Studii pentru Evaluarea Ideii de Afaceri

Descoperă potențialul ideii tale de afaceri cu ajutorul unui studiu de piață profesionist, de la experții noștri în cercetare

Cere o ofertă personalizată

Optimizează-ți afacerea la început de drum cu un studiu de evaluare a potențialului pieței. Te ajutăm să identifici publicul țintă și trendurile pieței.

Potențialul pieței

Afli informații relevante despre piața țintă, cum ar fi punctele forte și punctele slabe în experiența de cumpărare, diferențiatori, atitudinea față de brand și concurență.

Obiceiuri de consum

Descoperi obiceiurile consumatorilor: ce produse sau servicii utilizează, motive și bariere de utilizare, cât de frecvent le utilizează, locațiile preferate etc.

Segmente țintă

Identifici atitudinea și preferințele consumatorilor: atitudinea față de brand, valorile, personalitatea, gusturile și preferințele etc.

Cercetare pentru Evaluarea Ideii de Afacere – direct de la sursă

Obține acces la informații valoroase despre piața țintă și obiceiurile de consum, segmentarea în funcție de criterii demografice și comportamentale, analiza detaliată a concurenților și a poziționării acestora, precum și tendințe și oportunități emergente.

Cum te ajută o Cercetare pentru Evaluarea Afacerii?

Obții o bună înțelegere pieței țintă, încă de la început

Un studiu de evaluare a ideii de afacere te ajută să identifici problemele sau nevoile pieței țintă și care pot fi un obstacol în lansarea unui nou produs sau serviciu.

Prin intermediul acestui studiu, se pot colecta date despre comportamentul consumatorilor, feedback-ul lor, percepția despre brandul companiei, segmentarea pieței și multe altele, care pot fi utilizate pentru a dezvolta o strategie de lansare de succes și pentru a obține o poziționare competitivă pe piață.

Obții informații valoroase despre așteptările clienților

Descoperă punctele forte și slabe ale noului tău brand în relație cu concurenții și dezvoltă strategii de marketing care să se potrivească așteptărilor clienților. Personalizează experiența acestora și oferă-le produsele și serviciile de care au nevoie.

Cere o ofertă personalizată
planning-studiu-validare-afacere
studii-mkor

La ce întrebări răspunde un Studiu de Evaluare a Ideii de Afacere?

Obții insight-uri despre piața pe care te lansezi

  • Cât de mare este piața pentru produsul / serviciul meu?
  • Care este profilul clienților potențiali?
  • Ce nevoi au clienții potențiali și cum pot fi rezolvate de produsul / serviciul meu?
  • Ce concurenți există pe piață și care sunt punctele lor forte și slabe?
  • Cum pot îmi pot diferenția produsul / serviciul față de concurență?
  • Ce preț ar fi potrivit pentru produsul / serviciul meu?
  • Ce canale de distribuție și de promovare ar fi cele mai eficiente pentru a ajunge la clienți?
Cere o ofertă personalizată

Când realizezi un studiu de Validare a Ideii de Afacere?

Încă de la început

Un studiu de validare a ideii de afacere se realizează de obicei în faza de idee inițială a afacerii, înainte de a investi timp și resurse semnificative în dezvoltarea acesteia. Scopul este de a evalua dacă ideea de afacere este viabilă și fezabilă din punct de vedere economic și al pieței.

Recomandarea experților MKOR

Recomandarea experților MKOR este să optezi pentru monitorizarea anuală a pieței. Odată ce ți-ai lansat afacerea, un studiu anual de Obiceiuri și Atituduni (U&A) te ajută să rămâi la curent cu obiceiurile consumatorilor și poziționarea competitorilor.

Cere o ofertă personalizată
validare-idee-afacere
prezentare-validare-idee-afacere

Metodologiile utilizate pentru Studiile de Evaluare a Ideii de Afaceri

Desk research

Comunități Online

Cere o ofertă personalizată

Ce primești în cadrul unei Evaluări a Ideii de Afacere?

Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:

Raport de cercetare

Dashboard interactiv

Topline report

Baza de date brută

Script chestionar

Rapoarte de activitate

raport-studiu-consumator

Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de consum poți accesa instant

Te ajutăm să ajungi la date relevante despre piață și consumatori, pentru decizii informate în noul tău business. Iată cum lucrăm.

Stabilim împreună obiectivele

Înțelegem care este contextul afacerii tale și stabilim împreună obiectivele cercetării. Pe baza acestora, alegem metododologia studiului de piață.

Obținem date direct de la sursă

Experții MKOR colectează și analizează datele, atât din surse secundare (cercetare de birou), cât și surse primare (cercetare cantitativă și calitativă, B2C și B2B).

Primești recomandări acționabile

Ne asumăm rezultatele studiilor noastre și garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt comprehensive și oferă insight-uri acționabile pentru poziționarea afacerii.

mkor-research-team-mac

Facem cercetare de 10+ ani

Suntem experți în studii de evaluare a potențialului de business, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Iată ce ne motivează:

Provocările clienților

Rezultatele acționabile

Proiectele cu sens

Pasiunea

Perseverența

Dezvoltarea continuă

hai să povestim

10+

Ani de experiență în studii de evaluare a potențialului de business

250+

Proiecte de cercetare livrate cu succes

100+

Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele

Au încredere în noi

Păstrăm legătura?

Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂

Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.