Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Mit Demascat: Un Client Nou Costa De 5x Mai Mult Decât Unul Existent


Autorii cărții Loyalty Myths, Timothy Keiningham, Terry Varva, Lerzan Aksoy și Henri Wallard, aduc argumente împotriva mitului conform căruia strategiile bazate pe atragerea unor noi clienți ar duce către dezastru financiar.


0 Comentarii7 Minute

O Singură Regulă Pentru Fidelizarea Clientilor Pe Viață


Sunt mii de lucruri pe care ai putea să le faci pentru fidelizarea clientilor, dar numai unul pe care trebuie să îl faci: serviciul pentru clienți (sau customer service). Atenție: Nu tu îl definești, ci clienții tăi.


0 Comentarii4 Minute

Cum Poți Atrage Noi Clienți B2B


Dacă afacerea ta se adresează B2B, cum poți obține clienti noi? Desigur, ai folosit deja toate metodele clasice de marketing, ai fost la întâlniri de networking, ți-ai sunat toți cunoscuții pentru a le spune despre afacerea ta. Ce urmează?…


0 Comentarii8 Minute

Viralul Acestui Weekend: Selfie Cu Regina Angliei


Mashable, resursa de digital care ne ține conectați la trendurile sociale și tehnologice din întreaga lume, a publicat ieri un selfie marcat cu alertă de viralitate: Regina Marii Britanii se află în poză!


0 Comentarii1 Minute

Ce Este Marketing Intelligence?


Cele mai multe companii nu au un departament pentru Market Intelligence (înțelegerea pieței) și, în mod nesurprinzător, cele mai multe afaceri noi pier. Cele care totuși reușesc, folosesc probabil câte ceva din acest domeniu.


0 Comentarii6 Minute

Legătura Între Strategie Și Cota De Piață


Studiul pe care MKOR l-a efectuat asupra IMM-urilor din România arată că existența unei strategii de marketing este încă rar întâlnită. O altă observație a studiului este corelația între o cotă de piață mai ridicată și companiile care…


0 Comentarii4 Minute

Fericirea Aduce Succesul, Nu Invers


În articolul său de pe blogul Harvard Business Review, Why can’t we stop working?, Dorie Clark analizează comportamentul profesioniștilor – adică al nostru. Din păcate, uneori ne regăsim în aceste exemple.


0 Comentarii5 Minute

Lectii De Business De La Elon Musk


Elon Musk, unul dintre cei mai importanți antreprenori ai zilelor noastre, este “responsabil” pentru aducerea pe piață a unor companii inovative precum PayPal, SpaceX și Tesla Motors.


0 Comentarii2 Minute

Go Big Or Go Home! …Și Alte Sfaturi De Business


Vă promiteam într-o postare anterioară un articol cu sfaturi de business, pe care le-am primit de la un set de oameni de afaceri extraordinari, în primul rând prin modestia lor. Trecând de etapa start-up a afacerii, s-a discutat despre…


0 Comentarii2 Minute

Start Up!


În cadrul evenimentului Antreprenori vs. Investitori, s-a vorbit despre start-up-uri, problemele întâmpinate în stadiile de maturitate ale companiei, tipuri de finanțare și business-angels (aproape toți anteprenorii din panel fiind…


0 Comentarii4 Minute