Studii de Evaluare a Notorietății Brandului de Angajator - Employer Branding
Măsoară imaginea organizației tale pe piața muncii și dezvoltă o strategie de resurse umane prin care să te poziționezi ca angajator de top
Află ce cred angajații și candidații despre organizația ta. Te ajutăm să evaluezi reputația și atractivitatea brandului tău de angajator
Imaginea de angajator
Înțelegi cum percep angajații și candidații organizația: top of mind, notorietate asistată, loialitate, atribute de brand și asocieri, share of voice, așteptări, preferințe etc.
Diferențiatori de brand
Afli aspectele care fac compania unică și atractivă pentru angajați și candidați: cultura organizațională, oportunitățile de dezvoltare, flexibilitatea, implicarea socială etc.
Oportunități de creștere
Descoperi date cheie pentru dezvoltarea strategiilor de retenție a angajaților cheie și de atragere a talentelor de top. Afli cum să-ți crești reputația de angajator.
Cercetare pentru Evaluarea Notorietății Brandului de Angajator – direct de la sursă
Cum te ajută o Cercetare de Evaluare a Reputației de Angajator?
Afli cum te percep angajații și candidații
Cercetarea notorietății brandului de angajator îți oferă date esențiale despre atitudinile, opiniile și comportamentele angajaților și candidaților. Afli care este nivelul de recunoaștere și atractivitate a organizației în rândul candidaților. În plus, poți vedea cum se compară brandul tău de angajator cu imaginea competitorilor, în ochii candidaților.
Printr-un studiu de employer branding poți determina cât de mulțumiți sunt angajații existenți. Mai mult, cercetarea poate ajuta la identificarea valorilor și culturii organizaționale din perspectiva angajaților.
Vezi cum poți crește atractivitatea și loialitatea
Monitorizarea imaginii de angajator te ajută la identificarea vulnerabilităților, dar și a oportunităților pe măsură ce apar.
Astfel poți lua prompt decizii informate pentru îmbunătățirea performanței brandului pe termen lung, care să vizeze: creșterea reputației, creșterea loialității și implicării angajaților, reducerea costurilor de recrutare și retenție a talentelor.
La ce întrebări răspunde un Studiu de Notorietate a Brandului de Angajator?
Obții insight-uri despre percepția asupra imaginii de angajator
- Cât de cunoscut și atractiv este brandul de angajator în rândul publicului țintă?
- Ce atribute sau caracteristici sunt asociate cu brandul de angajator?
- Cât de mulțumiți / loiali sunt angajații față de companie (eNPS)?
- Ce așteptări au angajații și candidații de la companie, în calitate de angajator?
- Care sunt principalele motive pentru care candidații aleg sau nu compania drept angajator de top?
- Care sunt concurenții direcți ai brandului de angajator și cum se compară în termeni de notorietate și percepție?
- Care sunt punctele forte și vulnerabilitățile imaginii de angajator, din perspectiva publicului țintă?
- Ce inițiative de marketing sau de resurse umane ar putea fi implementate pentru îmbunătățirea imaginii de angajator?
Când realizezi Evaluarea Brandului de Angajator?
Periodic, pentru a avea insight-uri actualizate
Un studiu de employer branding se realizează de obicei periodic, pentru a avea o imagine cât mai actualizată a poziționării companiei pe piața muncii. Planificarea poate ține cont de nevoile de recrutare și retenție a talentelor.
Cercetările care evaluează reputația brandului de angajator au scopul de a te ajuta să vezi cât de atractivă este compania pentru angajați și candidați. Acestea pot fi realizate recurent sau continuu (evergreen).
Recomandarea experților MKOR
Recomandarea experților MKOR este să optezi pentru evaluarea continuă a notorietății brandului, mai ales în cazul monitorizării percepției angajaților. Poți opta pentru setarea unui funnel automatizat de colectare a feedback-ului de la angajați. Dacă vrei să afli mai multe, scrie-ne un mesaj!
Metodologiile utilizate pentru Studiile de Employer Branding (Evaluarea Notorietății Brandului de Angajator)
Interviu în Profunzime
Cercetare semiotică
Ce primești în cadrul unei Cercetări de Evaluare a Reputației Brandului de Angajator?
Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:
Te ajutăm să obții date despre reputația companiei tale ca angajator în comparație cu principalii jucători din piață pentru decizii informate de business
Stabilim împreună obiectivele
Înțelegem contextul companiei tale și stabilim împreună obiectivele cercetării. Alegem cei mai relevanți indicatori pentru evaluarea notorietății brandului de angajator.
Obținem date direct de la sursă
Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date din surse primare (cercetare cantitativă și calitativă, B2C și B2B) sau secundare (desk research).
Primești recomandări acționabile
Ne asumăm rezultatele studiilor noastre și garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt interactive, ușor de înțeles și oferă insight-uri pentru creșterea afacerii.
Facem cercetare de 10+ ani
Suntem experți în studii de piață pentru evaluarea notorietății brandului de anagajator, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:
Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
Vezi ce proiecte de cercetare a Reputației de Angajator am derulat
În cadrul portofoliului de cercetare vei gasi descrieri ale proiectelor de evaluare a satisfacției angajaților la care am lucrat până acum 👇
10+
Ani de experiență în studii de Notorietate de Angajator
250+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
100+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Au încredere în noi ♥
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.