Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile

54% dintre consumatori așteaptă o experiență High-Tech în Magazinul Viitorului


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cei mai mulți români își doresc o experiență High-Tech (54%), Omnichannel (16%) și Premium, la prețuri accesibile (37%) în Magazinul Viitorului.


0 Comentarii8 Minute

Trenduri în retail 2021: rezumatul retailArena 2021 – A Game of The Future


Descoperă evoluția consumului în an pandemic pentru piețele de: Fashion, Beauty & Care, Ceasuri și Bijuterii, IT&C, Electronice și Electrocasnice, Home & Deco. Date extrase din platforma lunară de monitorizare a comportamentelor de consum Consumer Trends.Live.


0 Comentarii11 Minute

fashion-consumer-trends-featured

57% dintre consumatori au cumpărat articole de fashion doar din mediul offline în septembrie 2021


Românii cumpără articole de fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie și accesorii) în medie de 2,5 ori pe lună.
48% dintre consumatori au cumpărat articole de fashion din mall-uri în luna septembrie


0 Comentarii6 Minute

Digitalizarea în companiile din România


Descoperă stadiul actual a digitalizării în companiile din România. Vezi care sunt principalele beneficii și ce impact pot avea astfel de inițiative asupra unor indicatori relevanți, precum cifra de afaceri.


0 Comentarii6 Minute

Primul studiu despre Diversitate și Incluziune în Organizațiile din România din Perspectiva Angajaților


Primul studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii16 Minute

Sărbătorim Luna Europeană a Diversității dând glas angajaților din România


Citește primul studiu despre Diversitate și Incluziune în organizațiile din România, realizat de către MKOR în colaborare cu Carta Diversității din România.


0 Comentarii9 Minute

Back to School Post-COVID 2020


Studiul Back to School Post-COVID a fost realizat în rândul părinților copiilor din învățământul preuniversitar, pentru a afla care sunt așteptările și temerile lor referitoare la modul de desfășurare a noului an școlar, de MKOR Consulting, în parteneriat cu Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație.


0 Comentarii22 Minute

Post-COVID-Consumer-Habits-CWE-Mockup

Comportamentele de Consum Post-COVID


Privind la comportamentele de consum post-COVID, activitățile sportive și cele în aer liber sunt preferate de români, în timp ce activitățile interioare, inclusiv mersul în mall-uri, vor fi evitate în viitorul apropiat, potrivit unui studiu realizat de Cushman Wakefield Echinox și MKOR Consulting.


0 Comentarii7 Minute

diversity inclusion

Diversitatea și Incluziunea în Organizațiile din România 2020


Citește primul studiu despre Diversitate și Incluziune în organizațiile din România, realizat de către MKOR în colaborare cu Carta Diversității din România.


0 Comentarii17 Minute

impact-coronavirus-business-cover

Studiul Impactul Epidemiei de COVID-19 asupra Mediului de Afaceri din România


Raportul ilustrează situația organizațiilor private din țara noastră, efectul precum și impactul COVID-19 asupra mediului de afaceri din România.


0 Comentarii12 Minute