Studiul de Notorietate a vizat un brand românesc Pui de Crevedia, cu începuturi încă din perioada comunistă.

În prag de rebranding, rezultatele cercetării i-au ajutat pe specialiștii cu care am colaborat să înțeleagă preferințele românilor în ceea ce privește consumul de carne de pui, în special al mărcii vizate.

studiu-notorietate-brand

Beneficiind de notorietate în trecut, brandul Pui de Crevedia deține în continuare o recunoaștere latentă. Acest aspect a contribuit semnificativ la formularea recomandărilor privind posibile strategii de rebranding.

Obiectivele Studiului

Obiectivul principal al studiului a fost măsurarea notorietății brandului de pui, înainte de lansarea conceptului de rebranding. Studiul de notorietate a venit în ajutorul clienților, ajutându-i să înțeleagă asocierile cu brandul — pozitive și negative — și a oportunităților ce reies din aceste asocieri.

Notorietatea a fost analizată cu întrebări de brand recall, asistate și spontane, care au ajutat la o mai bună determinare a succesului procesului de rebranding.

Cercetarea a surprins obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor de carne de pui, interacțiunea cu brandul, opinii despre brand, asocieri cu brandul și scorul NPS.

Despre Dums Design

Dums Design este o agenție de creativi care oferă servicii de branding, grafică publicitară, design specializat, webdesign și SEO, foto-video și PR. Unul dintre principiile pe care se ghidează în munca lor este că informația din piață este cea mai bună sursă pentru a lua decizii.

Piaţa vizată:

  • România

Metodologie utilizată:

  • chestionar online

Recomandarea clientului

Colaborarea cu MKOR a fost o experiență deosebită, încă de la primul contact am beneficiat de promptitudine, flexibilitate și profesionalism, prezentate cu o atitudine caldă și prietenoasă. Colaborarea noastră ne-a adus mai mult decât speram și ne-a ridicat nivelul așteptărilor pe viitor.  În două cuvinte: Underpromise – Overdeliver.

scrisoare-recomandare-dums-design