Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

studiu-brand-tracker-notorietate-brand

Ce este brand tracking-ul și de ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea


Măsurarea notorietății brandului (Brand Tracking) este procesul de analiză a gradului în care un Brand este Recunoscut și Perceput. De ce ai nevoie de măsurarea notorietății brandului ca să-ți crești afacerea..?


0 Comentarii14 Minute

cover-raport-diversitate-companii-2023

Studiu MKOR: Diversitatea și incluziunea în organizațiile românești din perspectiva angajaților 2023


Al treilea studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii19 Minute

cum-lucram-mkor

Cum este să lucrăm împreună în MKOR


Noi, la MKOR, credem foarte mult în efectul de sinergie al echipei. Împreună putem să asigurăm cel mai înalt nivel de calitate a datelor colectate și a analizelor derulate.


0 Comentarii9 Minute

Leon-MKOR-Bootcamp-Tribul-Antreprenorilor

Leon, copil de MKOR: 3 Lecții de viață și de business


După ce am participat la ambele ediții de până acum ale bootcampului Tribul Antreprenorilor, Cosmin l-a invitat pe Leon la podcastul cu același nume. Au avut parte de o discuție autentică, presărată cu momente de înțelepciune ale…


0 Comentarii8 Minute

Studiu de comportamente și atitudini asupra angajaților – Realitatea Managementului Românesc – TBF


Pentru a afla și înțelege în profunzime percepțiile angajaților români despre organizațiile în care lucrează, TBF a inițiat un parteneriat de cercetare cu echipa MKOR.


0 Comentarii8 Minute

studiu-inchirieri-auto-avis

Studiu de comportamente și atitudini – Obiceiuri de călătorie și închirieri auto ale românilor 2023 – AVIS


AVIS a delegat MKOR Consulting în vederea realizării unui studiu de comportamentelor și atitudini, cu scopul de a obține o imagine despre percepția românilor asupra călătoriilor și închirierii de mașini.


0 Comentarii9 Minute

leadership-feminin-afaceri-România

În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România


La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…


0 Comentarii30 Minute

digitalizare-companii-romania

Studiu MKOR Business Sentiment: Digitalizarea IMM-urilor din România


Digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor. Ne-am propus să înțelegem care este abordarea business-urilor mici și mijlocii privind…


0 Comentarii7 Minute

studiu-de-oportunitate-invatamantul-privat-din-bucuresti

Studiu de oportunitate – Învățământul privat din București – Cushman & Wakefield Echinox


Studiu de oportunitate pentru înțelegerea aprofundată a pieței serviciilor private de educație din București


0 Comentarii4 Minute

studiu-brand-tracker-evaluarea-notorietatii-por-adr

Studiu Brand Tracker – Evaluarea notorietății POR la nivelul Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia


Studiu realizat de MKOR pentru evaluarea notorietății POR în regiunea Sud Muntenia și eficacitatea comunicării de marketing.


0 Comentarii5 Minute