AFLĂ DE CE-UL DIN SPATELE ALEGERILOR CONSUMATORILOR
Studii de Consumator pentru decizii care te ajută să crești
Descoperă ce gândesc și ce fac consumatorii. Te ajutăm să transformi insight-urile obținute în rezultate concrete.
Afli cine sunt consumatorii
Cine ce cumpără, dar mai ales de ce. Descoperi nu numai tipare de consum, ci și cine sunt oamenii din spatele alegerilor.
Vezi trendurile generale de consum
Evoluția indicatorilor de consum și a preferințelor la nivel de categorii și branduri. Identifici oportunități în nevoi neacoperite.
Măsori satisfacția consumatorilor
Afli cât de mulțumiți sunt consumatorii de produsele, serviciile și brandul tău. Descoperi cum poți îmbunătăți customer journey-ul.
Studii de Consumator – Răspunsurile de care ai nevoie, direct de la sursă
Obții o înțelegere aprofundată a consumatorilor
Un studiu de comportamente și atitudini (U&A) te ajută să identifici nevoile și atitudinile consumatorilor privind anumite categorii de produse sau servicii. Poți afla date despre categoriile și mărcile cunoscute, utilizate și chiar preferate de către consumatori.
Identifici tipare de consum și utilizare
Descoperi cum este folosit produsul sau serviciul oferit, în viața de zi cu zi. Astfel îți înțelegi mai bine consumatorii și poți identifica nevoi încă neacoperite.
Îți cunoști cu adevărat clienții existenți și potențiali
Un studiu de profilare a consumatorilor (Consumer Persona) te ajută să segmentezi audiența în grupuri care au caracteristici similare: generații, stil de viață, valori, comportamente la cumpărături etc.
Vorbești pe limba consumatorilor
Afli detalii relevante despre cine sunt și cum gândesc cei cărora li te adresezi. Te ajutăm în definirea de consumer personas care spun o poveste cu care consumatorii rezonează.
Afli cum percep consumatorii experiența oferită
Dintr-un studiu de evaluare a experienței consumatorilor (CX) descoperi cât de ușoare, valoroase sau pozitive sunt interacțiunile cu brandul tău, în fiecare punct de interacțiune.
Vezi ce îi determină să revină
Consumatorii asociază brandurile cu experiențele pe care le oferă. Află ce apreciază cel mai mult consumatorii pe parcursul interacțiunii cu brandul tău. Vezi ce așteptări neîmplinite au.
Studii de Satisfacție a Consumatorilor (CS)
Afli cât de mulțumiți sunt consumatorii tăi (CSAT)
Consumatorii existenți sunt cel mai bun motor de creștere: cât timp sunt mulțumiți vor continua să cumpere. Dintr-un studiu de satisfacție a consumatorilor (CSAT) afli ce apreciază și ce îi nemulțumește la produsele, serviciile și brandul tău.
Vezi cât de dispuși sunt să te recomande (NPS)
Consumatorii fericiți sunt cel mai credibil ambasador de brand. NPS-ul îți spune cât de satisfăcuți și loiali sunt cumpărătorii tăi. Iar întrebările de follow-up te ajută să identifici diferențiatori și pain points.
Studii de Satisfacție a Angajaților (ES)
Vezi organizația prin ochii angajaților tăi
Descoperi care sunt punctele forte și ariile de dezvoltare la nivel de organizație, din perspectiva angajaților. Printr-un studiu de satisfacție a angajaților (ES) vezi care sunt așteptările oamenilor și ce sugestii au pentru îmbunătățirea mediului de lucru.
Afli ce îi motivează pe oamenii din echipa ta
Vezi cât de satisfăcuți sunt angajații cu job-ul și compania. Afli ce îi face să vină la muncă cu plăcere în fiecare zi. Identifici la timp aspectele care pot deveni problematice.
Ce primești în cadrul unui Studiu de Consumator?
Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:
Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de consum poți accesa instant
Cum colectăm date pentru Studiile de Consumator?
