Piața produselor de curățenie și produse dezinfectante este dinamică, iar nevoile din domeniul sănătății sunt într-o continuă schimbare. Klintensiv® este un producător și furnizor local de dezinfectanți și produse de curățenie, cunoscut în principal pentru produsele sale de dezinfectare profesionale pentru domeniul medical, instituții, spații de birouri, HoReCa.

Totodată, Klintensiv oferă și o varietate de produse de curățenie pentru uz casnic, îngrijire personală, produse farmaceutice.

În contextul în care piața de dezinfectanți s-a restrâns în ultimul timp, compania a delegat echipei MKOR realizarea unui studiu de comportamente pentru a înțelege mai bine atitudinile și obiceiurile consumatorilor în ceea ce privește soluțiile de curățare și dezinfectare la domiciliu.

Obiceiuri de utilizare: Produse de curățenie și dezinfectanți

Compania Klintensiv produce și comercializează dezinfectanți profesionali și se adresează și consumatorilor casnici, prin oferirea de produse de curățenie pentru uz casnic și îngrijire personală.

Pentru a afla care sunt obiceiurile și comportamentul românilor raportat la utilizarea și achiziția produselor de curățenie casă și dezinfectanți pentru casă, am derulat un studiu cantitativ cu ajutorul Panelului online MKOR.
Am folosit sondajul de opinie online ca instrument de colectare a datelor, aplicat pe un eșantion reprezentativ național.

studiu-comportamente-klintensiv

Obiective de cercetare

Pentru acest proiect de cercetare, compania a dorit să afle care sunt obiceiurile generale de utilizare ale produselor de curățenie și a dezinfectanților pentru uz casnic, ce tipuri de produse sunt folosite de către români și altele.

O parte dintre obiectivele de cercetare:

  • Descoperirea obiceiurilor generale de utilizare a produselor de curățenie și a dezinfectanților
  • Moduri de utilizare a produselor și frecvență
  • Notorietatea brandului Klintensiv și poziționarea pe piață
  • Obiceiuri specifice de achiziție a produselor de curățenie
  • Determinarea profilului demografic al consumatorilor

Despre cercetare 

Pentru acest proiect, am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie online, realizat cu ajutorul Panelului propriu de consumatori MKOR.

  • Piața vizată: Femei, 18-55 ani
  • Instrumentele de cercetare: Sondaj de opinie online (CAWI)
  • Eșantion: Aleatoriu, stratificat, reprezentativ național pe criterii de vârstă și distribuție geografică

Despre compania românească Klintensiv® 

Klintensiv® este o companie românească fondată în 2011, cu capital integral românesc, specializată în cercetarea și fabricarea dezinfectanților de uz medical și a produselor de curățenie profesionale.

Compania a devenit în decursul anilor un furnizor de încredere atât pentru companii private sau instituții publice, cât și pentru consumatorii casnici. Klintensiv produce și comercializează trei game de produse distincte: Klintensiv – dezinfectanți profesionali, Davera – produse curățenie și Klintensiv Beauty – produse de îngrijire personală.

Toți dezinfectanții comercializați de Klintensiv sunt avizați de Ministerul Sănătății și Comisia Produselor Biocide. Procesul de producție este certificat conform standardelor ISO 9001 și ISO 13485, produsele fiind certificate la nivelul normelor de calitate din Uniunea Europeană.

Klintensiv investește în cercetare și dezvoltare pentru a aduce periodic pe piață produse noi, eficientizând procesele de lucru pentru a menține calitatea înaltă a produselor la prețuri competitive. Responsabilitatea socială și ecologică este o preocupare de bază pentru Klintensiv și acționează în mod responsabil, în beneficiul societății și protejând mediul înconjurător.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Vrei să afli cum este percepută compania ta sau produsele tale de către publicul larg, de către clienți sau angajați? La MKOR știm cât este de important să ai date pe care să te poți baza pentru a-ți atinge obiectivele de creștere și dezvoltare.

Prin derularea de studii de comportamente și atitudini colectăm datele relevante care te vor ajuta să afli date importante, să duci organizația din care faci parte la următorul nivel, să îmbunătățești strategia sau să descoperi oportunități noi.

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările. Te invităm să parcurgi portofoliul de studii de piață și cercetări de marketing realizate pentru clienții noștri.

Contactează-ne. Suntem la un video call distanță.  😊

Studiile MKOR în contextul unei piețe dinamice

În contextul schimbărilor rapide și al incertitudinii constante, adaptabilitatea și flexibilitatea devin cheile succesului pentru orice afacere sau serviciu. Noi înțelegem că într-o lume în continuă schimbare, accesul rapid la informații actualizate poate face diferența dintre a fi pregătit pentru cerințele din piață și a rămâne în urmă.

Expertiza noastră se bazează pe recunoașterea valorii datelor exacte și a studiilor de piață. Suntem aici să îți oferim acces la experiența noastră, la date valoroase din piața românească.

La MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date din 7 industrii monitorizate.

Câștigă avantajul competitiv cu date strategice din piață pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv.

Solicită un demo gratuit și îți arătăm cum funcționează Consumer Trends.Live și modul în care te poate ajuta în activitatea ta.