echipa MKOR! Căutăm să ne dezvoltăm constant echipa și suntem deschiși să te cunoaștem, mai ales dacă ești ca noi: curios, proactiv și implicat în ceea ce faci.

Dacă ești pasionat de date, ești orientat către rezultate și ai entuziasmul necesar pentru a învăța lucruri noi, înseamnă că mai ai de parcurs doar un pas pentru a face parte din echipa MKOR: vezi care sunt pozițiile deschise și aplică pentru cea care ți se potrivește.

Noi suntem MKOR, ne bucurăm să te cunoaștem!

La MKOR, ajutăm afacerile din România să își atingă potențialul de creștere, cu ajutorul datelor. Inovăm constant și privim cercetarea de piață cu curiozitate, căutând mereu moduri de a fi relevanți pentru clienții noștri.

Concret, facem asta propunând metodologiile potrivite, asigurând cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate, pe care le livrăm în rapoarte elegante, care spun o poveste ușor de parcurs și de înțeles.

În divizia de Research, transformăm datele brute în informații ușor de înțeles, care pot fi transpuse și folosite în strategia de business. Pentru că facem bine acest lucru, tot mai mulți clienți apelează la ajutorul nostru, așa că ne creștem echipa cu oameni la fel de pasionați de date ca noi.

Suntem în piață de peste 10 ani, timp în care am lucrat cu aproximativ 200 de clienți, cu o medie mereu în creștere a proiectelor / client. Lucrăm în special pentru proiecte de marketing research, B2C și B2B, qual & quant, pe mai toate industriile. Dar nu zicem nu nici analizelor de piață – până la urmă, ne numim Market Opportunity Research 🙂

Suntem parteneri de date ai Statista, ai Cartei Diversității din România și suntem prezenți ca speakeri la principalele evenimente din industrie și în mass-media.

Așadar, ne căutăm colegi cu experiență solidă în cercetare de piață și o bună înțelegere a principiilor de marketing & business, care să contribuie la succesul echipei și a proiectelor din care face parte.

Cum aplici pentru un rol în cadrul MKOR?

Trimite-ne un email cu răspunsul la următoarele întrebări cu ajutorul formularului de contact:

  1. De ce vrei să aplici pentru acest rol?
  2. Ce experiență ai în coordonarea proiectelor de research (quant/qual/echipe)?
  3. Câte proiecte de cercetare ai coordonat în același timp? Ce a fost cel mai dificil, și cum ai gestionat provocarea?
  4. În ce industrii ai făcut cercetare?
  5. De ce crezi că ești persoana potrivită să ajuți la creșterea MKOR?

Lângă răspunsul la întrebările de mai sus, atașează și CV-ul tău. Dacă ne place ceea ce primim, atunci te vom contacta pentru un interviu telefonic de aprox. 20 de minute.
Dacă acesta merge bine, vei primi invitația la un interviu de 1.5 ore, în cadrul căruia vom detalia responsabilitățile rolului, vom discuta despre perspectiva ta asupra rolului și vei putea să ne adresezi orice întrebare ai, pentru a-ți putea seta primul set de obiective.

Dacă totul merge bine până aici, ne revedem la o discuție de negociere, și pornim într-o perioadă de probă de 3 luni, pe baza obiectivelor propuse de tine și discutate împreună.

Nu ești persoana potrivită pentru acest rol, dar cunoști pe cineva care s-ar potrivi?

Dacă ne recomanzi persoana pe care o vom angaja, îți oferim un premiu de 500 de euro.

Premiul este oferit doar dacă persoana trece de perioada de probă de 3 luni. Tot ce ai de făcut este să îi trimiți acest link și să urmeze pașii de aplicare de mai sus.

Te așteptăm în Echipa MKOR! Căutăm să ne dezvoltăm constant echipa și suntem deschiși să te cunoaștem, mai ales dacă ești ca noi: curios, proactiv și implicat în ceea ce faci.

Dacă ești orientat către rezultate și dispui de entuziasmul necesar pentru a învăța lucruri noi, înseamnă că mai ai de parcurs doar un pas pentru a face parte din echipa MKOR, anume acela de a aplica pentru una din pozițiile deschise. Folosește pagina de contact pentru a ne trimite un mesaj.


Market Researcher Quantitative Analyst

Te pasionează datele și îți place să le explorezi pentru a le da sens? Știi să faci conexiuni care pentru alții rămân ascunse? Îți place diversitatea de taskuri și proiecte și deții o bună înțelegere a principiilor de marketing și de business? Atunci nu te vei plictisi la noi!

Înseamnă că ești Analistul în Cercetare de Piață pe care îl(o) căutăm! 🙂

Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă:

  • Ai experiență de minim 2 ani în analiza statistică a datelor, dintre care minim 1 an în market research;
  • Stăpânești conceptele de statistică și metodele de analiză cantitativă a datelor, la nivel avansat;
  • Ai experiență cu SPSS, Excel. R sau Python sunt considerate un plus;
  • Ai capacitatea de a traduce nevoia clientului în obiective de cercetare și poți extrage cele mai relevante informații din date și le prezinți în moduri ușor de înțeles;
  • Poți gestiona cu ușurință mai multe proiecte în același timp;
  • Printre interesele tale se află gestionarea bazelor de date (Python, mySQL) și / sau vizualizarea datelor (Tableau, Google Data Studio), sau analize statistice avansate (de exemplu, serii de timp sau analize predictive)
  • Poți lucra de acasă, dar îți plac și sesiunile de brainstorming de la birou;

Ce vei face, ca Market Researcher Quantitative Analyst la MKOR?

  • Vei concepe metodologia de cercetare, pe baza obiectivelor.
  • Vei dezvolta instrumentele de cercetare, pentru a răspunde obiectivelor propuse.
  • Vei pregăti structura eșantionului, în funcție de fiecare proiect.
  • Vei pregăti baza de date pentru analiză (validare, curățare), cu ajutorul instrumentelor specifice și a celor dezvoltate in-house.
  • Vei concepe planul de analize, pe baza obiectivelor.
  • Vei derula analize statistice descriptive și inferențiale, pentru a răspunde întrebărilor de cercetare (SPSS, Excel).
  • Vei interpreta datele și redacta concluzii și recomandări pentru client (raport de cercetare).
  • Vei avea posibilitatea să te dezvolți profesional și să preiei atribuții de Project Management.

Forma de colaborare: Full-time

Locație: București/remote

Cum aplici pentru postul de Market Researcher Quantitative Analyst?

Spune-ne ceva despre tine care să ne convingă să te chemăm la interviu și trimite răspunsul pe adresa contact@mkor.ro, alături de un CV.

aplică la acest job

Market Research Project Manager

La MKOR, ajutăm afacerile din România să își atingă potențialul de creștere, cu ajutorul datelor. Inovăm constant și privim cercetarea de piață cu curiozitate, căutând mereu moduri de a fi relevanți pentru clienții noștri.

Concret, facem asta propunând metodologiile potrivite, asigurând cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate, pe care le livrăm în rapoarte elegante, care spun o poveste ușor de parcurs și de înțeles.

Pe cine căutăm?

Căutăm un Project Manager cu experiență în cercetare de piață și o bună înțelegere a principiilor de marketing & business, care să asigure succesul proiectelor pe care le gestionează. Astfel, viitorul coleg se va asigura de livrarea la nivel de excelență a tuturor proiectelor MKOR pe care le coordonează.

Rolul este adresat persoanelor din București, cu disponibilitate de a lucra hibrid (2 zile la birou, 3 de acasă).

Iată câteva dintre responsabilitățile acestui rol:

  • Asigură livrarea proiectelor de cercetare din portofoliu respectând standardele de calitate interne
  • Monitorizează zilnic activitatea echipei de proiect, pentru a se asigura de buna derulare a proiectului și pentru a identifica eventuale riscuri și/sau probleme pentru care identifică soluții
  • Monitorizează colectarea datelor, indiferent de metoda de colectare folosită (CATI, CAWI, focus-group, IDI etc.)
  • Gestionează comunicarea între echipa operațională și Client, conform procedurii interne de Project Management: briefing, timeline, minute întâlnirilor (de echipă, cu clientul)
  • Documentează derularea proiectului și propune recomandări pentru eficientizarea proiectelor viitoare
  • Se asigură că procedurile și resursele folosite în proiectele de research sunt actualizate la zi
  • Redactează propuneri metodologice și oferte tehnice pentru clienți (sub coordonarea Sales Managerului)

Rolul de Project Manager este un rol esențial în MKOR, prin prisma numărului de interacțiuni cu toate celelalte departamente, dar și a competențelor pe care le așteptăm de la viitorul nostru coleg.

Așa că iată ce așteptăm de la tine:

  • Cunoștințe solide de statistică, analiză și interpretare a datelor. Pentru a putea coordona și livra cu succes un proiect complex, ai nevoie să înțelegi foarte bine toate etapele
  • Cunoștințe solide de marketing și business – majoritatea proiectelor sunt cercetări de marketing sau studii de piață necesare în fundamentarea unor business cases
  • Cunoștințe solide de Google Sheets (Excel), SPSS (R / other) pentru analize inferențiale, capacitate foarte bună de exprimare în scris și vorbit Română și Engleză, fără greșeli
  • Capacitatea de analiză și sinteză, necesară pentru redactarea rapoartelor de cercetare, a concluziilor și recomandărilor pentru client
  • Atenție la detalii, obsesie chiar. Punem accent ca fiecare virgulă să fie la locul ei, fiecare cod de culoare să fie respectat, fiecare cifră să fie corectă, fără greșeală.
  • Minim 3 ani experiență de Project Management în domeniul cercetării de piață sau roluri similare
  • Experiență în coordonarea unui portofoliu variat de proiecte de cercetare, capacitatea de a jongla cu teme și subiecte diferite
  • Abilități de coordonare a mai multor părți / entități / persoane implicate, din diferite departamente, atât interne, cât și colaboratori externi, pentru buna desfășurare a proiectului (proiectelor)
  • Abilități de organizare a resurselor și stabilirea priorităților atât pentru sine, cât și pentru echipele de proiect
  • Abilități de comunicare business și abilități de negociere și persuasiune
  • Abilități de comunicare interpersonală, capacitatea de a transmite eficient informația, atenție distributivă, capacități de planificare și organizare
  • Pasionat de tehnologie, familiarizat(ă) cu tooluri AI

Pe scurt, ne dorim să creștem echipa cu cineva cu experiență în research, care e focalizat pe soluții, o persoană proactivă și self-driven (cu tot ce înseamnă asta), care își dorește să se dezvolte ca profesionist. Despre noi găsești informații mai jos, dar tot pe scurt, dacă ești pasionat(ă) de statistică, marketing și AI, o să-ți placă la noi.

Ne așteptăm și să ne aliniem din punct de vedere al valorilor. Este important să rezonezi cu filosofia companiei, care implică o căutare continuă a excelenței, în timp ce suntem conștienți că mereu avem ceva nou de învățat. Punem mare accent pe evoluția personală a fiecărui membru al echipei, și facem asta prin traininguri și feedback constant. Respectul stă la baza a tot ceea ce facem, pentru că doar așa putem construi relații durabile, iar empatia în business este o valoare care ne ajută să contribuim cu adevărat.

Cine suntem?
Suntem în piață de peste 11 ani, timp în care am lucrat cu mai mult de 150 de clienți, cu o medie mereu în creștere a proiectelor / client. Lucrăm în special pentru proiecte de marketing research, B2C și B2B, quant & qual, pe mai toate industriile. Dar nu zicem nu nici analizelor de piață – până la urmă, ne numim MarKet Opportunity Research 🙂

Suntem parteneri de date ai Statista, ai Cartei Diversității din România și suntem prezenți ca speakeri la principalele evenimente din industrie și în mass-media.