Mergem întotdeauna direct la sursă, indiferent dacă te adresezi consumatorilor finali (B2C) sau unui public corporate (B2B).
Folosim metode și instrumente de cercetare consacrate, care ne permit să evaluăm sau să explorăm comportamente, experiențe, motivații, preferințe: sondaje de opinie, discuții individuale sau de grup, cercetare de teren. Iar atunci când metodele clasice nu ne ajută, le reinventăm.
Fiecare instrument de cercetare este personalizat și construit pentru a găsi răspunsuri la întrebările care te interesează. Chiar dacă noi suntem experții în cercetare, tu cunoști cel mai bine business-ul tău. De aceea, etapa de design de instrument este un proces de co-creare, în care fiecare aduce cele mai valoroase informații.
În plus, punem preț pe experiența respondenților noștri. Știm că timpul lor este prețios, așa că avem grijă să adresăm întrebările care contează într-un mod cât mai firesc și mai deschis.
Sondaje de opinie
Află părerea majorității
Chestionarele pot fi administrate unui număr mare de oameni, prin canale diverse: online (CATI), telefonic (CATI) sau față-în-față (CAPI). Acestea cuantifică nevoi, comportamente, preferințe.
👉 Rezultatele pot fi extrapolate la întreaga populație vizată, dacă publicul țintă ales este reprezentativ
Interviuri structurate și în profunzime
Descoperă insight-uri valoroase
Discuțiile individuale, indiferent dacă sunt structurate (SI) sau în profunzime (IDI) oferă informații contextuale. Acestea surprind puncte de vedere, experiențe, trăiri sau preferințe personale.
👉 Rezultatele reflectă mai degrabă particularități, care pot fi ulterior validate prin alte metode
Mystery Shopping
Vezi cât de bine deservește clienții business-ul tău
Mystery Shopping-ul ajută la evaluarea calității serviciilor sau produselor oferite și a profesionalismului angajaților. Auditorii de teren contribuie la o mai bună înțelegere a perspectivei clientului.
👉 Oferă rapid informații cheie privind situația actuală
Focus Grupuri
Explorează percepțiile, motivațiile și atitudinile
Discuțiile de grup (FGD) permit obținerea de reacții față de produse / servicii, informații preliminare privind obiceiurile de consum sau chiar idei pentru îmbunătățirea experienței ori dezvoltarea de noi produse.
👉 Oferă informații suplimentare, comparativ cu metodele cantitative: gesturi, expresii faciale, exprimări.
Folosim Panelul de Consumatori MKOR
50000+
Consumatori în Panelul MKOR
250+
Studii de Consumator derulate
Cum lucrăm?
💡 Ne asigurăm că înțelegem contextul tău
Orice Studiu de Consumator începe cu înțelegerea nevoilor tale de cercetare
Așteaptă-te la întrebări despre ce ai vrea sau ai nevoie să afli, de la cine, despre ce sau despre cine, dar mai ales pentru ce.
Este o etapă cheie, de care depinde succesul întregului proiect. Așa că ne luăm timpul necesar pentru a înțelege împreună care este scopul proiectului și pentru a stabili care este abordarea potrivită.
🤝 Îți oferim transparență pe toată durata proiectului
Te informăm constant cum evoluează proiectul, iar deciziile importante le luăm împreună
Vei avea o echipă și un Project Manager dedicat, care se vor ocupa de bunul mers al întregului proiect de cercetare. Stabilim încă de la început când și unde este nevoie de intervenția ta.
Știm din experiență că pot apărea provocări în orice etapă a studiului, însă de fiecare dată găsim soluții :). Indiferent care sunt veștile, te anunțăm prompt.
Facem cercetare de 10+ ani
Suntem experți în cercetare de marketing, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:
Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
Vezi ce Studii de consumator am derulat în cadrul agenției noastre de cercetare
În cadrul portofoliului de clienți vei găsi descrieri ale proiectelor la care am lucrat până acum👇
10+
Ani de experiență în studii de piață și de consumator
250+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
100+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Au încredere în noi ♥
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.