Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
studiu-propriu-piata-de-fashion-2024

Studiu MKOR: Fashion Consumer Trends Romania 2024. 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar


Într-o piață de fashion dinamică, studiul MKOR arată că 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar. Îmbrăcămintea domină preferințele, în timp ce 20% dintre consumatori achiziționează exclusiv online. Magazinele fizice rămân principale pentru puțin peste jumătate din achiziții, iar 1 din 4 persoane preferă un mix online-offline.


0 Comentarii16 Minute

employee-sentiment-2024

Studiu Employee Sentiment: Ce planuri și așteptări au angajații în 2024?


Într-o lume a muncii în continuă evoluție, înțelegerea așteptărilor și sentimentelor angajaților este crucială pentru companii și lideri. Studiul MKOR Employee Sentiment 2024 oferă o perspectivă valoroasă asupra planurilor, speranțelor și temerilor angajaților români, într-un context marcat de schimbări socio-economice și tehnologice.


0 Comentarii21 Minute

consumatorul-etic-mama-mileniala-featured

Mamele Milleniale din mediul urban sunt reprezentantele profilului de Consumator Etic în România


În 2024, Consumatorul Etic din România redefinește piața cu decizii de cumpărare responsabile, punând accent pe impactul social, ecologic și moral. Studiul MKOR arată că 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului, orientându-se către produse și servicii sustenabile. Descoperă cum acest val de conștientizare transformă tendințele de consum și încurajează un viitor mai verde și mai echitabil.


0 Comentarii17 Minute

Studiu-Black-Friday-2023-Romania

Studiu MKOR: Românii își fac bugete fixe de Black Friday în 2023, pe fondul crizei


În 2023, românii se pregătesc pentru Black Friday 2023 cu pragmatism, având în vedere perioada de fluctuații economice și de incertitudini. Conform studiului MKOR „Cumpărăturile de Black Friday în 2023”, 6 din 10 români au în plan să profite de reduceri, o ușoară scădere față de 2022.


0 Comentarii8 Minute

magazinul-viitorului-8

Studiu Retail: Ce Cred Românii în 2023 despre Magazinul Viitorului


Românii își doresc produse și servicii mai calitative într-un magazin care folosește tehnologia pentru a facilita accesul la aceste produse și servicii, precum și pentru a oferi o experiență de utilizare memorabilă


0 Comentarii18 Minute

cover-raport-diversitate-companii-2023

Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023


Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii22 Minute

digitalizare-companii-romania

Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România


Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind tehnologia.


0 Comentarii7 Minute

studiu-mkor-employee-sentiment

Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023


Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte piața muncii autohtonă.


0 Comentarii6 Minute

studiu MKOR consumer sentiment 2023

Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023


Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului consumatorilor din România. Am decis să răspundem acestor preocupări așa cum știm mai bine: prin date direct de la sursă, consumatorii.


0 Comentarii8 Minute

Studiu MKOR consumatorul etic Romania 2022-2021

Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021


Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.


0 Comentarii6 Minute