Contextul tău
Vrei să lansezi un brand nou și ai nevoie de insighturi din piață, din partea consumatorilor.
Abordarea noastră
Identificăm împreună nevoile și obiectivele tale, pentru a alege metodologia care conduce spre cele mai bune rezultate.
Livrăm rezultate
Datele colectate sunt însoțite de recomandări practice pentru optimizarea brandului și asigurarea succesului lansării acestuia.
Puterea unui brand este mixul dintre modul brandului de a acționa și ceea ce reprezintă, spune Wally Olins în Despre Brand.
Brandingul este o unealtă de business necesară atunci când îți propui să pătrunzi pe o piață cu un nivel ridicat de competiție, în contextul unor produse similare. Inițial, brandingul înseamnă crearea unui nume, a unui slogan și a unui logo care să te diferențieze față de competitorii tăi.
Testarea de concept este modalitatea prin care o companie chestionează consumatorii cu privire la produsul, serviciul sau campania de publicitate, chiar înainte ca aceasta să fie lansată oficial pe piață.
Cu alte cuvinte, testarea conceptului evaluează răspunsul consumatorului raportat la o idee, înainte ca aceasta să fie materializată pentru producția în masă.
Contextul tău
Ai o idee de produs sau serviciu pe care dorești să-l lansezi pe piață, dar nu știi dacă publicul va reacționa favorabil?
Poți testa fiecare aspect al conceptului de branding pentru a afla cum să configurezi produsul, astfel încât lansarea acestuia să fie una de succes.
Derularea unei cercetări poate extrage răspunsuri din piață pentru următoarele întrebări:
- Care este metoda cea mai potrivită de abordare pentru lansarea brandului?
- Care este rata potențială de succes a brandului pe care dorești să-l lansezi?
- Cum înțeleg consumatorii mesajul transmis de către viitorul brand?
- Brandul răspunde unei nevoi reale exprimate de consumatori?
- Care este atitudinea consumatorilor raportată la viitorul brand?
- Care este valoarea brandului, propusă consumatorilor?
- Cum poate fi “vândut” eficient brandul tău?
Abordarea noastră
Înainte de a testa conceptul de branding, identificăm împreună nevoile și obiectivele proiectului, ceea ce ne ajută să stabilim metodologia optimă și metoda de abordare potrivită care să genereze, în final, cele mai bune rezultate pentru ceea ce ți-ai propus.
În funcție de abordarea aleasă, hotărâm care dintre specialiștii MKOR intră în acțiune, în funcție de domeniul de expertiză al fiecăruia. În final, îți prezentăm datele și recomandările noastre într-un raport lesne de înțeles și ușor de parcurs.
Rezultatele unui Studiu de Testare de Concepte
În urma derulării unui astfel de studiu, vei avea un instrument pe care te poți baza pentru definirea celei mai bune strategii pentru lansarea brandului tău.
În plus, vei obține informații direct de la sursă privind cea mai bună metodă de abordare a consumatorilor și cum poți „îmbrăca” brandul astfel încât acesta să aibă succes.
Iată doar câteva dintre rezultatele pe care le vei obține în urma derulării unui studiu de testare de concepte de branding și rebranding:
- Succesul potențial al brandului. Studiul de consumator va dezvălui informații relevante despre impactul lansării brandului, în forma testată.
- Mesajul brandului. Informațiile obținute ilustrează cât de mult rezonează consumatorii cu mesajul transmis de brand.
- Profilul consumatorului potențial. În funcție de deschiderea de a interacționa cu noul brand, definim user personas (high, medium & low potential).
- Strategia de lansare. Datele colectate sunt un instrument de încredere pentru definirea unei strategii de lansare potrivite.
- Strategia de vânzare. Informațiile de la consumator te ajută în definirea unei strategii de preț adaptate pieței.
Accesează MKOR Business Intelligence
Pentru acest tip de studii, am dezvoltat MKOR Business Intelligence, un dashboard customizabil, în care poți vizualiza în timp real statisticile studiului tău de testare de concepte de branding și rebranding.
Lucrând cu noi, ai posibilitatea de a obține live informații despre ce cred și ce își doresc consumatorii. În plus, vei putea observa în timp real cum se derulează colectarea de date.
Pentru a vedea un model de dashboard, înscrie-te și vei primi acces instant și gratuit la panoul de vizualizare a datelor din proiectul tău.
Ce poți face mai departe
Îți recomandăm să continui să explorezi și alte moduri prin care poți crește prin cercetare:
Dacă dorești să afli mai multe despre cum este perceput brandul tău, poți apela la un studiu de notorietate a brandului. Vei afla mai multe informații despre cât de cunoscut este brandul, cum se poziționează, ce fel de asocieri fac consumatorii cu acesta, dar și care sunt oportunitățile generate de aceste asocieri.
Astfel, vei obține informații importante despre brandurile cu care te afli în competiție directă, iar noi te putem ajuta să construiești cu succes strategia de marketing care să propulseze brandul tău pe cele mai bune locuri.
Dacă dorești să obții chiar mai multe despre piața pe care activezi, poți derula un studiu de piață care să îți ofere o imagine de ansamblu aprofundată asupra punctelor forte care te diferențiază de competitori, dar și detalii strategice despre piața pe care activezi (trenduri, legislație, evoluție și prognoză, cote de piață).
Accesează MKOR Concept Testing Business Intelligence Dashboard
Pentru acest tip de studii, am dezvoltat MKOR Business Intelligence, un dashboard customizabil, în care poți vizualiza în timp real statisticile studiului tău de testare de concept.
Lucrând cu noi, ai posibilitatea de a obține live informații privind rezultatele obținute în teren!
Pentru a vedea un model de dashboard, înscrie-te și accesează gratuit panoul de vizualizare a datelor.
10+
Ani de experiență în studii de piață și de consumator
200+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
75+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Proiecte de Testare Concept la care am lucrat
În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului, un element definitoriu pentru stabilirea celei mai bune strategii de lansare.
Indecis? Vezi studiile realizate anterior!
În urma derulării unui astfel de studiu, vei avea un instrument pe care te poți baza pentru definirea celei mai bune strategii pentru lansarea brandului tău. În plus, vei obține informații direct de la sursă privind cea mai bună metodă de abordare a consumatorilor și cum poți „îmbrăca” brandul astfel încât acesta să aibă succes.
Clienții MKOR sunt încântați
Am început colaborarea cu MKOR în 2016 și continuăm să dezvoltăm împreună noi proiecte. În ultimii ani, am derulat împreună unele dintre cele mai complexe studii legate de satisfacția beneficiarilor și clienților noștri. Suntem încântați că am ales să colaborăm cu MKOR, care ne-au susținut de la faza de proiectare a cercetării până la interpretarea și livrarea rapoartelor finale în timp record. Apreciez deschiderea și disponibilitatea de care au dat dovadă consultanții MKOR pentru întelegerea cerințelor de business și livrarea proiectelor în timp util, la calitatea așteptată.Andreea Gheorghiu, Head of Marketing Edenred România
Ne face o deosebită plăcere să recomandăm MKOR, pe care o considerăm ca fiind unul dintre cei mai profesioniști jucători în domeniu. Materialele livrate au respectat cerințele și exigențele noastre, iar concluziile și recomandările au fost valoaroase și utile. Pe parcursul desfășurării contractului am remarcat conștiinciozitatea și seriozitatea echipei. Materialele livrate au fost de calitate iar comunicarea clară și concisă. Am admirat și calitatea de lider a Corinei Cimpoca, managerul firmei.Dr. Claudiu Filip, Director Proiect INCDTIM Cluj-Napoca
Am avut plăcerea să lucrăm cu Corina și echipa sa, iar colaborarea noastră legat de cercetarea de piață pe care am efectuat-o a fost una foarte reușită. Apreciem profesionalismul și seriozitatea de care a dat dovadă. Recomandăm MKOR cu căldură tuturor celor care au nevoie de servicii de calitate.Alin Prunean, Președinte Sănătate Dulce, câștigător Țara lui Andrei
Am colaborat cu echipa MKOR într-un proiect care a constat în studierea percepției și a gradului de satisfacție al clienților noștri. A fost un proiect minunat, la care ne-a plăcut să lucrăm și din care am învățat multe lucruri noi de la colaboratorii noștri. Îi recomandăm tuturor celor interesați să își dezvolte afacerea prin îmbunătățirea satisfacției clienților.Ramona Cuc, Director General Lunchbox
Îmi exprim aprecierea față de colaborarea cu compania MKOR. Echipa MKOR, prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întodeauna suportul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru solicitările noastre punctuale legate de serviciile de cercetare de piață. Recomand MKOR ca fiind un colaborator profesionist și de încredere și apreciez serviciile sale de calitate și flexibilitatea serviciilor oferite care o diferențiază într-un mod favorabil de competitorii săi.Dragoș Pîslaru, Manager de Proiect GEA Strategy&Consulting (Civitta România)
Ne place profesionalismul cu care reușiți să obtineți informații-cheie de la clienții noștri [pentru studiile de caz] și să le transpuneți ulterior în materiale utile. Felicitări și mult succes în continuare!Oana Moldovan, Marketing Manager Beck et al. Services
Vă mulţumesc pentru seriozitatea şi promptitudinea cu care aţi răspuns solicitării noastre. Lucrarea dvs. este foarte utilă pentru intrarea pe piaţă a întreprinderii, iar prin rezultatele pe care le-aţi livrat, am înţeles nevoile reale ale clienţilor şi ne putem adapta planul de marketing. Faină lucrare şi, cel puţin pentru mine, pasionantă. Felicitări! Recomandările şi concluziile studiului FOARTE UTILE.Mihail Apostolescu, President of Apicola Valea Prahovei Association, câștigător Țara lui Andrei
Colaborarea cu MKOR pentru studiul cantitativ pe care ne-am dorit să îl realizăm a fost una strânsă și constructivă. Am lucrat îndeaproape pentru a ne respecta obiectivele și am reușit să obținem cele mai bune rezultate. Recomandăm cu drag serviciile pe care le oferă MKOR și vom continua să lucrăm împreună pentru cercetările viitoare.Ivona Băbărelu, Marketing Manager Clever Taxi
Echipa MKOR este profesionistă și dedicată fiecărui proiect, indiferent de dimensiunea acestuia. Pe tot parcursul proiectului de research am colaborat foarte bine cu Corina și a ei echipă. Chiar și atunci când lucrurile au fost ușor dificile, recomandările au venit proactiv și targetul a fost depășit. Mulțumesc și recomand!Simona Mincu, Marketing Manager Intrum România
Am realizat deja două proiecte de succes cu MKOR: primul, unde ne-au ajutat să evaluăm potențialul de piață al forței de muncă în cinci orașe diferite ale României, cu scopul de a deschide un contact center local. Ca urmare, am deschis două centre de contact, unul în București și unul în Cluj-Napoca. Al doilea proiect a constat într-o evaluare complexă a pieței (macroeconomie, infrastructură, materii prime și resurse umane) cu scopul lansării unei noi fabrici de mobilă în România. Vă recomandăm echipa MKOR pentru orice proiect în domeniul cercetării de piață, sunt cu adevărat profesioniști.Corina Nicolau, Manager VidaXL România
Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂
Abonează-te la newsletter
Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii