Creionăm Nevoile
Înțelegem care sunt nevoile companiei tale și stabilim împreună obiectivele elaborării strategiei. Pe baza acestora, stabilim strategia de marketing potrivită.
Cercetăm Piața
Profesioniștii MKOR intră în acțiune, redactează documentul pentru businessul tău. Indiferent de domeniul afacerii, primești un plan pentru succes.
Livrăm Rezultate
Ne asumăm rezultatele livrabilelor și îți garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt ușor de înțeles și oferă recomandări practice pentru creștere.
Dezvoltăm strategii de succes pentru organizații mici și mari
Strategia de marketing este un termen utilizat adeseori cu emfază, doar pentru că sună bine.
La MKOR, luăm în serios strategia, pentru că ne pasionează să facem tot ce ne stă în putință pentru creșterea afacerilor clienților noștri.
Ce este strategia?
Strategia de marketing combină toate obiectivele de marketing ale unei organizații și le pune într-un singur plan, comprehensiv. Aceasta trebuie să fie în deplină concordanță cu strategia generală a organizației. O bună strategie de marketing trebuie să decurgă dintr-un studiu de piață și să pună focus pe mixul potrivit de produse, pentru a atinge profitabilitate maximă și să susțină afacerea.
MKOR dezvoltă strategii ce au la bază rezultate obținute din cercetări de piață și se concentrează pe elementele potrivite ale mixului de marketing astfel încât să obțineți un profit ridicat și un avantaj în fața competitorilor dumneavoastră.
De ce să dezvoltați o strategie de marketing?
- Simplificarea activității. O strategie de marketing bine pusă la punct simplifică implementarea oricărei decizii de marketing luată ulterior.
- Direcții de urmat. Strategia de marketing oferă concentrare și direcții de urmat prin identificarea oportunităților ce merită exploatate și a amenințărilor ce trebuie evitate.
- Concurența. Strategia de marketing ajută la identificarea resurselor și instrumentelor pe care compania le poate utiliza eficient pentru a obține un avantaj competitiv și pentru a avea o poziție mai bună pe piață.
- Resurse. O strategie bună ajută compania să eficientizeze resursele de timp și pe cele financiare prin atragerea clienților potriviți și prin investiții targetate numai pe inițiativele ce susțin obiectivele afacerii.
- Diferențiere. Strategia de marketing ajută la identificarea punctelor de diferențiere ale companiei, față de concurență.
- Oportunități. O strategie de marketing poate transforma viziunea, misiunea și obiectivele companiei în inițiative de marketing eficiente.
- Campanii de comunicare. Strategia de marketing poate fi utilizată ca bază în dezvoltarea campaniilor de comunicare, astfel simplificându-le și eficientizându-le.
- Eficiență. Strategia de marketing crește eficiența oricărei activități de marketing.
- Preț optim. O parte a strategiei de marketing vizează stabilirea unui preț optim pentru produsele și serviciile companiei având la bază rezultatele obținute din cercetare.
- Profit. O strategie de marketing bine dezvoltată duce la creșterea vânzărilor și a profitului.
- Loialitate. Strategia de marketing duce la creșterea nivelului de satisfacție a clienților, implicit la loializarea acestora.
Când să dezvoltați o strategie de marketing?
- Când vreți să lansați o nouă afacere.
- Când v-ați propus să lansați pe piață un nou produs sau serviciu.
- Când vreți să creșteți numărul vânzărilor și profitul companiei dumneavoastră.
- Când doriți să vă diferențiați față de competitorii dumneavoastră.
- Când intenționați să faceți o repozitionare a afacerii dumneavoastră.
- Când v-ați propus să eficientizați activitatea de marketing a companiei.
- Când vreți să creșteți gradul de loialitate al clienților.
- Când vreți să optimizați prețul produselor sau serviciilor.
- Când v-ați propus să schimbați modalitățile de distribuție ale produselor sau serviciilor către consumatori.
Pași de urmat în dezvoltarea strategiei de marketing
Pentru a dezvolta o strategie de marketing este necesară parcurgerea mai multor pași. MKOR străbate fiecare dintre acești pași analizând și exploatând orice detaliu care poate aduce un plus de valoare clienților săi:
- Stabilirea obiectivelor este primul pas, vital pentru dezvoltarea unei strategii de marketing.
- Cercetare de piață pentru:
- Analiza generală a pieței (dimensiunea pieței, trenduri, legislație, oportunități, amenințări, etc.)
- Analiza concurenței (stabilirea competitorilor de top, identificarea punctelor forte și a celor slabe ale fiecarui competitor, prin metode de cercetare primară, de tip “mistery-shopper” sau cercetare secundară).
