Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

studiu-homeschooling

Studiu MKOR: Ce părere aveți despre Homeschooling?


Un concept adeseori întâlnit în afara țării noastre, care la noi acum prinde contur, homeschooling-ul este susținut ardent de unii și blamat de alții.


0 Comentarii2 Minute

angajam-mystery-shopper

Înscrie-te ca Mystery Shopper pentru MKOR!


Completează formularul alăturat dacă îți dorești să câștigi niște bani extra lucrând în timpul liber ca mystery shopper pentru noi.


0 Comentarii3 Minute

Studiul Pieței Online de Fashion din România, Prezentat la ProTV


Una dintre aparițiile notabile ale cifrelor publicate în cadrul studiului nostru este cea de la Știrile ProTV, prezentate de către Andreea Esca. Iată înregistrarea reportajului:


0 Comentarii1 Minute

studiu-piata-fashion-romania-2016

Studiul Pieței Online de Fashion Din România 2016


Articolele vestimentare sunt una dintre cele mai populare și dinamice categorii din comerțul electronic. În România, segmentul de fashion a reprezentat în 2015, aproximativ 11% din totalul cumpărăturilor online, depășind 100 milioane de…


0 Comentarii3 Minute

principii-segmentare-b2b

5 Principii În Segmentarea B2B


În acest articol veți regăsi câteva dintre principalele diferențe dintre piețele B2B și B2C, precum și implicațiile referitoare la segmentarea unei astfel de piețe.


0 Comentarii6 Minute

3 Sfaturi Pentru Crearea Unui Sondaj De Opinie


Sondajul este o metodă cantitativă și se realizează pe baza unui chestionar aplicat unui public-țintă stabilit anterior (eșantion).


0 Comentarii3 Minute

top-greseli-business

3 Greșeli De Evitat În Business


Înțelegerea clientilor vă va ajuta să creșteți așa cum doriți, după potențialul pe care afacerea dvs. îl are cu adevărat. În continuare vă vom prezenta cele mai întâlnite trei greșeli de business, care evitate vă pot aduce……


0 Comentarii3 Minute

rebranding-focus-grup

Rebranding-ul, Salvat De Focus-Grup


Dacă firma ta are nevoie de rebranding şi decizi să faci acest pas, vorbeşte mai întâi cu actualii tăi consumatori, dar şi cu cei potenţiali. Nu puţini au fost cei care au realizat acest pas fără a se consulta cu proprii consumatori, iar…


0 Comentarii3 Minute

Loyalty Business Model


Un consumator loial este acela care alege “să fie alături” de o companie și de produsele ei, chiar dacă are multe alte opțiuni. Loialitatea se naște doar atunci când un consumator percepe corectitudine, echitate şi transparență în relaţia…


0 Comentarii5 Minute

Clienții MKOR Consulting, Câștigători Ai Competiției Fabricat În Țara Lui Andrei


A doua ediție a competiției de afaceri sociale Fabricat în Tara lui Andrei a luat sfârșit, astfel desemnându-se cei 10 câștigători premiați cu 32.000 de euro, finanțare pentru proiectele lor. Câștigătorii au fost selectați din peste 180 de…


0 Comentarii5 Minute