Studii de Profilare și Segmentare
MKOR oferă servicii pentru date strategice despre profilul socio-demografic al consumatorilor cât și al competitorilor în business
Află profilul consumatorilor pentru piața în care activezi. Te ajutăm să transformi datele obținute în rezultate acționabile.
Profilul demografic
Identifici segmentele demografice relevante pentru nișa în care activezi: vârstă, gen, educație, venit, familie etc.
Comportamente de achiziție
Descoperi comportamentele de cumpărare: frecvența și bugetul de achiziție, canale de achiziție, motivații de cumpărare etc.
Noi oportunități
Identifici atitudinea și preferințele cumpărătorilor: atitudinea față de brand, valorile, personalitatea, gusturile și preferințele etc.
Studii de Profilare a Consumatorilor – Buyer Persona, direct de la sursă
Ce este o Cercetare de Profilare a Consumatorilor?
Obții o înțelegere aprofundată a profilului țintă
Un studiu de profilare a consumatorilor te ajută să segmentezi audiența în grupuri care au caracteristici similare. În felul acesta te asiguri că strategia de marketing și de vânzări este adaptată la cerințele, profilul demografic, nevoile și stilul de viață al consumatorilor.
Profilarea consumatorilor prin cercetare înseamnă înțelegerea nevoilor, comportamentelor și preferințelor acestora pentru a putea crea valoare prin produse și servicii personalizate. Cunoașterea profilului țintă conduce la o mai bună segmentare și la o alocare strategică a resurselor de achiziție.
Vorbești pe limba fiecărui segment de consumatori
Afli detalii relevante despre cine sunt și cum gândesc cei cărora li se adresează produsele și serviciile tale. Te ajutăm în definirea de consumer personas care spun o poveste cu care aceștia rezonează.
La ce întrebări răspunde un Studiu de Profilare?
Obții insight-uri despre segmentele de consumatori
- Care sunt segmentele de consumatori pentru produsele sau serviciile companiei?
- Care sunt nevoile, dorințele, comportamentele și motivațiile acestora în ceea ce privește achiziția?
- Ce acțiuni poate lua compania pentru a-i atrage și păstra?
- Care sunt brandurile preferate de consumatorii tăi și ai concurenței?
- Care sunt segmentele potențiale pentru a-ți deveni clienți?
- Care sunt canalele de cumpărare ale acestora?
Înțelegi cumpărătorii din piața țintă: cum iau decizii?
- Ce îi determină să aleagă un anumit produs / serviciu?
- Ce îi oprește să aleagă un anumit produs / serviciu?
- Ce cred consumatorii despre brand & competitori?
- Ce preferințe au?
Când realizezi un Studiu de Profilare a Consumatorilor?
Recurența Studiilor de Profilare
Cercetările care profilează cumpărătorii au scopul de a te ajuta să obții o imagine de ansamblu asupra segmentelor de interes pentru afacerea ta. Acestea pot fi realizate punctual, recurent sau continuu (evergreen).
Recomandarea experților MKOR
Recomandarea experților MKOR este să optezi pentru a profila clienții în mod continuu, pentru a înțelege evoluția segmentelor psiho-demografice chiar în timp ce are loc.
Metodologiile utilizate pentru Studiile de Profilare și Segmentare
Focus Group
Etnografie
Interviu în Profunzime
Ce primești în cadrul unui Studiu de Profilare?
Rezultate concrete și recomandări strategice. Ai acces la toate livrabilele proiectului:
Nu ai timp să aștepți? Vezi ce date de profilare poți accesa instant
Te ajutăm să obții date de profilare atât despre clienții tăi cât și ai competitorilor pentru decizii informate de business
Stabilim împreună obiectivele
Înțelegem care sunt nevoile companiei tale și stabilim împreună obiectivele cercetării. Pe baza acestora, alegem metododologia cercetării de profilare.
Obținem date direct de la sursă
Experții MKOR intră în acțiune și culeg cele mai relevante date. Indiferent de domeniul companiei, vei afla care este profilul și atitudinile consumatorilor.
Primești recomandări acționabile
Ne asumăm rezultatele studiilor noastre și garantăm validitatea lor. Rapoartele noastre sunt interactive, ușor de înțeles și oferă insight-uri pentru creșterea afacerii.
Facem cercetare de 10+ ani
Suntem experți în studii de piață pentru profilare, dedicați unui scop comun: acela de a oferi date relevante pentru cei care ne aleg ca parteneri. Ne motivează:
Provocările clienților
Rezultatele acționabile
Proiectele cu sens
Pasiunea
Perseverența
Dezvoltarea continuă
Vezi ce Studii de Consumer & Buyer Personas am derulat
În cadrul portofoliului de cercetare vei gasi descrieri ale proiectelor de buyer persona la care am lucrat până acum👇
10+
Ani de experiență în studii de cercetare pentru profilare
250+
Proiecte de cercetare livrate cu succes
75+
Clienți deserviți, din industrii de Retail, FMCG și multe altele
Au încredere în noi ♥
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.