Studii de Testare de Produs

Descoperă nevoile și preferințele potențialilor clienți și dezvoltă o strategie pentru lansarea cu succes a unui produs potrivit cu nevoile pieței

Cere o ofertă personalizată

Testează percepția consumatorilor și află ce cred despre produsul tău. Te ajutăm să transformi datele obținute într-o lansare de succes, adaptată pieței.

Testarea percepției

Identifici ce nevoi sunt acoperite și ce nevoi rămân latente, ce preferințe au consumatorii și cum se poziționează față de elemente subtile ale produsului (formă, miros, ambalaj).

Preferințe de consum

Descoperi preferințele consumatorilor: ce produse sau servicii preferă, cât și de cât de frecvent le utilizează, locațiile de cumpărare preferate etc.

Oportunități de dezvoltare

Identifici punctele forte și punctele slabe ale produsului pe care îl testezi, precum și aspectele de îmbunătățit pentru a atinge nevoile nișei de public căreia te adresezi

Cere o ofertă personalizată

Cercetare pentru Testarea unui Nou Produs

Află cum percep consumatorii produsul pe care dorești să îl lansezi în piață și care sunt caracteristicile care influențează decizia de cumpărare și intensitatea de consum. Iată cum te ajutăm!

Ce este o Cercetare de Testare de Produs?

Obții o părere nemijlocită despre produsul tău

Un studiu de testare de produs este un proces de cercetare prin care obținem feedback-ul utilizatorilor privind un nou produs sau serviciu (fizic sau digital).

Scopul principal al unui astfel de studiu este de a îmbunătăți produsul prin identificarea problemelor, îmbunătățirea caracteristicilor cheie și îmbunătățirea experienței utilizatorului.

Adaptezi produsul la nevoile consumatorilor

Afli percepția potențialilor consumatori despre produsul testat și ce nevoi latente există în piață. Astfel, poți îmbunătăți produsele și serviciile pe care le oferi, pentru o experiență mai bună a consumatorilor.

Cere o ofertă personalizată
testare-produs
studii-mkor

La ce întrebări răspunde un Studiu de Testare de Produs?

Afli percepția despre produsul tău

  • Ce părere au utilizatorii despre produs? Cum percep aceștia caracteristicile și performanța produsului?
  • Care sunt punctele forte și punctele slabe ale produsului? Cum se compară produsul cu produsele concurente?
  • Cum pot fi îmbunătățite caracteristicile și performanțele produsului pentru a-l face mai atractiv pentru utilizatori?
  • Care sunt nevoile și preferințele utilizatorilor? Ce își doresc ei de la produs?
  • Ce este cu adevărat important pentru utilizatori atunci când aleg să cumpere un produs? Care sunt factorii de decizie?
  • Care sunt caracteristicile esențiale pe care utilizatorii le caută atunci când își aleg produsele preferate?
  • Cum pot fi dezvoltate strategii de marketing eficiente pentru promovarea produsului, în funcție de feedback-ul colectat prin intermediul studiului de testare de produs?
Cere o ofertă personalizată

Când realizezi un Studiu de Testare a unui Produs?

Pe toată durata ciclului de viață a produsului

Un studiu de testare de produs poate fi efectuat în toate etapele dezvoltării sale, începând de la faza de concepție și dezvoltare inițială, până la lansarea pe piață. Acestea pot fi realizate punctual, în iterații (valuri) sau continuu (panel de consumatori / comunitate online).

Recomandarea experților MKOR

Recomandarea experților MKOR este să evaluezi continuu percepția consumatorilor, pentru a adapta dezvoltarea produselor la schimbările ce apar în piață.

Cere o ofertă personalizată
studiu-testare-produs
raport-studiu-profil-consumatori

Metodologiile utilizate pentru Studiile de Testare de Produs

Etnografie

Interviu Semistructurat

Cere o ofertă personalizată

Ce primești în cadrul unui studiu de Testare de Produs?

Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:

Raport de cercetare

Înregistrări video

Topline report

Baza de date brută

Ghid de interviu

Rapoarte de activitate

raport-studiu-consumator

Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de experiență de consumator poți accesa instant

Înțelegem importanța feedback-ului clienților în dezvoltarea produselor. Echipa noastră de experți te va ajuta să obții toate informațiile necesare

Stabilim împreună obiectivele

Înțelegem contextul lansării noului produs și stabilim împreună obiectivele cercetării. Pe baza acestora, alegem metododologia potrivită.

Obținem date direct de la sursă

Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date. Indiferent de domeniul companiei, vei afla care este profilul și atitudinile consumatorilor.

Primești recomandări acționabile

Echipa noastră de experți livrează rapoarte ușor de parcurs și oferă recomandări acționabile pentru lansarea cu succes a unui produs adaptat nevoilor pieței.

mkor-research-team-mac

Facem cercetare de 10+ ani

Suntem experți în studii de piață pentru profilare, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:

Provocările clienților

Rezultatele acționabile

Proiectele cu sens

Pasiunea

Perseverența

Dezvoltarea continuă

hai să povestim

10+

Ani de experiență în studii de testare de produs

250+

Proiecte de cercetare livrate cu succes

100+

Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele

Au încredere în noi

Păstrăm legătura?

Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂

Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.