- Determinarea profilului publicului-țintă (în funcție de profilul organizației dvs., vom identifica principalele segmente de clienți, fie că sunt persoane fizice sau alte organizații).
- Definirea mixului de marketing este esențială pentru a optimiza strategia pentru toate cele cinci elemente (produs, preț, plasare, promovare și persoane).
- Analiza financiară și stabilirea bugetului este etapa prin care se evaluează randamentul investițiilor de marketing.
- Evaluarea constantă este necesară pentru a stabili eficiența strategiei de marketing, prin stabilirea și măsurarea indicatorilor de performanță.
La MKOR, ne pasionează strategia și punem tot ce avem mai bun – pasiune, experiență, bun simț – pentru fiecare strategie de marketing pe care o creăm.
În portofoliul nostru, veți afla mai multe despre proiectele de strategie la care am lucrat, iar în secțiunea de recomandări, vedeți ce au zis clienții noștri despre colaborarea cu noi.
Lucrăm la orice strategie ca și cum am lucra pentru noi.
Atunci când ai o strategie profesională te poți dezvolta ca business conform unui plan bine stabilit. Urmează strategia pe care ți-o propunem și sigur vei avea de câștigat.
Transparență Asigurată
Echipă Dedicată
Rezultate Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
10+
Ani de experiență în studii de piață și de consumator
200+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
75+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Strategii la care am lucrat recent
În cadrul portofoliului vei găsi mici descrieri ale ultimelor proiecte pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.
Indecis? Analizează proiectele de strategie dezvoltate anterior!
La MKOR, către strategia de marketing converg toate eforturile noastre. Fiecare proiect pe care îl realizăm are obiective strategice și un focus global, asupra întregii organizații. De-a lungul timpului, am lucrat la proiecte de strategie care au lansat start-up-uri, afaceri sociale, produse noi. Te invităm să te uiți peste portofoliul nostru, pentru mai multe detalii!
Clienții MKOR sunt încântați
Colaborarea cu MKOR a dat un nou start activității noastre. Corina, împreună cu echipa sa, au creat un mare impact în afacerea noastră cu Bio-Kult. Firma producătoare a apreciat în mod deosebit strategia de marketing pe care au întocmit-o, dar și informațiile și calculele pertinente. Am început implementarea acestui plan și pot spune că avem rezultate minunate.Fineas Pascotescu, Fondator Biovitaprotex, unic importator Bio-Kult în România
Colaborarea cu echipa Corina a fost una foarte bună, materialul livrat în termenii stabiliți, a fost exact pe cerințele noastre. Recomand cu încredere serviciile companiei MKOR! Pe plan personal, mi-a plăcut Corina, este foarte ordonată, creativă, veselă, un om frumos! Îmi doresc colaborări viitoare cu compania MKOR.Iulian Berghian, Consultant management Farmaciile Elmafarm
De curând, am realizat împreună cu MKOR un studiu pe piața muncii în domeniul logistică și depozite. Îi recomand ca fiind profesioniști, implicați, atenți nevoile clienților, care își onorează prompt și complet contractele. Pot să spun sincer că a fost una dintre cele mai plăcute colaborări și că apreciez mult faptul că am avut o comunicare foarte ușoară și naturală cu Corina și echipa sa.Corina Săndulescu, Relationship Manager CT Park
Am desemnat MKOR să deruleze un studiu aprofundat al satisfacției clienților noștri. Rapoartele finale ne-au furnizat recomandări extrem de utile pentru îmbunătățiri viitoare, dar și pentru eliminarea factorilor de risc. Ca și project manager din partea Goodyear, am fost impresionat de colaborarea fructuoasă și plăcută cu echipa Corinei.Svilen Stoyanov, Customer Service and Supply Chain Representative, Goodyear Dunlop Tires Romania & Bulgaria
Atât Corina, cât și Alexandra au fost minunate pe tot parcursul proiectului, având o energie și implicare de 100%. Fiind primul nostru proiect împreună, am primit răspunsuri și clarificări rapide și update-uri la fiecare pas rezultand intr-un flow plăcut și fără întreruperi. Aș recomanda MKOR oricui este interesat de studii de piață și consultanță pe baza datelor obținute. Flow-ul proiectului a fost unul foarte bun. Aștept cu nerăbdare să lucrăm împreună la următoarele proiecte deja planificate. Felicitări tuturor!Attila Nagy, Fondator Registrul Constructorilor
