Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România
martie 7, 2023
La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…
0 Comentarii30 Minute
Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România
februarie 22, 2023
Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind…
0 Comentarii7 Minute
Analiza Semiotică în Cercetarea de Marketing: Înțelegerea Consumatorilor dincolo de Cuvinte
februarie 8, 2023
Haide să descoperim împreună bazele conceptului de semiotică și relevanța sa actuală în cercetarea de brand. Schimbă-ți experiența de cumpărare prin puterea semioticii.
0 Comentarii24 Minute
Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023
ianuarie 11, 2023
Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte…
0 Comentarii6 Minute
Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023
decembrie 14, 2022
Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului…
0 Comentarii8 Minute
Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing
decembrie 13, 2022
MKOR este singurul one-stop-shop de date în timp real care te ajută să-ți crești sănătos ebusiness-ul. Descoperă cum te ajută email marketing-ul să crești vânzările de Black Friday, oferind în același timp o experiență personalizată…
0 Comentarii9 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021
noiembrie 18, 2022
Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.
0 Comentarii6 Minute
Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday
noiembrie 7, 2022
Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.
0 Comentarii11 Minute
Cum să crești vânzările folosind automatizări de email marketing
octombrie 19, 2022
Email marketing-ul este în continuare cel mai eficient canal de promovare al unui business. Descoperă cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022.
0 Comentarii15 Minute
Topul Experiențelor Digitale din România în 2022
septembrie 29, 2022
Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de…
0 Comentarii8 Minute