AFLĂ DE CE-UL DIN SPATELE ALEGERILOR CONSUMATORILOR

Studii de Consumator pentru decizii care te ajută să crești

Descoperă ce gândesc și ce fac consumatorii. Te ajutăm să transformi insight-urile obținute în rezultate concrete.

Afli cine sunt consumatorii

Cine ce cumpără, dar mai ales de ce. Descoperi nu numai tipare de consum, ci și cine sunt oamenii din spatele alegerilor.

Vezi trendurile generale de consum

Evoluția indicatorilor de consum și a preferințelor la nivel de categorii și branduri. Identifici oportunități în nevoi neacoperite.

Măsori satisfacția consumatorilor

Afli cât de mulțumiți sunt consumatorii de produsele, serviciile și brandul tău. Descoperi cum poți îmbunătăți customer journey-ul.

Studii de Consumator – Răspunsurile de care ai nevoie, direct de la sursă

Obții mai mult decât date demografice sau istoricul achizițiilor. Afli care sunt motivațiile, preferințele, nevoile sau așteptările consumatorilor.

Obții o înțelegere aprofundată a consumatorilor

Un studiu de comportamente și atitudini (U&A) te ajută să identifici nevoile și atitudinile consumatorilor privind anumite categorii de produse sau servicii. Poți afla date despre categoriile și mărcile cunoscute, utilizate și chiar preferate de către consumatori.

Identifici tipare de consum și utilizare

Descoperi cum este folosit produsul sau serviciul oferit, în viața de zi cu zi. Astfel îți înțelegi mai bine consumatorii și poți identifica nevoi încă neacoperite.

vreau o ofertă personalizată
usage-attitudes-consumers-shopping
profilarea-cumparatorilor

Îți cunoști cu adevărat clienții existenți și potențiali

Un studiu de profilare a consumatorilor (Consumer Persona) te ajută să segmentezi audiența în grupuri care au caracteristici similare: generații, stil de viață, valori, comportamente la cumpărături etc.

Vorbești pe limba consumatorilor

Afli detalii relevante despre cine sunt și cum gândesc cei cărora li te adresezi. Te ajutăm în definirea de consumer personas care spun o poveste cu care consumatorii rezonează.

vreau o ofertă personalizată

Afli cum percep consumatorii experiența oferită

Dintr-un studiu de evaluare a experienței consumatorilor (CX) descoperi cât de ușoare, valoroase sau pozitive sunt interacțiunile cu brandul tău, în fiecare punct de interacțiune.

Vezi ce îi determină să revină

Consumatorii asociază brandurile cu experiențele pe care le oferă. Află ce apreciază cel mai mult consumatorii pe parcursul interacțiunii cu brandul tău. Vezi ce așteptări neîmplinite au.

vreau o ofertă personalizată
evaluare-experienta-consumator
studiu-consumator-satisfactie

Studii de Satisfacție a Consumatorilor (CS)

Afli cât de mulțumiți sunt consumatorii tăi (CSAT)

Consumatorii existenți sunt cel mai bun motor de creștere: cât timp sunt mulțumiți vor continua să cumpere. Dintr-un studiu de satisfacție a consumatorilor (CSAT) afli ce apreciază și ce îi nemulțumește la produsele, serviciile și brandul tău.

Vezi cât de dispuși sunt să te recomande (NPS)

Consumatorii fericiți sunt cel mai credibil ambasador de brand. NPS-ul îți spune cât de satisfăcuți și loiali sunt cumpărătorii tăi. Iar întrebările de follow-up te ajută să identifici diferențiatori și pain points.

vreau o ofertă personalizată

Studii de Satisfacție a Angajaților (ES)

Vezi organizația prin ochii angajaților tăi

Descoperi care sunt punctele forte și ariile de dezvoltare la nivel de organizație, din perspectiva angajaților. Printr-un studiu de satisfacție a angajaților (ES) vezi care sunt așteptările oamenilor și ce sugestii au pentru îmbunătățirea mediului de lucru.

Afli ce îi motivează pe oamenii din echipa ta

Vezi cât de satisfăcuți sunt angajații cu job-ul și compania. Afli ce îi face să vină la muncă cu plăcere în fiecare zi. Identifici la timp aspectele care pot deveni problematice.

vreau o ofertă personalizată
satisfactie-angajati

Ce primești în cadrul unui Studiu de Consumator?

Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:

Raport de cercetare

Dashboard interactiv

Topline report

Baza de date brută

Script chestionar

Rapoarte de activitate

raport-studiu-consumator

Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de consum poți accesa instant

Cum colectăm date pentru Studiile de Consumator?

Mergem întotdeauna direct la sursă, indiferent dacă te adresezi consumatorilor finali (B2C) sau unui public corporate (B2B).

Folosim metode și instrumente de cercetare consacrate, care ne permit să evaluăm sau să explorăm comportamente, experiențe, motivații, preferințe: sondaje de opinie, discuții individuale sau de grup, cercetare de teren. Iar atunci când metodele clasice nu ne ajută, le reinventăm.

Fiecare instrument de cercetare este personalizat și construit pentru a găsi răspunsuri la întrebările care te interesează. Chiar dacă noi suntem experții în cercetare, tu cunoști cel mai bine business-ul tău. De aceea, etapa de design de instrument este un proces de co-creare, în care fiecare aduce cele mai valoroase informații.

În plus, punem preț pe experiența respondenților noștri. Știm că timpul lor este prețios, așa că avem grijă să adresăm întrebările care contează într-un mod cât mai firesc și mai deschis.

Sondaje de opinie

Află părerea majorității

Chestionarele pot fi administrate unui număr mare de oameni, prin canale diverse: online (CATI), telefonic (CATI) sau față-în-față (CAPI). Acestea cuantifică nevoi, comportamente, preferințe.

👉 Rezultatele pot fi extrapolate la întreaga populație vizată, dacă publicul țintă ales este reprezentativ

află mai multe

Interviuri structurate și în profunzime

Descoperă insight-uri valoroase

Discuțiile individuale, indiferent dacă sunt structurate (SI) sau în profunzime (IDI) oferă informații contextuale. Acestea surprind puncte de vedere, experiențe, trăiri sau preferințe personale.

👉 Rezultatele reflectă mai degrabă particularități, care pot fi ulterior validate prin alte metode

află mai multe

Mystery Shopping

Vezi cât de bine deservește clienții business-ul tău

Mystery Shopping-ul ajută la evaluarea calității serviciilor sau produselor oferite și a profesionalismului angajaților. Auditorii de teren contribuie la o mai bună înțelegere a perspectivei clientului.

👉 Oferă rapid informații cheie privind situația actuală

află mai multe

Focus Grupuri

Explorează percepțiile, motivațiile și atitudinile

Discuțiile de grup (FGD) permit obținerea de reacții față de produse / servicii, informații preliminare privind obiceiurile de consum sau chiar idei pentru îmbunătățirea experienței ori dezvoltarea de noi produse.

👉 Oferă informații suplimentare, comparativ cu metodele cantitative: gesturi, expresii faciale, exprimări.

află mai multe

50000+

Consumatori în Panelul MKOR

250+

Studii de Consumator derulate

Cum lucrăm?

💡 Ne asigurăm că înțelegem contextul tău

Orice Studiu de Consumator începe cu înțelegerea nevoilor tale de cercetare

Așteaptă-te la întrebări despre ce ai vrea sau ai nevoie să afli, de la cine, despre ce sau despre cine, dar mai ales pentru ce.

Este o etapă cheie, de care depinde succesul întregului proiect. Așa că ne luăm timpul necesar pentru a înțelege împreună care este scopul proiectului și pentru a stabili care este abordarea potrivită.

 

🤝 Îți oferim transparență pe toată durata proiectului

Te informăm constant cum evoluează proiectul, iar deciziile importante le luăm împreună

Vei avea o echipă și un Project Manager dedicat, care se vor ocupa de bunul mers al întregului proiect de cercetare. Stabilim încă de la început când și unde este nevoie de intervenția ta.

Știm din experiență că pot apărea provocări în orice etapă a studiului, însă de fiecare dată găsim soluții :). Indiferent care sunt veștile, te anunțăm prompt.

hai să povestim
mkor-research-team-mac

Facem cercetare de 10+ ani

Suntem experți în cercetare de marketing, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:

Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
hai să povestim

10+

Ani de experiență în studii de piață și de consumator

250+

Proiecte de cercetare livrate cu succes

100+

Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele

Au încredere în noi

Păstrăm legătura?

Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂

Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.