Creionăm Nevoile

Înțelegem care sunt nevoile companiei tale și stabilim împreună obiectivele elaborării strategiei. Pe baza acestora, stabilim strategia de marketing potrivită.

Cercetăm Piața

Profesioniștii MKOR intră în acțiune, redactează documentul pentru businessul tău. Indiferent de domeniul afacerii, primești un plan pentru succes.

Livrăm Rezultate

Ne asumăm rezultatele livrabilelor și îți garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt ușor de înțeles și oferă recomandări practice pentru creștere.

Dezvoltăm strategii de succes pentru organizații mici și mari

Strategia de marketing este un termen utilizat adeseori cu emfază, doar pentru că sună bine.

La MKOR, luăm în serios strategia, pentru că ne pasionează să facem tot ce ne stă în putință pentru creșterea afacerilor clienților noștri.

Ce este strategia?

Strategia de marketing combină toate obiectivele de marketing ale unei organizații și le pune într-un singur plan, comprehensiv. Aceasta trebuie să fie în deplină concordanță cu strategia generală a organizației. O bună strategie de marketing trebuie să decurgă dintr-un studiu de piață și să pună focus pe mixul potrivit de produse, pentru a atinge profitabilitate maximă și să susțină afacerea.

MKOR dezvoltă strategii ce au la bază rezultate obținute din cercetări de piață și se concentrează pe elementele potrivite ale mixului de marketing astfel încât să obțineți un profit ridicat și un avantaj în fața competitorilor dumneavoastră.
cresterea afacerii prin strategie

De ce să dezvoltați o strategie de marketing?

  • Simplificarea activității. O strategie de marketing bine pusă la punct simplifică implementarea oricărei decizii de marketing luată ulterior.
  • Direcții de urmat. Strategia de marketing oferă concentrare și direcții de urmat prin identificarea oportunităților ce merită exploatate și a amenințărilor ce trebuie evitate.
  • Concurența. Strategia de marketing ajută la identificarea resurselor și instrumentelor pe care compania le poate utiliza eficient pentru a obține un avantaj competitiv și pentru a avea o poziție mai bună pe piață.
  • Resurse. O strategie bună ajută compania să eficientizeze resursele de timp și pe cele financiare prin atragerea clienților potriviți și prin investiții targetate numai pe inițiativele ce susțin obiectivele afacerii.
  • Diferențiere. Strategia de marketing ajută la identificarea punctelor de diferențiere ale companiei, față de concurență.
  • Oportunități. O strategie de marketing poate transforma viziunea, misiunea și obiectivele companiei în inițiative de marketing eficiente.
  • Campanii de comunicare. Strategia de marketing poate fi utilizată ca bază în dezvoltarea campaniilor de comunicare, astfel simplificându-le și eficientizându-le.
  • Eficiență. Strategia de marketing crește eficiența oricărei activități de marketing.
  • Preț optim. O parte a strategiei de marketing vizează stabilirea unui preț optim pentru produsele și serviciile companiei având la bază rezultatele obținute din cercetare.
  • Profit. O strategie de marketing bine dezvoltată duce la creșterea vânzărilor și a profitului.
  • Loialitate. Strategia de marketing duce la creșterea nivelului de satisfacție a clienților, implicit la loializarea acestora.

Când să dezvoltați o strategie de marketing?

  • Când vreți să lansați o nouă afacere.
  • Când v-ați propus să lansați pe piață un nou produs sau serviciu.
  • Când vreți să creșteți numărul vânzărilor și profitul companiei dumneavoastră.
  • Când doriți să vă diferențiați față de competitorii dumneavoastră.
  • Când intenționați să faceți o repozitionare a afacerii dumneavoastră.
  • Când v-ați propus să eficientizați activitatea de marketing a companiei.
  • Când vreți să creșteți gradul de loialitate al clienților.
  • Când vreți să optimizați prețul produselor sau serviciilor.
  • Când v-ați propus să schimbați modalitățile de distribuție ale produselor sau serviciilor către consumatori.

strategie de marketing pentru castig

Pași de urmat în dezvoltarea strategiei de marketing

Pentru a dezvolta o strategie de marketing este necesară parcurgerea mai multor pași. MKOR străbate fiecare dintre acești pași analizând și exploatând orice detaliu care poate aduce un plus de valoare clienților săi:

  1. Stabilirea obiectivelor este primul pas, vital pentru dezvoltarea unei strategii de marketing.
  2. Cercetare de piață pentru:
    • Analiza generală a pieței (dimensiunea pieței, trenduri, legislație, oportunități, amenințări, etc.)
    • Analiza concurenței (stabilirea competitorilor de top, identificarea punctelor forte și a celor slabe ale fiecarui competitor, prin metode de cercetare primară, de tip “mistery-shopper” sau cercetare secundară).
    • Determinarea profilului publicului-țintă (în funcție de profilul organizației dvs., vom identifica principalele segmente de clienți, fie că sunt persoane fizice sau alte organizații).
  3. Definirea mixului de marketing este esențială pentru a optimiza strategia pentru toate cele cinci elemente (produs, preț, plasare, promovare și persoane).
  4. Analiza financiară și stabilirea bugetului este etapa prin care se evaluează randamentul investițiilor de marketing.
  5. Evaluarea constantă este necesară pentru a stabili eficiența strategiei de marketing, prin stabilirea și măsurarea indicatorilor de performanță.

La MKOR, ne pasionează strategia și punem tot ce avem mai bun – pasiune, experiență, bun simț – pentru fiecare strategie de marketing pe care o creăm.

În portofoliul nostru, veți afla mai multe despre proiectele de strategie la care am lucrat, iar în secțiunea de recomandări, vedeți ce au zis clienții noștri despre colaborarea cu noi.

recomandările cliențilorvreau o ofertă
portofoliu strategie
market research report

Lucrăm la orice strategie ca și cum am lucra pentru noi.

Atunci când ai o strategie profesională te poți dezvolta ca business conform unui plan bine stabilit. Urmează strategia pe care ți-o propunem și sigur vei avea de câștigat.

Transparență Asigurată
Echipă Dedicată
Rezultate Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
vreau o ofertă

10+

Ani de experiență în studii de piață și de consumator

200+

Proiecte de cercetare livrate cu succes

75+

Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele

Strategii la care am lucrat recent

În cadrul portofoliului vei găsi mici descrieri ale ultimelor proiecte pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.

Indecis? Analizează proiectele de strategie dezvoltate anterior!

La MKOR, către strategia de marketing converg toate eforturile noastre. Fiecare proiect pe care îl realizăm are obiective strategice și un focus global, asupra întregii organizații. De-a lungul timpului, am lucrat la proiecte de strategie care au lansat start-up-uri, afaceri sociale, produse noi. Te invităm să te uiți peste portofoliul nostru, pentru mai multe detalii!

vreau o ofertă
Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂

Abonează-te la newsletter

Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii