Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Ce este brand tracking-ul și de ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea
septembrie 21, 2023
Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?
0 Comentarii14 Minute
Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023
septembrie 14, 2023
Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.
0 Comentarii19 Minute
Cum este să lucrăm împreună în MKOR
septembrie 13, 2023
Noi, la MKOR, credem foarte mult în efectul de sinergie al echipei. Împreună putem să asigurăm cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate.
0 Comentarii9 Minute
Leon, copil de MKOR: 3 Lecții de viață și de business
august 22, 2023
După ce am participat la ambele ediții de până acum ale bootcampului Tribul Antreprenorilor, Cosmin l-a invitat pe Leon la podcastul cu același nume. Au avut parte de o discuție autentică, presărată cu momente de înțelepciune ale…
0 Comentarii8 Minute
Studiu de comportamente și atitudini asupra angajaților – Realitatea Managementului Românesc – TBF
august 1, 2023
Pentru a afla și înțelege în profunzime percepțiile angajaților români despre organizațiile în care lucrează, TBF a inițiat un parteneriat de cercetare cu echipa MKOR.
0 Comentarii8 Minute
Studiu de comportamente și atitudini – Obiceiuri de călătorie și închirieri auto ale românilor 2023 – AVIS
iulie 27, 2023
AVIS a delegat MKOR Consulting în vederea realizării unui studiu de comportamentelor și atitudini, cu scopul de a obține o imagine despre percepția românilor asupra călătoriilor și închirierii de mașini.
0 Comentarii9 Minute
În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România
martie 7, 2023
La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…
0 Comentarii30 Minute
Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România
februarie 22, 2023
Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind…
0 Comentarii7 Minute
Studiu de oportunitate – Învățământul privat din București – Cushman & Wakefield Echinox
februarie 9, 2023
Studiu de oportunitate pentru înțelegerea aprofundată a pieței serviciilor private de educație din București
0 Comentarii4 Minute
Studiu Brand Tracker – Evaluarea notorietății POR la nivelul Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia
februarie 9, 2023
Studiu realizat de MKOR pentru evaluarea notorietății POR în regiunea Sud Muntenia și eficacitatea comunicării de marketing.
0 Comentarii5 Minute