Studii de Evaluare a Experienței Consumatorilor
Evaluează experiența clienților, nivelul de satisfacție și loialitate, și dezvoltă strategii de îmbunătățire pentru a crește succesul afacerii tale
Evaluează experiența consumatorilor și măsoară satisfacția în toate punctele de interacțiune. Te ajutăm să transformi datele obținute într-o experiență superioară pentru clienții tăi.
Experiența de consum
Identifici informații relevante pentru nișa în care activezi: puncte forte și puncte slabe în experiența de cumpărare, diferențiatori, atitudinea față de brand și concurență etc.
Preferințe de consum
Descoperi preferințele consumatorilor: ce produse sau servicii preferă, contexte de consum, frecvență de utilizare, locații preferate pentru achiziție etc.
Noi oportunități
Explorând atitudinea și preferințele cumpărătorilor, identifici noi oportunități de dezvoltare a brandului tău, pentru o experiență personalizată.
Cercetare pentru Evaluarea Experienței Consumatorilor
Ce este o Cercetare de Evaluare a Experienței Consumatorilor?
Obții o înțelegere aprofundată a experienței pe care o oferă brandul tău
Cercetarea de evaluare a experienței consumatorilor (CX) este o metodă de cercetare utilizată pentru a evalua experiența și satisfacția clienților cu un produs sau serviciu. Scopul CEEC este de a identifica punctele forte și slabe ale experienței clienților, precum și de a identifica modalități de îmbunătățire a acesteia.
CX este important deoarece o experiență pozitivă a clienților poate contribui la creșterea satisfacției și loialității clienților, iar o experiență negativă poate duce la pierderea acestora, iar reputația companiei poate avea de suferit. Prin identificarea punctelor forte și slabe ale experienței clienților, companiile pot dezvolta strategii de îmbunătățire a experienței pentru a-și îmbunătăți performanța și a-și menține clienții loiali.
Oferi o experiență de cumpărare personalizată
Afli detalii relevante despre ce cred și ce experiență au clienții în relație cu businessul tău. Astfel, poți îmbunătăți produsele și serviciile pentru a oferi o experiență mai bună clienților și a spori satisfacția și loialitatea lor.
La ce întrebări răspunde un Studiu de Evaluare a Experienței?
Obții insight-uri despre experiența de cumpărare
- Cum este brandul meu perceput de către clienți?
- Care sunt problemele pe care întâmpină atunci când cumpără?
- Care sunt nevoile, dorințele, comportamentele și motivațiile acestora în ceea ce privește achiziția?
- Ce feedback au clienții în legătură cu experiența lor?
- Ce acțiuni poate lua compania pentru a-i atrage și păstra?
- Care sunt brandurile preferate de consumatorii mei și ai concurenței?
- Ce contează atunci când achiziționează servicii sau produse?
Înțelegi feedback-ul cumpărătorilor din piața țintă: cum iau decizii?
- Ce puncte slabe și ce puncte forte oferă brandul în experiența de cumpărare?
- Ce îi determină să aleagă un anumit produs / serviciu?
- Ce îi oprește să aleagă un anumit produs / serviciu?
- Ce cred consumatorii despre brand & competitori?
- Ce preferințe au?
Când realizezi Evaluarea Experienței Consumatorilor?
Oricând, de la lansare până la schimbări majore
Evaluarea experienței consumatorilor poate fi realizată în orice moment, în funcție de nevoile și obiectivele companiei. În general, cercetarea de evaluare a experienței consumatorilor este realizată în următoarele situații: după lansarea unui produs sau serviciu, după o perioadă de timp sau după schimbări majore.
Cercetările care evaluează experiența de cumpărare au scopul de a te ajuta să obții o imagine de ansamblu asupra percepției celor care intră în contact cu afacerea ta. Acestea pot fi realizate punctual, recurent sau continuu (evergreen).
Recomandarea experților MKOR
Recomandarea experților MKOR este să optezi pentru evaluarea continuă a experienței utilizatorilor. Poți opta pentru formarea unei comunități online sau pentru setarea unui funnel automatizat de testare a experienței în diverse puncte de interacțiune. Dacă vrei să afli mai multe, scrie-ne un mesaj!
Metodologiile utilizate pentru Studiile de CX (Evaluarea Experienței Consumatorilor)
Etnografie
Interviu în Profunzime
Ce primești în cadrul unei Cercetări de Evaluare a Experienței?
Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:
Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de experiență de consumator poți accesa instant
Te ajutăm să obții date atât despre experiența clienților tăi cât și ai competitorilor pentru decizii informate de business
Stabilim împreună obiectivele
Înțelegem contextul companiei tale și stabilim împreună obiectivele cercetării. Pe baza acestora, alegem metododologia pentru evaluarea experienței și livrăm recomandări acționabile.
Obținem date direct de la sursă
Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date. Indiferent de domeniul companiei, vei afla date despre experiența consumatorilor.
Primești recomandări acționabile
Ne asumăm rezultatele studiilor noastre și garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt interactive, ușor de înțeles și oferă insight-uri pentru creșterea afacerii.
Facem cercetare de 10+ ani
Suntem experți în studii de piață pentru evaluarea experienței, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:
Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
Vezi ce proiecte de cercetare a Experienței Consumatorilor am derulat
În cadrul portofoliului de cercetare vei gasi descrieri ale proiectelor de evaluare a experienței de client la care am lucrat până acum👇
10+
Ani de experiență în studii de cercetare a experienței de consumator
250+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
100+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Au încredere în noi ♥
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.