În divizia de Research, transformăm datele brute în informații ușor de înțeles, care pot fi transpuse și folosite în strategia de business. În divizia de Growth, luăm aceste date și pe baza lor creăm automatizări care aduc rezultate de business.

Pentru că facem bine acest lucru, tot mai mulți clienți apelează la ajutorul nostru. Așa că ne creștem echipa cu oameni la fel de pasionați ca noi.

Cum aplici la rolul de Project Manager?

Trimite-ne un email la cariere@mkor.ro și răspunde la următoarele întrebări:

  • Ce experiență ai în coordonarea proiectelor de research? Te rugăm să detaliezi despre numărul de proiecte coordonate în paralel, tematici / industrii / complexitatea proiectelor, gestionarea resurselor.
  • Ce experiență ai în dezvoltarea propunerilor metodologice? Te rugăm să detaliezi tipurile de propuneri pe care le-ai făcut și măsura în care ai fost implicat în discuțiile cu clientul pentru definirea nevoilor / briefului.
  • De ce crezi că ești persoana potrivită să ajuți la creșterea MKOR?

Lângă răspunsul la întrebările de mai sus, atașează și CV-ul tău. Dacă ne place ceea ce primim, te vom contacta pentru un prim interviu telefonic, de aprox. 20 de minute.
Dacă acesta merge bine, vei primi invitația la un interviu tehnic (online), în cadrul căruia vom detalia responsabilitățile rolului și vom discuta concret despre competențele pe care le ai.
În urma interviului tehnic, vei primi un test practic, care îți va evalua competențele de care ai nevoie pentru a funcționa bine împreună.
Dacă totul merge bine până aici, ne vedem la interviul final (fizic), în care vom discuta pe baza rezultatelor testului, despre perspectiva ta asupra rolului și vei putea să ne adresezi orice întrebare ai. În cadrul acestei discuții, scopul va fi să ne asigurăm că suntem pe aceeași lungime de undă din punct de vedere al culturii organizaționale și al valorilor.

Nu ești persoana potrivită pentru acest rol, dar cunoști pe cineva care s-ar potrivi?
Dacă ne recomanzi persoana pe care o vom angaja, îți oferim un premiu de 500 de euro. Premiul este oferit după ce persoana recomandată trece de perioada de probă de 3 luni. Tot ce ai de făcut este să îi trimiți acest anunț și să urmeze pașii de aplicare de mai sus.

aplică la acest job

Data Collection Officer

La MKOR, ajutăm afacerile din România să își atingă potențialul de creștere, cu ajutorul datelor. Inovăm constant și privim cercetarea de piață prin învățare continuă, căutând mereu moduri de a fi relevanți pentru clienții noștri.

Concret, facem asta propunând metodologiile potrivite, asigurând cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate, pe care le livrăm în rapoarte elegante, care spun o poveste ușor de parcurs și de înțeles.

Pe cine căutăm?

Căutăm un Data Collection Officer cu experiență în programare, cunoștințe de cercetare de piață și o bună înțelegere a principiilor de marketing & business. Astfel, viitorul coleg se va asigura atât de componenta de programare a chestionarului online, cât și de gestionarea bazei de date cu răspunsuri.

Iată câteva din responsabilitățile acestui rol:

  • Programează chestionare și alte instrumente de cercetare online, folosind soluții software specializate și respectând KPIs interni
  • Construiește automatizări pentru sincronizarea datelor din chestionare în bazele interne (Nu știi? Te învățăm 😉)
  • Asigură o experiență de completare cât mai plăcută respondenților
  • Gestionează baza de date cu răspunsurile în mod etic și responsabil
  • Asigură sample quality în etapa de selecție a respondenților, conform structurii agreate cu clientul
  • Testează flow-ul de colectare, pentru a se asigura că link-urile / LP sunt funcționale
  • Monitorizează statusul colectării și se asigură colectarea echilibrată a respondenților
  • Pe toată durata colectării se asigură că toate întrebările sunt afișate, conform condițiilor din chestionar, iar dacă apar erori, acestea sunt rezolvate asap

Rolul de Data Collection Officer în MKOR este un rol foarte important în companie. Avem o echipă de oameni extraordinari și smart și avem nevoie alături de noi un coleg care sa ne ajute mai ales pe componenta tehnică a sondajelor de opinie.

Așa că iată ce așteptăm de la tine:

  • Minim 3 ani experiență relevantă pe diferite poziții de programare/ Script-Writing a chestionarelor de cercetare de piață
  • Un grad ridicat de adaptabilitate la diferite tool-uri/ software de programare chestionar
  • Cunoștințe tehnice despre lucrul cu baze de date
  • Cunoștințe a toolurilor de bază de analiză și raportare: Google Sheets, GDocs, GSlides (nu folosim Excel / MS Office), SPSS (opțional), R (opțional), Python (opțional), GPT & Code Interpreter (very nice to have)
  • Poți lucra în condiții de presiune a deadline-urilor și îți păstrezi calmul și prezența de spirit în fața provocărilor
  • Deosebită atenție la detalii și orientarea către rezolvarea rapidă a problemelor apărute

Ne așteptăm și să ne aliniem din punct de vedere al valorilor. Este important să rezonezi cu filosofia companiei, care implică o căutare continuă a excelenței, în timp ce suntem conștienți că mereu avem ceva nou de învățat. Punem mare accent pe evoluția personală a fiecărui membru al echipei, și facem asta prin traininguri constante. Respectul stă la baza a tot ceea ce facem, pentru că doar așa putem construi relații durabile, iar empatia în business este o valoare care ne ajută să contribuim cu adevărat.

Cum aplici la rolul de Data Collection Officer?

Trimite-ne un email la cariere@mkor.ro și răspunde la următoarele întrebări:

  • De ce vrei să aplici pentru acest rol?
  • Ce experiență ai în programare? Ce platforme software ai folosit până în acest moment pentru programarea chestionarelor de cercetare?
  • Ce experiență ai în culegerea de date online? Ce platforme software ai folosit până în acest moment pentru coordonarea culegerii de date online?
  • La câte proiecte ai lucrat în același timp? Ce a fost cel mai dificil și cum ai gestionat provocarea?
  • De ce crezi că ești persoana potrivită să ajuți la creșterea MKOR?

Lângă răspunsul la întrebările de mai sus, atașează și CV-ul tău. Dacă ne place ceea ce primim, atunci te vom contacta pentru un interviu telefonic de aprox. 20 de minute.

Dacă acesta merge bine, vei primi invitația la un interviu de 1.5 ore, în cadrul căruia vom detalia responsabilitățile rolului, vom discuta despre perspectiva ta asupra rolului și vei putea să ne adresezi orice întrebare ai, pentru a-ți putea seta primul set de obiective.

Dacă totul merge bine până aici, ne revedem la o discuție de negociere, și pornim într-o perioadă de probă de 3 luni, pe baza obiectivelor propuse de tine și discutate împreună.

IMPORTANT: Vom lua în considerare numai aplicațiile venite pe email, așa că te rugăm să nu sari acest pas, dacă vrei să ne cunoaștem.

Nu ești persoana potrivită pentru acest rol, dar cunoști pe cineva care s-ar potrivi?

Dacă ne recomanzi persoana pe care o vom angaja, îți oferim un premiu de 500€. Premiul este oferit doar dacă persoana trece de perioada de probă de 3 luni. Tot ce ai de făcut este să îi trimiți acest anunț și să urmeze pașii de aplicare de mai sus.

aplică la acest job

Junior Research Analyst

La MKOR, vrem să ajutăm afacerile din România să își atingă potențialul de creștere, cu ajutorul datelor. Inovăm constant și privim cercetarea de piață cu curiozitate, căutând mereu moduri de a fi relevanți pentru clienții noștri.
Concret, facem asta propunând metodologiile potrivite, asigurând cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate, pe care le livrăm în rapoarte elegante, care spun o poveste ușor de parcurs și de înțeles.

Ce am reușit până acum?
Suntem în piață de 10 ani, timp în care am lucrat cu peste 150 de clienți, cu o medie mereu în creștere a proiectelor / client. Lucrăm în special pentru proiecte de marketing research, B2C și B2B, qual & quant, pe mai toate industriile. Dar nu zicem nu nici analizelor de piață – până la urmă, ne numim Market Opportunity Research 🙂
Suntem parteneri de date ai Statista, ai Cartei Diversității din România și suntem prezenți ca speakeri la principalele evenimente din industrie și în mass-media. Ca Research Manager, poți avea oportunitatea de a reprezenta compania în astfel de apariții.
Așadar, avem nevoie de ajutor, pentru a ne putea susține creșterea.

Căutăm un Junior Research Analyst pasionat de cercetarea de piață și date în general, atent la detalii, proactiv și săritor, care să asigure suport pentru echipa de analiști seniori. Pe scurt, avem nevoie ca viitorul nostru coleg să asigure livrarea la nivel de excelență a tuturor taskurilor pe care le primește.
Pentru livrarea cu succes a taskurilor primite, este nevoie ca Junior Research Analystul să dezvolte relații strânse cu membrii echipei. Deci dacă ești un team player, vrem să te cunoaștem! 🙂
În divizia de Research, transformăm datele brute în informații ușor de înțeles, care pot fi transpuse și folosite în strategia de business. Pentru că facem bine acest lucru, tot mai mulți clienți apelează la ajutorul nostru, așa că ne creștem echipa cu oameni la fel de pasionați de date ca noi.
Iată câteva din responsabilitățile acestui rol:

  • Face desk research pentru dezvoltarea de instrumente de cercetare sau analiza datelor secundare
  • Identifică surse de date necesare analizelor de piață, identificării trendurilor, specificului unei piețe (inclusiv terminologie) etc.
  • Identifică, traduce și adaptează scale și instrumente standardizate
  • Prelucrează bazele de date și pregătește structura pentru analiză
  • Recodează variabilele folosind segmentări standardizate intern
  • Realizează analizele descriptive, folosind procedura internă de calcul
  • Verifică rezultatele obținute în urma analizelor descriptive
  • Pregătește livrabilul pentru client, conform procedurii interne
  • Generează vizualizările pentru raportul de cercetare, pe baza template-urilor
  • Asigură structura și formatarea standard a raportului, conform procedurii interne
  • Oferă suport punctual echipei de analiști seniori, în orice etapă a proiectului (design metodologic, analize, vizualizarea datelor, raportare)

Rolul de Junior Research Analyst în MKOR este unul foarte important. Avem o echipă de oameni extraordinari, care au nevoie de tot sprijinul pentru a-și pune în valoare abilitățile avansate. În schimb, ai ocazia de a învăța de la cei mai buni.

Iată ce așteptăm de la tine:

  • Entuziasm pentru învățare, să fii ca un burete care vrea să învețe orice, despre orice. Este important ca la început să te implici în toate tipurile de taskuri, indiferent de direcția pe care vrei să o aprofundezi, în timp
  • Cunoștințe tehnice: stăpânești conceptele de statistică și cunoști metodele de cercetare și analiză a datelor, la nivel avansat (cel puțin la nivel teoretic)
  • Cunoștințe avansate a toolurilor de bază de analiză și raportare: Google Sheets, GDocs, GSlides (nu folosim Excel / MS Office), SPSS / R
  • Poți să îți gestionezi propriile taskuri și ceri ajutorul atunci când ai nevoie de el
  • Ești proactiv și săritor, iar diversitatea de taskuri și proiecte te entuziasmează (nu te sperie)
  • Poți lucra în condiții de presiune a deadline-urilor și îți păstrezi calmul și prezența de spirit în fața provocărilor

Ne așteptăm și să ne aliniem din punct de vedere al valorilor. Ca membru al echipei, este important să rezonezi cu filosofia companiei, care implică o căutare continuă a excelenței, în timp ce suntem conștienți că mereu avem ceva nou de învățat. Punem accent pe evoluția personală a fiecăruia, și facem asta prin traininguri constante. Respectul stă la baza a tot ceea ce facem, pentru că doar așa putem construi relații durabile, iar empatia în business este o valoare care ne ajută să contribuim cu adevărat.
Cum aplici la rolul de Junior Research Analyst?
Trimite-ne un email la contact@mkor.ro și răspunde la următoarele întrebări:

  • De ce vrei să aplici pentru acest rol?
  • Ce experiență ai în research? Ne poți spune și despre proiectele de la școală / voluntariat.
  • Înclini mai mult spre quant / qual? De ce?
  • De ce crezi că ești persoana potrivită să ajuți la creșterea MKOR?

Lângă răspunsul la întrebările de mai sus, atașează și CV-ul tău. Dacă ne place ceea ce primim, atunci te vom contacta pentru un interviu telefonic de aprox. 20 de minute.
Dacă acesta merge bine, vei primi invitația la un interviu de 1.5 ore, în cadrul căruia vom detalia responsabilitățile rolului, vom discuta despre perspectiva ta asupra rolului și vei putea să ne adresezi orice întrebare ai, pentru a-ți putea seta primul set de obiective.
Dacă totul merge bine până aici, ne revedem la o discuție de negociere, și pornim într-o perioadă de probă de 3 luni, pe baza obiectivelor propuse de tine și discutate împreună.
Atenție: Doar aplicanții care ne trimit răspunsurile pe mail vor fi luați în considerare.
Nu ești persoana potrivită pentru acest rol, dar cunoști pe cineva care s-ar potrivi?
Dacă ne recomanzi persoana pe care o vom angaja, îți oferim un premiu de 300 de euro. Premiul este oferit doar dacă persoana trece de perioada de probă de 3 luni. Tot ce ai de făcut este să îi trimiți acest email și să urmeze pașii de aplicare de mai sus.

aplică la acest job

Senior Quant Researcher

La MKOR, vrem să ajutăm afacerile din România să își atingă potențialul de creștere, cu ajutorul datelor. Inovăm constant și privim cercetarea de piață cu curiozitate, căutând mereu moduri de a fi relevanți pentru clienții noștri.

Concret, facem asta propunând metodologiile potrivite, asigurând cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate, pe care le livrăm în rapoarte elegante, care spun o poveste ușor de parcurs și de înțeles.

Căutăm un Senior Quant Researcher cu experiență solidă în cercetare de piață și o bună înțelegere a principiilor de marketing & business, care să asigure succesul proiectelor în care este implicat. Pentru asta, viitorul coleg va gestiona și se va asigura de livrarea la nivel de excelență a proiectelor de cercetare cantitativă din cadrul MKOR.

Pentru coordonarea și livrarea cu succes a proiectelor de cercetare, este nevoie ca Senior Quant Researcher să dezvolte relații puternice cu restul departamentelor, dar și cu clienții MKOR.

În divizia de Research, transformăm datele brute în informații ușor de înțeles, care pot fi transpuse și folosite în strategia de business. Pentru că facem bine acest lucru, tot mai mulți clienți apelează la ajutorul nostru, așa că ne creștem echipa cu oameni la fel de pasionați de date ca noi.

Iată câteva din responsabilitățile acestui rol:

  • Realizează propuneri tehnice pentru cercetările cantitative (abordare, target, obiective, timeline, livrabile), urmată de validarea cu Client Service
  • Participă la întâlnirile de briefing cu clienții existenți pentru a înțelege nevoile de cercetare ale acestora
  • Asigură sample quality pentru participanții la cercetarea cantitativă
  • Dezvoltă instrumente de cercetare cantitativă care răspund obiectivelor de cercetare agreate cu clientul, pe baza experienței anterioare și a researchului preliminar (scale de marketing, psihografice, metodologii standardizate etc.)
  • Se asigură că informațiile colectate sunt analizate și interpretate corect și eficient
  • Stabileşte planul de analiză și elaborarea raportului, precum și modalitatea cea mai potrivită de analiză și vizualizare a datelor (analize descriptive, crosstabs, inferențiale etc.)
  • Asigură înțelegerea și contextualizarea datelor colectate prin analize avansate
  • Prezintă rezultatele analizelor / modelelor generate folosind tehnici de vizualizare a datelor potrivite și ușor de înțeles
  • Susține traininguri interne, pe metode și/sau tooluri de cercetare cantitativă
  • Se menține la curent cu tendințele din piață privind metodele și metodologiile de cercetare și analiză cantitativă

 

Rolul de Senior Quant Researcher în MKOR este unul dintre cele mai importante roluri din companie. Avem o echipă de oameni extraordinari și smart, alături de care poţi livra orice proiect la nivel de excelență.

