Cupio este un important furnizor de cosmetice profesionale, atât pe piața din România, cât și pe cea internațională. Compania are un portofoliu diversificat de produse de manichiură, machiaj și îngrijire personală.

Compania din Timișoara a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din România și nu numai, produsele brandului ajungând şi în plan internațional, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania, Belgia şi Danemarca.

Pentru a înțelege mai bine contextul pieței și poziționarea brandului pentru categoria de ojă semipermanentă, Cupio a delegat MKOR să realizeze o cercetare pentru evaluarea notorietății de brand din perspectiva consumatorului.

Am derulat un studiu cantitativ cu ajutorul panelului de consumatori MKOR, iar ca instrument de colectare a datelor, am folosit sondajul de opinie online.

Rezultatele raportului de cercetare au fost publicate în presă. Mai jos poți vedea secțiunea cu preluările în presă.

cupio

Cupio, cel mai cunoscut brand de ojă semipermanentă

Conform cercetării de brand tracking realizată de echipa MKOR, Cupio se bucură de o notorietate impresionantă pe piață și este cea mai cunoscută marcă de ojă semipermanentă din România.

Compania este liderul categoriei de ojă semipermanentă din România, pe toți indicatorii de brand evaluați. Un sfert dintre respondenți au menționat spontan Cupio.

9 din 10 persoane familiarizate cu brandul ar opta pentru produsele Cupio în ceea ce privește achiziția de oje semipermanente.

Rezultatele studiului de piață evidențiază fidelitatea clienților, dar și poziția de lider pe care Cupio o ocupă în mintea consumatorilor.

Rezultate cheie din studiu: 

  • Cupio este primul brand la care se gândesc 1 din 5 români când aud de ojă semipermanentă
  • Cupio este prima alegere a consumatorilor în ceea ce privește intenția de cumpărare
  • 4 din 10 respondenți au identificat Cupio ca fiind marca lor preferată dintr-o listă variată de branduri concurente

Obiectivele de cercetare

Prin acest studiu, compania Cupio a dorit să afle care este notorietatea spontană a brandului, gradul de utilizare, considerare și conversie. În cadrul studiului, am analizat mai multe aspecte legate de notorietatea brandului Cupio în piața de cosmetice din România.

Câteva dintre obiective au fost:

  • Cum este văzut brandul Cupio raportat la competiție
  • Brand performance
  • Notorietate spontană și asistată în mintea consumatorilor
  • Percepții asupra mărcilor de oje semipermanente

cupio

Despre cercetare

Pentru proiectul de cercetare de brand tracking Cupio, am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie online, realizat cu ajutorul Panelului propriu MKOR.

  • Instrument de cercetare: Sondaj de opinie online (CAWI)
  • Eșantion: Aleatoriu, stratificat, reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și distribuție geografică

Recomandare Cupio

Prin prezenta scrisoare, ne exprimăm întreaga satisfacție și recunoștință față de serviciile profesionale oferite de firma MKOR, cu care am avut plăcerea de a colabora recent pentru realizarea unui studiu de piață complex.

MKOR s-a distins prin profesionalism, punctualitate și a contribuit substanțial la atingerea obiectivelor noastre strategice. Criteriile esențiale care ne-au ghidat decizia în alegerea colaboratorului au inclus expertiza recunoscută a echipei MKOR în realizarea de studii de piață complexe, capacitatea lor de a livra analize detaliate și bine fundamentate. 

Studiul de piață realizat de MKOR a oferit o analiză profundă și date valoroase, permițându-ne să ne fundamentăm acțiunea pe date exacte. Rezultatele studiului au fost esențiale în formularea unor decizii informate, contribuind direct la îmbunătățirea acțiunii noastre. 

Recomandăm MKOR cu toată încrederea pentru mai multe motive. În primul rând, calitatea și acuratețea informațiilor furnizate în studiul de piață. Echipa MKOR a demonstrat o înțelegere profundă a nevoilor noastre specifice, livrând informații pertinente. În al doilea rând, profesionalismul, flexibilitatea și angajamentul lor față de satisfacția clientului au fost evidentiate în fiecare etapă a colaborării. În final, punctualitatea și transparența cu care au gestionat proiectul au fost remarcabile, oferindu-ne încrederea că putem conta pe ei pentru proiecte viitoare. 

Concluzionând, experiența noastră cu MKOR a fost excepțională și îi recomandăm fără rezerve pentru orice necesități legate de studii de piață și analize profesionale.

GOCIU ȘI ASOCIAȚII SOCIETATE CIVILĂ DE AVOCAȚI, PRIN AVOCAT LAZEA LARISA LORENA

Preluări în presă ale studiului

Studiul a fost preluat de către presa din România și redăm aici câteva dintre publicațiile care au scris despre cercetare:

Despre compania românească Cupio

Cupio este un brand românesc dedicat frumuseții fondat în 2012, cunoscut pentru gama sa diversificată de cosmetice profesionale și pentru angajamentul său de a satisface dorințele și nevoile femeilor din întreaga lume. Brandul este un simbol al pasiunii pentru frumusețe și inovație, oferind produse de înaltă calitate care promovează frumusețea și îngrijirea personală.

Cu o prezență puternică atât pe piața locală cât și pe cea internațională, Cupio se distinge prin capacitatea de a oferi o experiență de frumusețe completă, incluzând o varietate de produse pentru machiaj, îngrijirea corpului și manichiură. Compania își menține un angajament constant pentru inovație, adaptându-se continuu la noile tehnologii și la cerințele consumatorilor​​.

De-a lungul anilor, Cupio a reușit să creeze o comunitate puternică de clienți și profesioniști, construind relații solide bazate pe încredere și satisfacția de a utiliza produse de înaltă calitate, adaptându-se continuu la dinamica pieței și la cerințele consumatorilor.

Compania are o echipă de 190 de angajați și deține 24 de magazine fizice în România.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Vrei să afli ce cred consumatorii despre brandul tău? Te ajutăm să măsori performanța brandului tău comparativ cu cea a competiției.

Prin derularea de studii de notorietate brand colectăm datele relevante care te ajută să afli date importante despre brandul tău.

Analizează cum te poziționezi în mintea consumatorilor, care sunt punctele forte ale brandului tău și ariile de îmbunătățire.

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările. Te invităm să parcurgi portofoliul de studii de piață și cercetări de marketing realizate pentru clienții noștri.

Monitorizează constant percepția consumatorilor, pentru a le înțelege mai bine nevoile și preferințele și pentru a te poziționa în topul preferințelor consumatorilor.

Contactează-ne. Suntem la un video call distanță. 😊

Studiile MKOR în contextul unei piețe dinamice

În contextul schimbărilor rapide și al incertitudinii constante, adaptabilitatea și flexibilitatea devin cheile succesului pentru orice afacere sau serviciu. Noi înțelegem că într-o lume în continuă schimbare, accesul rapid la informații actualizate poate face diferența dintre a fi pregătit pentru cerințele din piață și a rămâne în urmă.

Expertiza noastră se bazează pe recunoașterea valorii datelor exacte și a studiilor de piață. Suntem aici să îți oferim acces la experiența noastră, la date valoroase din piața românească.

La MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date din 7 industrii monitorizate.

Câștigă avantajul competitiv cu date strategice din piață pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv.

Solicită un demo gratuit și îți arătăm cum funcționează Consumer Trends.Live și modul în care te poate ajuta în activitatea ta.