Paysilvania este o companie românească ce intenționează să lanseze un nou serviciu de plăți online în România, cu adresare atât către consumatorii finali, cât și către mediul de business.

În acest context, pentru a înțelege mai bine specificul pieței de transferuri de bani în mediul de business, Paysilvania a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să exploreze potențialul de utilizare în mediul de business a facilităților oferite de aplicație.

Caracteristicile pieței serviciilor de plăți online din România

Cercetarea calitativă a evidențiat pentru clientul nostru deschiderea persoanelor de decizie sau responsabile cu operațiunile bancare în companiile din România față de serviciile de plăți online.

Am identificat profilul clienților B2B care se încadrează în publicul țintă al Paysilvania, precum și probabilitatea ca acesta să utilizeze serviciile clientului nostru.

De asemenea, am formulat recomandări, bazate pe datele obținute, pentru următoarele acțiuni strategice ale clientului nostru.

b2b-oportunity-study-online-payment-market-paysilvania

Obiectivele de cercetare

Principalele obiective ale studiului au vizat:

  • Potențialul de utilizare al aplicației în mediul de afaceri, beneficiile și limitările percepute ale acesteia
  • Identificarea disponibilității de plată pentru accesarea platformei
  • Trasarea profilului utilizatorului ideal

Despre cercetare 

Acest studiu a presupus o cercetare primară, colectând datele direct de la sursă, prin intermediul sondajului de opinie online.

  • Piața vizată: piața de plăți online
  • Tipul cercetării: calitativă
  • Instrument de cercetare: sondaj de opinie online (CAWI)
  • Public țintă: N=57, persoane de decizie sau responsabili cu operațiunile bancare în companiile din România

Despre Paysilvania

Paysilvania este o companie românească ce activează pe piața de transferuri de bani. Compania oferă servicii destinate consumatorilor finali din țară, cât și companiilor care activează pe plan local.

Contactează-ne pentru proiectul tău

La MKOR, orice studiu este o nouă provocare pe care o abordăm cu pasiune și profesionalism. Pentru că știm că datele sunt o resursă pe care te poți baza întotdeauna.

Colectăm informații valoroase direct de la sursă (consumatori, competitori) și le transformăm în recomandări acționabile pentru partenerii noștri.

Spune-ne dacă îți putem fi și ție de ajutor! Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale, ținând cont de contextul macroeconomic și social,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Dă-ne un semn! Suntem la un video-call distanță. 🙂

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

Experiențele recente (pandemia, războiul din Ucraina) ne-au făcut să simțim din plin că incertitudinea este singura constantă, iar accesul în timp real la schimbările din piață pot face diferența.

De aceea, noi, la MKOR răspundem nevoii de date în timp real pe piața din România prin primul studiu de piață live – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate, indiferent ce se întâmplă.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!