Contextul tău

Vrei să lansezi un brand nou și ai nevoie de insighturi din piață, din partea consumatorilor.

Abordarea noastră

Identificăm împreună nevoile și obiectivele tale, pentru a alege metodologia care conduce spre cele mai bune rezultate.

Livrăm rezultate

Datele colectate sunt însoțite de recomandări practice pentru optimizarea brandului și asigurarea succesului lansării acestuia.

Puterea unui brand este mixul dintre modul brandului de a acționa și ceea ce reprezintă, spune Wally Olins în Despre Brand.

Brandingul este o unealtă de business necesară atunci când îți propui să pătrunzi pe o piață cu un nivel ridicat de competiție, în contextul unor produse similare. Inițial, brandingul înseamnă crearea unui nume, a unui slogan și a unui logo care să te diferențieze față de competitorii tăi.

Testarea de concept este modalitatea prin care o companie chestionează consumatorii cu privire la produsul, serviciul sau campania de publicitate, chiar înainte ca aceasta să fie lansată oficial pe piață.

Cu alte cuvinte, testarea conceptului evaluează răspunsul consumatorului raportat la o idee, înainte ca aceasta să fie materializată pentru producția în masă.

Contextul tău

Ai o idee de produs sau serviciu pe care dorești să-l lansezi pe piață, dar nu știi dacă publicul va reacționa favorabil?

Poți testa fiecare aspect al conceptului de branding pentru a afla cum să configurezi produsul, astfel încât lansarea acestuia să fie una de succes.

Derularea unei cercetări poate extrage răspunsuri din piață pentru următoarele întrebări:

  • Care este metoda cea mai potrivită de abordare pentru lansarea brandului?
  • Care este rata potențială de succes a brandului pe care dorești să-l lansezi?
  • Cum înțeleg consumatorii mesajul transmis de către viitorul brand?
  • Brandul răspunde unei nevoi reale exprimate de consumatori?
  • Care este atitudinea consumatorilor raportată la viitorul brand?
  • Care este valoarea brandului, propusă consumatorilor?
  • Cum poate fi “vândut” eficient brandul tău?

Abordarea noastră

Înainte de a testa conceptul de branding, identificăm împreună nevoile și obiectivele proiectului, ceea ce ne ajută să stabilim metodologia optimă și metoda de abordare potrivită care să genereze, în final, cele mai bune rezultate pentru ceea ce ți-ai propus.

În funcție de abordarea aleasă, hotărâm care dintre specialiștii MKOR intră în acțiune, în funcție de domeniul de expertiză al fiecăruia. În final, îți prezentăm datele și recomandările noastre într-un raport lesne de înțeles și ușor de parcurs.

Rezultatele unui Studiu de Testare de Concepte

În urma derulării unui astfel de studiu, vei avea un instrument pe care te poți baza pentru definirea celei mai bune strategii pentru lansarea brandului tău.

În plus, vei obține informații direct de la sursă privind cea mai bună metodă de abordare a consumatorilor și cum poți „îmbrăca” brandul astfel încât acesta să aibă succes.

Iată doar câteva dintre rezultatele pe care le vei obține în urma derulării unui studiu de testare de concepte de branding și rebranding:

  • Succesul potențial al brandului. Studiul de consumator va dezvălui informații relevante despre impactul lansării brandului, în forma testată.
  • Mesajul brandului. Informațiile obținute ilustrează cât de mult rezonează consumatorii cu mesajul transmis de brand.
  • Profilul consumatorului potențial. În funcție de deschiderea de a interacționa cu noul brand, definim user personas (high, medium & low potential).
  • Strategia de lansare. Datele colectate sunt un instrument de încredere pentru definirea unei strategii de lansare potrivite.
  • Strategia de vânzare. Informațiile de la consumator te ajută în definirea unei strategii de preț adaptate pieței.

Accesează MKOR Business Intelligence

Pentru acest tip de studii, am dezvoltat MKOR Business Intelligence, un dashboard customizabil, în care poți vizualiza în timp real statisticile studiului tău de testare de concepte de branding și rebranding.

Lucrând cu noi, ai posibilitatea de a obține live informații despre ce cred și ce își doresc consumatorii. În plus, vei putea observa în timp real cum se derulează colectarea de date.

Pentru a vedea un model de dashboard, înscrie-te și vei primi acces instant și gratuit la panoul de vizualizare a datelor din proiectul tău.

Ce poți face mai departe

Îți recomandăm să continui să explorezi și alte moduri prin care poți crește prin cercetare:

Dacă dorești să afli mai multe despre cum este perceput brandul tău, poți apela la un studiu de notorietate a brandului. Vei afla mai multe informații despre cât de cunoscut este brandul, cum se poziționează, ce fel de asocieri fac consumatorii cu acesta, dar și care sunt oportunitățile generate de aceste asocieri.

Astfel, vei obține informații importante despre brandurile cu care te afli în competiție directă, iar noi te putem ajuta să construiești cu succes strategia de marketing care să propulseze brandul tău pe cele mai bune locuri.

Dacă dorești să obții chiar mai multe despre piața pe care activezi, poți derula un studiu de piață care să îți ofere o imagine de ansamblu aprofundată asupra punctelor forte care te diferențiază de competitori, dar și detalii strategice despre piața pe care activezi (trenduri, legislație, evoluție și prognoză, cote de piață).

dashboard rezultate testare concept

Accesează MKOR Concept Testing Business Intelligence Dashboard

Pentru acest tip de studii, am dezvoltat MKOR Business Intelligence, un dashboard customizabil, în care poți vizualiza în timp real statisticile studiului tău de testare de concept.

Lucrând cu noi, ai posibilitatea de a obține live informații privind rezultatele obținute în teren!

Pentru a vedea un model de dashboard, înscrie-te și accesează gratuit panoul de vizualizare a datelor.

concept testing dashboard

98%

Din clienții noștri sunt satisfăcuți și ne recomandă

35+

Ani de experiență în domeniul de research

45

Numărul de clienți cu care am lucrat pe servicii de concept testing

Proiecte de Testare Concept la care am lucrat

În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului, un element definitoriu pentru stabilirea celei mai bune strategii de lansare.

Indecis? Vezi studiile realizate anterior!

În urma derulării unui astfel de studiu, vei avea un instrument pe care te poți baza pentru definirea celei mai bune strategii pentru lansarea brandului tău. În plus, vei obține informații direct de la sursă privind cea mai bună metodă de abordare a consumatorilor și cum poți „îmbrăca” brandul astfel încât acesta să aibă succes.

vreau o ofertă
Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂

Abonează-te la newsletter

Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii