Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu MKOR: Românii își fac bugete fixe de Black Friday în 2023, pe fondul crizei
noiembrie 8, 2023
În 2023, românii se pregătesc pentru Black Friday 2023 cu pragmatism, având în vedere perioada de fluctuații economice și de incertitudini. Conform studiului MKOR „Cumpărăturile de Black Friday în 2023”, 6 din 10 români au în plan să…
0 Comentarii9 Minute
Studiu Retail: Ce Cred Românii în 2023 despre Magazinul Viitorului
octombrie 31, 2023
Românii își doresc produse și servicii mai calitative într-un magazin care folosește tehnologia pentru a facilita accesul la aceste produse și servicii, precum și pentru a oferi o experiență de utilizare memorabilă
0 Comentarii18 Minute
Impactul utilizării AI (Inteligența Artificială) în Cercetarea de Marketing
octombrie 24, 2023
Inspirându-ne din ideea de a folosi tehnologii emergente în cercetare, am implementat un script personalizat pentru a folosi ChatGPT4 în Google Sheets. Această metodă de analiză și categorisire a datelor cu ajutorul AI ne-a permis să…
0 Comentarii25 Minute
Cum se fac studiile de brand tracking a notorietății la MKOR
octombrie 17, 2023
Studiile de notorietate de brand tracking sunt instrumente esențiale pentru afaceri și profesioniștii din domeniul marketingului, deoarece furnizează date și informații importante pentru luarea de decizii de business într-un mod care…
0 Comentarii14 Minute
Cum să faci Brand Tracking – Monitorizarea și Îmbunătățirea Notorietății Brandului
octombrie 10, 2023
Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?
0 Comentarii16 Minute
Ce este brand tracking-ul și de ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea
septembrie 21, 2023
Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?
0 Comentarii14 Minute
Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023
septembrie 14, 2023
Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.
0 Comentarii22 Minute
Cum este să lucrăm împreună în MKOR
septembrie 13, 2023
Noi, la MKOR, credem foarte mult în efectul de sinergie al echipei. Împreună putem să asigurăm cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate.
0 Comentarii9 Minute
Leon, copil de MKOR: 3 Lecții de viață și de business
august 22, 2023
După ce am participat la ambele ediții de până acum ale bootcampului Tribul Antreprenorilor, Cosmin l-a invitat pe Leon la podcastul cu același nume. Au avut parte de o discuție autentică, presărată cu momente de înțelepciune ale…
0 Comentarii8 Minute
Studiu de comportamente și atitudini asupra angajaților – Realitatea Managementului Românesc – TBF
august 1, 2023
Pentru a afla și înțelege în profunzime percepțiile angajaților români despre organizațiile în care lucrează, TBF a inițiat un parteneriat de cercetare cu echipa MKOR.
0 Comentarii8 Minute