Corina mi-a fost recomandată de către Prof. Dr. Ioan Hosu. Este profesionistă, promptă și hotărâtă – așa cum a fost prezentată. Planul de afaceri redactat împreună cu ea a câștigat locul 2 la un concurs național. Ea m-a ajutat să înțeleg nevoia de a avea o strategie pentru abordarea pieței, atunci când lansezi o nouă afacere.Marinela Degeratu, Psiholog / Antreprenor
Am colaborat cu echipa MKOR pentru a înțelege mai bine contextul pieței de lenjerie din perspectiva consumatorului. Mi-a plăcut deschiderea spre nevoile clientului, comunicarea și abordarea prietenoasă a clienților. Recomand MKOR pentru profesionalism, eficiență, orientare spre nevoile clientului, experiența în industrii sau servicii similare.Mihaela Flesariu, Marketing Manager, Piera Lingerie
Am colaborat deja în două proiecte de cercetare cu MKOR Consulting, unul ce a presupus cunoașterea mai îndeaproape a vizitatorilor Sun Plaza, iar celălalt în explorarea unor noi oportunități de petrecere a timpului liber în mall-urile din București și, cu preponderență, în mall-ul nostru. Recomand cu căldură serviciile MKOR și ne dorim colaborări viitoare!Cristina Costăchescu, Marketing Manager Sun Plaza | CBRE România
Am realizat împreună cu MKOR un studiu despre învățarea continuă în România. Mi-a plăcut în mod special modul de comunicare, modul de prezentare a rezultatelor, Dashboard-ul și faptul că am primit sugestii de exploatare a informațiilor pe care le avem deja. De asemenea, am primit o perspectivă nouă legată de ce date noi am putea sa corelam cu cele deja existente. :) All in all, nu a fost o comunicare unidirectionala, in care noi am cerut, ni s-a livrat si s-a încheiat. Ci a fost o co-creare.Adela Pop, Customer Experience Manager, Upriserz
Am apelat la MKOR pentru a derula un studiu de percepție al clienților din 20 de orașe din țară, cu scopul îmbunătățirii experienței clienților cu serviciile oferite. Cel mai mult mi-a plăcut la colaborarea noastră interesul în a înțelege cerința clientului și de a adapta metodologia pentru a obține rezultatul dorit. Adaug și deschiderea de a tine cont de propunerile clientului cu privire la chestionarul derulat în teren față în față cu clientul. Considerăm ca am avut o nouă colaborare de succes prin implicarea ambelor părți, iar echipa MKOR este agilă, focusată pe rezultat. Mulțumim!Cristian Fărcaș, CEO, BSG Money Exchange SRL
Profit de ocazie pentru a vă mulțumi pentru implicare și seriozitate. Recunoaștem că nu ne așteptam să se pună atât suflet într-un studiu de piață :) Geniale înregistrările de la focus-grupuri, de care nu ne-am putut dezlipi aseară, le-am urmărit până la 2 noaptea. Au fost interesante, relevante și de ajutor.Mihai Zaharia, Manager Bunicel.ro, câștigător Țara lui Andrei
Am apelat la MKOR pentru efectuarea unui studiu de piață foarte complex, pentru trei segmente de piață: [ventilație] rezidențial, comercial și industrial. Strategia de abordare ne-a făcut să selectăm MKOR dintre celelalte companii de research. Pe parcursul proiectului, au ținut aproape de noi, ne-au comunicat toți pașii și am tras concluzii împreună. În plus, ne-au ajutat cu întocmirea documentației necesare pentru a primi fonduri de la BERD pentru realizarea acestui studiu de piață. MKOR, în câteva cuvinte: cooperanți, deschiși, flexibili, atenți la detalii, profesioniști.Dănuț Marinescu, Managing Partner Julien Expert
Mulţumesc foarte mult pentru raport şi pentru promptitudine! Raportul este foarte bine scris: profesionist, bine structurat şi uşor de urmărit şi conţine toate informaţiile de care aveam nevoie în această etapă. Am lucrat foarte bine împreună şi acest raport ne va fi foarte util în dezvoltarea planului de afaceri şi a business-ului în general.Luciana Popescu, Antreprenor
Colaborarea cu MKOR a fost o experiență deosebită. Încă de la primul contact am beneficiat de promptitudine, flexibilitate și profesionalism, prezentate cu o atitudine caldă și prietenoasă. Colaborarea noastră ne-a adus mai mult decât speram și ne-a ridicat nivelul așteptărilor pe viitor. În două cuvinte: Underpromise - Overdeliver.Alexandra Șerbulescu, Fondator DUMS Design
Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂
Abonează-te la newsletter
Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii