Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

3 Sfaturi Pentru Crearea Unui Sondaj De Opinie


Sondajul este o metodă cantitativă și se realizează pe baza unui chestionar aplicat unui public-țintă stabilit anterior (eșantion).


0 Comentarii3 Minute

top-greseli-business

3 Greșeli De Evitat În Business


Înțelegerea clientilor vă va ajuta să creșteți așa cum doriți, după potențialul pe care afacerea dvs. îl are cu adevărat. În continuare vă vom prezenta cele mai întâlnite trei greșeli de business, care evitate vă pot aduce……


0 Comentarii3 Minute

rebranding-focus-grup

Rebranding-ul, Salvat De Focus-Grup


Dacă firma ta are nevoie de rebranding şi decizi să faci acest pas, vorbeşte mai întâi cu actualii tăi consumatori, dar şi cu cei potenţiali. Nu puţini au fost cei care au realizat acest pas fără a se consulta cu proprii consumatori, iar…


0 Comentarii3 Minute

Loyalty Business Model


Un consumator loial este acela care alege “să fie alături” de o companie și de produsele ei, chiar dacă are multe alte opțiuni. Loialitatea se naște doar atunci când un consumator percepe corectitudine, echitate şi transparență în relaţia…


0 Comentarii5 Minute

Clienții MKOR Consulting, Câștigători Ai Competiției Fabricat În Țara Lui Andrei


A doua ediție a competiției de afaceri sociale Fabricat în Tara lui Andrei a luat sfârșit, astfel desemnându-se cei 10 câștigători premiați cu 32.000 de euro, finanțare pentru proiectele lor. Câștigătorii au fost selectați din peste 180 de…


0 Comentarii5 Minute

Relationship Marketing Sau Marketing Relațional


Marketingul relațional este un aspect al CRM (Customer Relationship Management) care își îndreaptă atenția către loialitatea consumatorilor și crearea de relații pe termen lung cu aceștia.


0 Comentarii4 Minute

NPS – Net Promoter Score

NPS – Net Promoter Score (II)


Companiile care au căutat o modalitate eficientă de a creşte profitabilitatea au găsit-o în Net Promoter Score. Acesta combină un indicator metric cu o acţiune de management orientată către ce este estențial pentru companie.


0 Comentarii4 Minute

Dulceaţa De Lapte – Un Deliciu Necunoscut


De curând am avut ocazia să organizăm câteva focus grupuri însoţite de sesiuni de degustare pentru o dulceaţă de lapte cu ciocolată. Degustarea ne-a ajutat să oferim clientului nostru informaţii importante care, cu siguranţă, îi vor fi de…


0 Comentarii3 Minute

NPS – Net Promoter Score


Net Promoter Score (NPS), sau scorul net al promoterilor este o unealtă de management, un indicator de performanţă ce măsoară, dintre toţi clienţii care exprimă o opinie, diferenţa dintre promotorii şi detractorii unui produs, serviciu sau…


0 Comentarii4 Minute

Dark Social, Viitorul Smartphone-urilor Și Școala De Magie


Marea majoritate a conținutului online este distribuit în privat, în așa-zisul “dark social”: mesajele instant, mailuri și postări pe forumuri, conform unui raport publicat de RadiumOne.


0 Comentarii3 Minute