Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile

Back to School Post-COVID 2020


Studiul Back to School Post-COVID a fost realizat în rândul părinților copiilor din învățământul preuniversitar, pentru a afla care sunt așteptările și temerile lor referitoare la modul de desfășurare a noului an școlar, de MKOR Consulting, în parteneriat cu Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație.


0 Comentarii30 Minute

Post-COVID-Consumer-Habits-CWE-Mockup

Comportamentele de Consum Post-COVID


Privind la comportamentele de consum post-COVID, activitățile sportive și cele în aer liber sunt preferate de români, în timp ce activitățile interioare, inclusiv mersul în mall-uri, vor fi evitate în viitorul apropiat, potrivit unui studiu realizat de Cushman Wakefield Echinox și MKOR Consulting.


0 Comentarii9 Minute

diversity inclusion

Diversitatea și Incluziunea în Organizațiile din România 2020


Citește primul studiu despre Diversitate și Incluziune în organizațiile din România, realizat de către MKOR în colaborare cu Carta Diversității din România.


0 Comentarii22 Minute

impact-coronavirus-business-cover

Studiul Impactul Epidemiei de COVID-19 asupra Mediului de Afaceri din România


Raportul ilustrează situația organizațiilor private din țara noastră, efectul precum și impactul COVID-19 asupra mediului de afaceri din România.


0 Comentarii15 Minute

raport-impact-coronavirus-romania-2020

Studiul Impactul Epidemiei de Coronavirus Asupra Vieții Românilor 2020


În cel mai recent studiu MKOR, evidențiem impactul epidemiei de Covid-19 în România și atitudinile populației legate de aceste schimbări.


0 Comentarii9 Minute

studiul-back-to-school

Studiul Back to School 2019


Am întrebat românii cum se pregătesc pentru începerea școlii, ce cumpărături fac pentru copiii lor care sunt elevi sau preșcolari, de unde și ce sume cheltuiesc. Află aceste informații în studiul Back to School 2019.


0 Comentarii6 Minute

Digital-Marketing-Trends

Trenduri în Marketingul Digital 2019


Am studiat ce spun cei mai de seamă specialiști din domeniu, ca să n-o faci tu. White-Paperul cuprinde peste 40 de exemple din care să te inspiri.


0 Comentarii9 Minute

digital-fashion-consumer-trends-report-2019

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2019


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii15 Minute

featured-produse-romanesti

Studiul Preferința pentru Produse Românești


MKOR Consulting și-a propus să aniverseze cei 100 de ani ai României așa cum știe mai bine: printr-un studiu care să pună în lumina reflectoarelor produsele românești.


0 Comentarii8 Minute

branduri-ambasador-ghid

Branduri Ambasador ale României


Ghidul Ambsadorilor Brandului de Țară este un instrument util pentru cei care doresc să se extindă peste granițe și doresc să învețe de la cei mai buni. Ghidul folosește o serie de indicatori pentru a măsura popularitatea brandurilor și gradul de promovare în mass-media.


0 Comentarii3 Minute