Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

54% dintre consumatori așteaptă o experiență High-Tech în Magazinul Viitorului


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cei mai mulți români își doresc o experiență High-Tech (54%), Omnichannel (16%) și Premium, la prețuri accesibile (37%) în Magazinul Viitorului.


0 Comentarii8 Minute

Trenduri în retail 2021: rezumatul retailArena 2021 – A Game of The Future


Descoperă evoluția consumului în an pandemic pentru piețele de: Fashion, Beauty & Care, Ceasuri și Bijuterii, IT&C, Electronice și Electrocasnice, Home & Deco. Date extrase din platforma lunară de monitorizare a comportamentelor de consum…


0 Comentarii11 Minute

fashion-consumer-trends-featured

57% dintre consumatori au cumpărat articole de fashion doar din mediul offline în septembrie 2021


Românii cumpără articole de fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie și accesorii) în medie de 2,5 ori pe lună. 48% dintre consumatori au cumpărat articole de fashion din mall-uri în luna septembrie


0 Comentarii6 Minute

Digitalizarea în companiile din România


Descoperă stadiul actual a digitalizării în companiile din România. Vezi care sunt principalele beneficii și ce impact pot avea astfel de inițiative asupra unor indicatori relevanți, precum cifra de afaceri.


0 Comentarii6 Minute

Școala în timpul COVID-19: provocările anului școlar 2021-2022 în contextul variantei Delta


Vezi care sunt provocările anului școlar 2021-2022. Descoperă condițiile de începere a școlii în România și în statele europene, dar și principalele recomandări ale autorităților.


0 Comentarii8 Minute

Infodemia COVID-19: Răspândirea Fenomenului Fake News în Pandemie


Fenomenul fake news a luat amploare în timpul pandemiei COVID-19. Am detaliat cele mai populare dezinformări și efectele acestora. Și am identificat cele mai eficiente modalități de a recunoaște și stopa răspândirea fake news.


0 Comentarii33 Minute

Primul studiu despre Diversitate și Incluziune în Organizațiile din România din Perspectiva Angajaților


Primul studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii16 Minute

Sărbătorim Luna Europeană a Diversității dând glas angajaților din România


Citește primul studiu despre Diversitate și Incluziune în organizațiile din România, realizat de către MKOR în colaborare cu Carta Diversității din România.


0 Comentarii9 Minute

zoom_call_review_2020

Ce a însemnat 2020 pentru echipa MKOR: un an atipic, dar plin de realizări


În 2020 am empatizat cu provocările fiecărui client, am pus în aplicare o serie de proiecte interne foarte interesante, am lansat un instrument de optimizare în timp real a strategiei de business și echipa MKOR s-a mărit cu oameni faini!……


0 Comentarii10 Minute

Back to School Post-COVID 2020


Studiul Back to School Post-COVID a fost realizat în rândul părinților copiilor din învățământul preuniversitar, pentru a afla care sunt așteptările și temerile lor referitoare la modul de desfășurare a noului an școlar, de MKOR…


0 Comentarii22 Minute