Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
MKOR este partener Statista

MKOR este furnizor oficial de date pentru Statista


MKOR este partener de date Statista din mai 2021. Suntem mândri că eforturile noastre de informare sunt încununate de un parteneriat care ne onorează și ne asumăm responsabilitatea de a continua să oferim date relevante din piața din România.


0 Comentarii2 Minute

Corina Cimpoca Fashion ROute 2022 piata de fashion din Romania

Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România


Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul consumatorilor în ce privește cumpărăturile de fashion.


0 Comentarii11 Minute

Raport NPS retail Romania 2021-2022

Scorul NPS în Retailul din România în 2022


Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul lor țintă, dar și cu un pas înaintea competiției.


0 Comentarii1 Minut

54% dintre consumatori așteaptă o experiență High-Tech în Magazinul Viitorului


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cei mai mulți români își doresc o experiență High-Tech (54%), Omnichannel (16%) și Premium, la prețuri accesibile (37%) în Magazinul Viitorului.


0 Comentarii8 Minute

Digitalizarea în companiile din România


Descoperă stadiul actual a digitalizării în companiile din România. Vezi care sunt principalele beneficii și ce impact pot avea astfel de inițiative asupra unor indicatori relevanți, precum cifra de afaceri.


1 Comentariu6 Minute

Primul studiu despre Diversitate și Incluziune în Organizațiile din România din Perspectiva Angajaților


Primul studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii16 Minute

Back to School Post-COVID 2020


Studiul Back to School Post-COVID a fost realizat în rândul părinților copiilor din învățământul preuniversitar, pentru a afla care sunt așteptările și temerile lor referitoare la modul de desfășurare a noului an școlar, de MKOR Consulting, în parteneriat cu Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație.


0 Comentarii22 Minute

Post-COVID-Consumer-Habits-CWE-Mockup

Comportamentele de Consum Post-COVID


Privind la comportamentele de consum post-COVID, activitățile sportive și cele în aer liber sunt preferate de români, în timp ce activitățile interioare, inclusiv mersul în mall-uri, vor fi evitate în viitorul apropiat, potrivit unui studiu realizat de Cushman Wakefield Echinox și MKOR Consulting.


0 Comentarii7 Minute

diversity inclusion

Diversitatea și Incluziunea în Organizațiile din România 2020


Citește primul studiu despre Diversitate și Incluziune în organizațiile din România, realizat de către MKOR în colaborare cu Carta Diversității din România.


0 Comentarii17 Minute

impact-coronavirus-business-cover

Studiul Impactul Epidemiei de COVID-19 asupra Mediului de Afaceri din România


Raportul ilustrează situația organizațiilor private din țara noastră, efectul precum și impactul COVID-19 asupra mediului de afaceri din România.


0 Comentarii12 Minute