Studii de Testare de Produs
Descoperă nevoile și preferințele potențialilor clienți și dezvoltă o strategie pentru lansarea cu succes a unui produs potrivit cu nevoile pieței
Testează percepția consumatorilor și află ce cred despre produsul tău. Te ajutăm să transformi datele obținute într-o lansare de succes, adaptată pieței.
Testarea percepției
Identifici ce nevoi sunt acoperite și ce nevoi rămân latente, ce preferințe au consumatorii și cum se poziționează față de elemente subtile ale produsului (formă, miros, ambalaj).
Preferințe de consum
Descoperi preferințele consumatorilor: ce produse sau servicii preferă, cât și de cât de frecvent le utilizează, locațiile de cumpărare preferate etc.
Oportunități de dezvoltare
Identifici punctele forte și punctele slabe ale produsului pe care îl testezi, precum și aspectele de îmbunătățit pentru a atinge nevoile nișei de public căreia te adresezi
Cercetare pentru Testarea unui Nou Produs
Ce este o Cercetare de Testare de Produs?
Obții o părere nemijlocită despre produsul tău
Un studiu de testare de produs este un proces de cercetare prin care obținem feedback-ul utilizatorilor privind un nou produs sau serviciu (fizic sau digital).
Scopul principal al unui astfel de studiu este de a îmbunătăți produsul prin identificarea problemelor, îmbunătățirea caracteristicilor cheie și îmbunătățirea experienței utilizatorului.
Adaptezi produsul la nevoile consumatorilor
Afli percepția potențialilor consumatori despre produsul testat și ce nevoi latente există în piață. Astfel, poți îmbunătăți produsele și serviciile pe care le oferi, pentru o experiență mai bună a consumatorilor.
La ce întrebări răspunde un Studiu de Testare de Produs?
Afli percepția despre produsul tău
- Ce părere au utilizatorii despre produs? Cum percep aceștia caracteristicile și performanța produsului?
- Care sunt punctele forte și punctele slabe ale produsului? Cum se compară produsul cu produsele concurente?
- Cum pot fi îmbunătățite caracteristicile și performanțele produsului pentru a-l face mai atractiv pentru utilizatori?
- Care sunt nevoile și preferințele utilizatorilor? Ce își doresc ei de la produs?
- Ce este cu adevărat important pentru utilizatori atunci când aleg să cumpere un produs? Care sunt factorii de decizie?
- Care sunt caracteristicile esențiale pe care utilizatorii le caută atunci când își aleg produsele preferate?
- Cum pot fi dezvoltate strategii de marketing eficiente pentru promovarea produsului, în funcție de feedback-ul colectat prin intermediul studiului de testare de produs?
Când realizezi un Studiu de Testare a unui Produs?
Pe toată durata ciclului de viață a produsului
Un studiu de testare de produs poate fi efectuat în toate etapele dezvoltării sale, începând de la faza de concepție și dezvoltare inițială, până la lansarea pe piață. Acestea pot fi realizate punctual, în iterații (valuri) sau continuu (panel de consumatori / comunitate online).
Recomandarea experților MKOR
Recomandarea experților MKOR este să evaluezi continuu percepția consumatorilor, pentru a adapta dezvoltarea produselor la schimbările ce apar în piață.
Metodologiile utilizate pentru Studiile de Testare de Produs
Etnografie
Interviu Semistructurat
Ce primești în cadrul unui studiu de Testare de Produs?
Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:
Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de experiență de consumator poți accesa instant
Înțelegem importanța feedback-ului clienților în dezvoltarea produselor. Echipa noastră de experți te va ajuta să obții toate informațiile necesare
Stabilim împreună obiectivele
Înțelegem contextul lansării noului produs și stabilim împreună obiectivele cercetării. Pe baza acestora, alegem metododologia potrivită.
Obținem date direct de la sursă
Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date. Indiferent de domeniul companiei, vei afla care este profilul și atitudinile consumatorilor.
Primești recomandări acționabile
Echipa noastră de experți livrează rapoarte ușor de parcurs și oferă recomandări acționabile pentru lansarea cu succes a unui produs adaptat nevoilor pieței.
Facem cercetare de 10+ ani
Suntem experți în studii de piață pentru profilare, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:
Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
Vezi ce Studii de Testare de Produs am derulat
În cadrul portofoliului de cercetare vei găsi studii de caz ale proiectelor de testare de concept la care am lucrat până acum👇
10+
Ani de experiență în studii de testare de produs
250+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
100+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Au încredere în noi ♥
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.