Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Am prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România la European Digital Commerce
mai 10, 2022
În cadrul European Digital Commerce, Corina Cimpoca a prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România, precum și direcțiile strategice pe care acestea le-au trasat pentru a face față provocărilor…
0 Comentarii7 Minute
4 din 10 români au cumpărat parfumuri cu ocazia sărbătorilor dedicate femeilor
martie 16, 2022
Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cele mai căutate articole pentru sărbătorile de la începutul lunii martie au fost cele din categoria Care & Beauty.
0 Comentarii8 Minute
Fake news în situațiile de criză
martie 3, 2022
Chiar dacă fenomenul fake news a cunoscut o amploare fără precedent în timpul pandemiei de COVID-19, acesta nu a dispărut odată cu scăderea numărului de îmbolnăviri, iar în contextul conflictului armat de pe teritoriul Ucrainei acesta…
0 Comentarii9 Minute
Piața sistemelor de acces automat, creștere constantă în contextul pandemiei
februarie 1, 2022
În 2021 MKOR Consulting a derulat primul studiu ce a vizat piața locală a sistemelor de acces automat. Prin acest proiect de pionierat ne-am dorit să venim în ajutorul jucătorilor din această piață cu informații în premieră în……
0 Comentarii6 Minute
Peste jumătate dintre români au cumpărat IT&C în luna decembrie
ianuarie 25, 2022
Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, peste jumătate dintre români au cumpărat produse IT&C de Crăciun. Dintre cei care au achiziționat produse IT&C cu ocazia sărbătorilor de iarnă, 36% au ales…
0 Comentarii7 Minute
MKOR în 2021: retrospectiva unui an efervescent și plin de premiere
decembrie 21, 2021
Când ne gândim la 2021, ne e greu să-l caracterizăm, căci nu a fost un an simplu. Dacă ar fi totuși să îl sumarizăm în doar două cuvinte, atunci am alege “efervescență” și “premiere“. Însă capul de afiș în materie de premiere este cu…
0 Comentarii28 Minute
Cum a fost la lansarea IQ Digital: inițiativa care sprijină gratuit IMM-urile din România
decembrie 10, 2021
Suntem bucuroși că am luat parte la IQ Digital chiar din primul episod, lansat pe 26 noiembrie. Corina Cimpoca, fondator și consultant MKOR, a discutat alături de specialiști precum Dana Dima, vicepreședintă BCR, Marian Ignat, director…
0 Comentarii6 Minute
Retailerii români sunt preferați de consumatori mai ales în mediul online
decembrie 2, 2021
Descoperă cei mai apreciați retaileri autohtoni din perspectiva consumatorilor în piețele de: IT&C, Electronice și Electrocasnice, Home & Deco, Fashion, Ceasuri și Bijuterii, Îngrijire Personală.
0 Comentarii8 Minute
54% dintre consumatori așteaptă o experiență High-Tech în Magazinul Viitorului
noiembrie 24, 2021
Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cei mai mulți români își doresc o experiență High-Tech (54%), Omnichannel (16%) și Premium, la prețuri accesibile (37%) în Magazinul Viitorului.
0 Comentarii8 Minute
Trenduri în retail 2021: rezumatul retailArena 2021 – A Game of The Future
noiembrie 3, 2021
Descoperă evoluția consumului în an pandemic pentru piețele de: Fashion, Beauty & Care, Ceasuri și Bijuterii, IT&C, Electronice și Electrocasnice, Home & Deco. Date extrase din platforma lunară de monitorizare a comportamentelor de consum…
0 Comentarii11 Minute