Studii de Evaluare a Notorietății de Brand - Brand Tracker
Măsoară și monitorizează imaginea brandului tău și dezvoltă o strategie de brand care să te poziționeze în topul preferințelor consumatorilor
Află ce cred consumatorii despre brandul tău. Te ajutăm să măsori constant performanța brandului comparativ cu cea a competiției
Poziționarea brandului
Înțelegi cum percep consumatorii propriul brand și pe cel al competitorilor: top of mind, notorietate asistată, loialitate, atribute de brand, mențiuni
Diferențiatori de brand
Descoperi elementele și caracteristicile care influențează și construiesc valoarea brandului tău: calitatea, experiența clienților, prețul, inovația etc.
Impactul campaniilor
Evaluezi impactul campaniilor de marketing asupra notorietății brandului: canale preferate, mesaje cu care consumatorii rezonează, gradul de apreciere al campaniilor, vizibilitatea
Cercetare pentru Evaluarea Notorietății de Brand – direct de la sursă
Cum te ajută o Cercetare de Evaluare a Notorietății Brandului?
Obții o înțelegere aprofundată a percepției față de brand
Cercetarea reputației brandului îți aduce o gamă largă de informații valoroase despre felul în care este perceput un brand de către publicul său țintă. Afli care este nivelul de recunoaștere a brandului în rândul consumatorilor, precum și care sunt impresiile sau emoțiile asociate cu acesta.
Printr-un studiu de brand tracker monitorizezi nivelul de satisfacție a celor care au interacționat cu brandul tău. În plus, poți vedea cum se compară brandul tău cu competitorii săi în ochii consumatorilor, inclusiv pe baza caracteristicilor și beneficiilor asociate.
Vezi cum poți îmbunătăți performanța brandului
Monitorizarea constantă a imaginii de brand te ajută la identificarea vulnerabilităților, dar și a oportunităților pe măsură ce apar.
Astfel poți lua prompt decizii informate pentru îmbunătățirea performanței brandului pe termen lung, care să vizeze: creșterea reputației și a credibilității, creșterea fidelității clienților sau creșterea vânzărilor.
La ce întrebări răspunde un Studiu de Notorietate de Brand?
Obții insight-uri despre percepția asupra brandului
- Cât de cunoscut este brandul propriu și al competitorilor?
- Cât de apreciat este brandul propriu și al competitorilor?
- Cât de des este cumpărat sau utilizat brandul propriu și al competitorilor?
- Ce atribute sau caracteristici sunt asociate cu brandul propriu și al competitorilor?
- Cât de loiali sunt consumatorii față de brand (NPS)?
- Ce impact au campaniile de marketing (Share of Voice - SOV)?
- Ce canale preferă consumatorii pentru a interacționa cu / a afla noutăți despre brand?
Când realizezi Evaluarea Notorietății Brandului?
Constant, pentru a avea insight-uri actualizate
Monitorizarea poziționării brandului în mintea consumatorilor este o cercetare recurentă. În plus, în planificarea studiilor de tip brand tracker este important să fie avute în vedere și schimbările semnificative din piață, precum intrarea unui nou competitor sau lansarea unui produse sau serviciu disruptiv.
Cercetările care evaluează reputația brandului au scopul de a te ajuta să obții o imagine de ansamblu asupra percepției celor care intră în contact cu brandul tău. Acestea pot fi realizate recurent sau continuu (evergreen).
Recomandarea experților MKOR
Recomandarea experților MKOR este să optezi pentru evaluarea continuă a notorietății brandului. Poți opta pentru formarea unei comunități online sau pentru setarea unui funnel automatizat de monitorizare a principalilor indicatori de brand. Dacă vrei să afli mai multe, scrie-ne un mesaj!
Metodologiile utilizate pentru Studiile de Brand Tracker (Evaluarea Notorietății Brandului)
Interviu în Profunzime
Cercetare semiotică
Ce primești în cadrul unei Cercetări de Evaluare a Notorietății Brandului?
Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:
Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de performanță a brandului poți accesa instant
Te ajutăm să obții date despre performanța brandului tău și al competitorilor pentru decizii informate de business
Stabilim împreună obiectivele
Înțelegem contextul companiei tale și stabilim împreună obiectivele cercetării. Alegem cei mai relevanți indicatori pentru evaluarea notorietății brandului.
Obținem date direct de la sursă
Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date din surse primare (cercetare cantitativă și calitativă, B2C și B2B).
Primești recomandări acționabile
Ne asumăm rezultatele studiilor noastre și garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt interactive, ușor de înțeles și oferă insight-uri pentru creșterea afacerii.
Facem cercetare de 10+ ani
Suntem experți în studii de piață pentru măsurarea notorietății brandului, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:
Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
Vezi ce proiecte de cercetare a Notorietății de Brand am derulat
În cadrul portofoliului de cercetare vei gasi descrieri ale proiectelor de evaluare a experienței de client la care am lucrat până acum👇
10+
Ani de experiență în studii de Brand Tracker
250+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
100+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Au încredere în noi ♥
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.