Așa că iată ce așteptăm de la tine:

  • 5 ani experiență relevantă în proiecte de cercetare cantitativă
  • 3 ani experiență relevantă în design metodologic (propuneri tehnice, research instrumente standardizate, design instrumente de cercetare)
  • 2 ani experiență relevantă în interacțiunea cu clienții (ai susținut prezentări în fața clienților, atât în limba română, cât și în engleză)
  • Cunoștințe tehnice solide: stăpânești conceptele de statistică și metodele de cercetare și analiză a datelor, la nivel avansat
  • 2 ani experiență relevantă în statistică avansată (folosești la nivel avansat SPSS / Python / R, și poți explora o bază de date pe baza unui plan de analiză pe care îl creezi și îl aprobi cu Project Managerul, pentru a extrage informații relevante)
  • Extra: reprezintă un avantaj dacă deja cunoști metodologii de analiză avansată precum conjoint, maxdiff, analize predictive.
  • Cunoștințe avansate a toolurilor de bază de analiză și raportare: Python (opțional), dar și Google Sheets, GDocs, GSlides (nu folosim Excel / MS Office), SPSS, R
  • Ai experiență și disponibilitatea să susții traininguri pe ariile tale de competență
  • Gestionezi, prioritizezi și delegi în mod eficient taskuri către echipa de juniori & colaboratori
  • Poți lucra în condiții de presiune a deadline-urilor și îți păstrezi calmul și prezența de spirit în fața provocărilor
  • Ești pasionat de date și metodologii de cercetare, și te menții constant la curent cu tendințele din piață privind cele mai noi metode și tehnologii

Cine suntem?

Suntem în piață de peste 10 ani, timp în care am lucrat cu 150+ clienți, cu o medie mereu în creștere a numărului de proiecte / client. Lucrăm în special pentru proiecte de marketing research, B2C și B2B, qual & quant, pe mai toate industriile. Printre clienții noștri se află Fitbit, Glovo, AVIS, Amazon, Iulius, AFI, OTP Leasing, TBI Bank, TBF, Upriserz, GoMag, VTEX, Spitale Publice din Bani Privați, Romanian Business Leaders, Tușnad, Perla Harghitei, Peditel, și mulți alții.

Suntem parteneri de date ai Statista, ai Cartei Diversității din România și suntem prezenți cu datele noastre la principalele evenimente din industrie și în mass-media.

În divizia de Market Research, transformăm datele brute în informații ușor de înțeles, care pot fi transpuse și folosite în strategia de business. Pentru că facem bine acest lucru, tot mai mulți clienți apelează la ajutorul nostru, așa că ne creștem echipa cu oameni la fel de pasionați de date ca noi.

Ne așteptăm și să ne aliniem din punct de vedere al valorilor. Ca membru al echipei, este important să rezonezi cu filosofia companiei, care implică o căutare continuă a excelenței, în timp ce suntem conștienți că mereu avem ceva nou de învățat. Punem mare accent pe evoluția personală a fiecărui membru al echipei, și facem asta prin traininguri constante. Respectul stă la baza a tot ceea ce facem, pentru că doar așa putem construi relații durabile, iar empatia în business este o valoare care ne ajută să contribuim cu adevărat.

Cum aplici la rolul de Senior Quant Researcher?

Trimite-ne un email la cariere@mkor.ro și răspunde la următoarele întrebări:

  • De ce vrei să aplici pentru acest rol?
  • Ce experiență ai în coordonarea proiectelor de research (quant/echipe)?
  • Câte proiecte de cercetare ai coordonat în același timp? Ce a fost cel mai dificil, și cum ai gestionat provocarea?
  • Care este etapa ta preferată din cadrul unui proiect de cercetare? De ce?
  • De ce crezi că ești persoana potrivită să ajuți la creșterea MKOR?

Lângă răspunsul la întrebările de mai sus, atașează și CV-ul tău. Dacă ne place ceea ce primim, atunci te vom contacta pentru un interviu telefonic de aprox. 20 de minute.

Dacă acesta merge bine, vei primi invitația la un interviu de 1.5 ore, în cadrul căruia vom detalia responsabilitățile rolului, vom discuta despre perspectiva ta asupra rolului și vei putea să ne adresezi orice întrebare ai, pentru a-ți putea seta primul set de obiective.

Dacă totul merge bine până aici, ne revedem la o discuție de negociere, și pornim într-o perioadă de probă de 3 luni, pe baza obiectivelor propuse de tine și discutate împreună.

IMPORTANT: Vom lua în considerare numai aplicațiile venite pe email, așa că te rugăm să nu sari acest pas, dacă vrei să ne cunoaștem.

Nu ești persoana potrivită pentru acest rol, dar cunoști pe cineva care s-ar potrivi?

Dacă ne recomanzi persoana pe care o vom angaja, îți oferim un premiu de 500€. Premiul este oferit doar dacă persoana trece de perioada de probă de 3 luni. Tot ce ai de făcut este să îi trimiți acest anunț și să urmeze pașii de aplicare de mai sus.

aplică la acest job

Senior Market Researcher

Ești o fire o fire proactivă și orientată către soluții, căreia plac provocările? Găsești întotdeauna cea mai bună abordare (cantitativă, calitativă, mix de metode) pentru a le rezolva? Poți gestiona cu ușurință mai multe proiecte de cercetare în același timp, inclusiv relația cu echipa de proiect și cu clienții?

Înseamnă că ești Senior Market Researcher-ul pe care îl(o) căutăm!

Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă:

  • Ai experiență de minim 3-5 ani în market research, fie în agenție sau la client;
  • Ai o fire proactivă și orientată către soluții;
  • Îți plac provocările și găsești întotdeauna cea mai bună abordare (cantitativă, calitativă, mix de metode) pentru a le rezolva;
  • Poți gestiona cu ușurință mai multe proiecte de cercetare în același timp, inclusiv relația cu echipa de proiect și cu clienții;
  • Îți place să dai sens unui volum mare de date;
  • Ai un ochi fin pentru detalii, inclusiv pentru cele de ordin estetic;
  • Îți place să fii la curent cu cele mai recente tendințe în materie de cercetare de piață și să le aplici în proiectele din care faci parte;
  • Comunici cu ușurință, indiferent de context;
  • Poți lucra de acasă, dar îți plac și sesiunile de brainstorming de la birou;

Ce vei face, ca Senior Market Researcher la MKOR?

  • Vei coordona proiectele de cercetare a pieței pentru clienții MKOR, end-to-end:
    • designul metodologiei și instrumentelor de cercetare,
    • planul de analize și raport,
    • interpretarea datelor și integrarea celor mai relevante concluzii și recomandări în rapoarte de cercetare,
    • prezentarea rezultatelor cercetării.
  • Vei contribui la realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a diviziei de Research a MKOR.
  • Vei participa la dezvoltarea soluțiilor și proiectelor interne MKOR.
  • Vei contribui la dezvoltarea continuă a membrilor echipei de proiect.

Forma de colaborare: Full-time

Locație: București/remote

Cum aplici pentru postul de Senior Market Researcher?

Spune-ne câteva cuvinte despre experiența ta în market research, câteva lucruri despre tine care să ne convingă să te chemăm la interviu și trimite răspunsul pe adresa contact@mkor.ro.

aplică la acest job

Software Engineer

Ești o fire analitică și îți place să construiești aplicații care știi că au o aplicabilitate practică? Înțelegi business și importanța dezvoltării software în planul mai mare al afacerii? Știi programare și vrei să îți pui abilitățile la contribuție în cadrul unei companii care se dezvoltă constant?

Înseamnă că ești Software Engineer-ul pe care îl(o) căutăm! 🙂

Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă:

  • Ai experiență în lucrul cu platforme API;
  • Ai experiență în optimizarea bazelor de date;
  • Stăpânești tehnici de optimizare și performanță la volume mari de trafic;
  • Scrii cod bine documentat, ușor de testat și de dezvoltat ulterior;
  • Ai cunoștințe solide ale principiilor de software engineering (OOP, Design Patterns, Agile best practice etc.);
  • Te simți în largul tău în:
    * SQL / noSQL
    * Python / Php
    * Rest APIs / JSON
    * API programming / backend
    * Javascript
    * Bonus: Experiență React / Angular / VueJs
  • Cunoști limba engleză la nivel mediu-avansat;
  • Îți place să conectezi puncte și să le oferi un înțeles. Poți vedea atât perspectiva de ansamblu, cât și detaliile;
  • Ești creativ(ă) și implicat(ă) în ceea ce faci și îți place să vii cu idei care pot face diferența pentru business.

Ce vei face, ca Software Engineer la MKOR?

  • Vei lucra alături de IT Manager pentru dezvoltarea platformelor interne MKOR.
  • Vei dezvolta aplicații pentru clienți (de exemplu, webhooks).
  • Vei contribui la dezvoltarea businessului MKOR, pe o varietate de subiecte și direcții, deci dacă îți place diversitatea, nu te vei plictisi la noi. 🙂

Forma de colaborare: Full-time

Locație: București/remote

Cum aplici pentru postul de Software Engineer?

Trimite răspunsurile la întrebările din mini-interviul de mai jos, alături de un CV, la adresa contact@mkor.ro. Vom lua în considerare numai aplicațiile cu răspunsuri la aceste întrebări.

  • Spune-ne câteva cuvinte despre experiența ta cu platforme API și / sau baze de date.
  • Spune-ne ceva care să ne convingă să te cunoaștem 🙂

aplică la acest job

Marketing Executive

Ești o fire curioasă și crezi că detaliile fac diferența? Ești la curent cu ultimele trenduri din marketing? Îți place să scrii, concis și convingător, și te pasionează social media? Înseamnă că ești Marketing Executive-ul pe care îl(o) căutăm.

Ești exact persoana pe care o căutăm dacă:

  • Scrisul este a doua ta natură (chiar și în Engleză);
  • Îți plac datele și știi cum să le folosești în avantajul tău (la nivel creativ, dar și strategic);
  • Ai un ochi fin pentru detalii, inclusiv cele ce țin de design;
  • Digitalul nu mai are secrete pentru tine;
  • Ești la curent cu ultimele trenduri din marketing și social media;
  • Ne poți delecta cu portofoliul tău.

De ce Marketing Executive la MKOR?

  • Vei contribui la dezvoltarea proiectelor și instrumentelor de Marketing și Research marca MKOR;
  • Vei spune povestea MKOR pe blog și în social media;
  • Vei face cercetare secundară (deskresearch) și vei lucra îndeaproape cu specialiștii în cercetare calitativă;
  • Clienții noștri provin din domenii foarte diferite (fashion, retail, domenii tehnice, mobilier, producție, medical, etc.), deci dacă îți place diversitatea nu te vei plictisi la noi.

Vezi care este modul de lucru aici, iar dacă ți se potrivește, aplică numaidecât.

Forma de colaborare: Full-time

Locație: București/remote

Cum aplici pentru postul de Marketing Executive?

Spune-ne ceva despre tine care să ne convingă să te chemăm la interviu și trimite răspunsul pe adresa contact@mkor.ro, alături de un CV.

aplică la acest job

Internship Research & Data Analyst

Ești o fire curioasă? Faci conexiuni între fapte, evenimente și cifre? Îți place să afli de ce-ul din spatele comportamentelor, motivațiilor sau preferințelor oamenilor? Crezi că întotdeauna există loc de mai bine? Ei bine, și noi la fel!

Dacă te-ai regăsit în cele mai sus, hai în echipa noastră. Punem la bătaie un post de internship, cu posibilitatea de angajare.

Ce vei face, ca intern Research & Data Analyst?

Noi, la MKOR Consulting, punem întrebările care contează pentru a afla răspunsuri direct de la sursă. După care, dăm sens datelor și le transformăm în rezultate și recomandări concrete pentru partenerii noștri. De asemenea explorăm în profunzime ce gândesc, ce simt, ce fac consumatorii, pentru a îmbunătăți experiența noastră a tuturor cu produsele și serviciile pe care le folosim zi de zi.

Așa că, alături de noi vei avea ocazia să contribui în fiecare etapă din realizarea unui studiu de piață:

  • desk research-ul inițial și construirea instrumentelor de cercetare în funcție de nevoile specifice fiecărui proiect
  • culegerea efectivă a datelor și analiza acestora folosind programe specializate (ex.: SPSS) sau formule (dacă îți place să lucrezi în Google Sheets)
  • interpretarea rezultatelor și prezentarea acestora în cele mai interactive moduri (ex: Google Sheets, Tableau)

De asemenea, te poți implica în procesul de înțelegere a oamenilor și a deciziilor pe care aceștia le iau, în toate etapele relevante:

  • desk research-ul inițial care ne ajută să identificăm întrebările cheie
  • culegerea efectivă de date prin discuții individuale sau de grup cu un public țintă cu caracteristici particulare
  • analiza datelor pentru a găsi răspunsuri la întrebările care au stat la baza cercetării
  • formularea de recomandări acționabile

E în regulă dacă anumite etape nu-ți sunt cunoscute. Suntem o echipă, așa că te vom ghida ori de câte ori ai nevoie. În plus, chiar te încurajăm să explorezi tot ce facem, doar așa vei descoperi unde te simți cel mai confortabil.

Trebuie doar să ai la tine:

  • cunoștințe despre marketing, statistică, vizualizare de date
  • curiozitatea de a experimenta și dedicarea de a învăța lucruri noi
  • pasiunea pentru date și, mai ales, pentru povestea pe care acestea o spun

De ce să devii intern la MKOR Consulting?

Pentru că vei experimenta first hand lucrul într-o agenție de research, cu tot ce înseamnă asta: workflow-uri, roluri, responsabilități, deadline-uri, provocări și soluții creative. La final, dacă îți place ce descoperi despre tine și despre noi, putem deveni colegi pe termen lung.

Avem o lună la dispoziție să ne cunoaștem. Spune-ne când vrei să începi.

Înscrie-te pentru internship!

aplică la acest job

Operator Interviu CATI

Ai o curiozitate înnăscută? Știi să comunici fără probleme cu oameni diverși? Atunci rolul de Operator de Interviu ți se potrivește.

Ce face Operatorul de Interviu?

Din poziția de Operator de Interviu vei culege date, de altfel esențiale, în realizarea cercetărilor de piață (specialitatea noastră!).

Vei intervieva respondenți telefonic, în funcție de proiectul la care vei lucra. Vei înregistra răspunsurile respondenților pe calculator, în baza de date.

De ce să devii Operator de Interviu?

Poți avea parte de o experiență plăcută de lucru cu oamenii și vei avea parte de un mediu de lucru dinamic. Îți poți suplimenta veniturile, iar programul este flexibil.

Ești exact persoana pe care o căutăm dacă:

  • Ai experiență ca operator CATI în cel puțin 5 proiecte;
  • Ai abilități solide de comunicare: îți place să interacționezi cu oamenii, comunici cu ușurință, transmiți optimism, ești o persoană convingătoare și perseverentă;
  • Ai cunoștințe medii de utilizare a calculatorului: poți utiliza calculatorul pentru a completa statusul fiecărui apel, pentru a înregistra apelurile și a le transmite managerului de proiect ori pentru a comunica cu echipa de proiect.

Ce vei face, ca Operator de Interviu la MKOR?

  • Vei aplica interviuri telefonice (CATI – Computer Assisted Telephone Interviewing);
  • Vei înregistra și raporta activitatea;
  • Vei prospecta bazele de date;
  • Vei iniția apеluri telefonice cătrе cliеnți (persoane juridice);
  • Vei prezenta sеrviciile compаniei către clienții potențiali, vei identifica clienții interesați și vei stabili întâlniri cu managerul de proiect, pe baza unor scripturi;
  • Vei identifica nevoile clienților potențiali și vei prezenta serviciile MKOR, în funcție de situația prezentată de client;
  • Vei crea rapoarte de activitate.

De ce să lucrezi la MKOR?

  • Beneficiezi de program flexibil: posibilitatea de a desfășura o activitate cu program flexibil, suplimentând astfel veniturile;
  • Ai oportunitatea de a-ți dezvolta cariera: colaborarea noastră poate fi extinsă în domeniul vânzărilor prin telefon. Vei avea oportunitatea să prezinți potențialilor clienți unele dintre cele mai inovative servicii și produse pe piața de market research;
  • Beneficiezi de training de specialitate oferit la începerea fiecărui proiect;
  • Dacă studiezi la o facultate de profil, îți poți completa veniturile în timp ce realizezi și stagiul de practică.

Forma de colaborare: Full-time

Locație: București/remote

Cum aplici pentru postul de Operator de Interviu?

Trimite-ne un CV la contact@mkor.ro

aplică la acest job

Mystery Shopper/Client Misterios (oriunde în țară)

Ești la curent cu trendurile din shopping? Ai un ochi fin și observi detalii care pentru alții sunt invizile? Atunci deții calitățile esențiale pentru a deveni Mystery Shopper.

Ce face un Mystery Shopper?

La MKOR utilizăm această metodă pentru a aduce valoare în cadrul studiilor de piață pe care le efectuăm, în analizele de competitive intelligence.

Atunci când vine vorba despre culegerea de date concrete, despre concurența clienților noștri, această metodă este una dintre preferatele noastre.

Din poziția de Mystery Shopper ajuți la creșterea calității din cadrul companiilor sau pentru anumite branduri. Vei evalua și testa produse și servicii, iar observațiile tale vor fi incluse într-un raport destinat clientului.

Concret, din poziția de Client Misterios, vei vizita un magazin dintr-o anumită locație și îți vei arăta interesul față de serviciile sau produsul unei companii. În tot acest timp, vei evalua calitatea locației și atitudinea angajațiilor față de clienți.

Înscrie-te și tu ca Mystery Shopper la MKOR!

aplică la acest job