“Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young”

A spus Henry Ford referindu-se la activitatea de cunoaștere, învățare a lucrurilor noi și, desigur, aprofundare a ceea ce ne dorim să știm mai bine și mai mult.

Noi credem că Henry Ford are dreptate și o susținem prin faptul că suntem întotdeauna la curent cu noutățile din industria de cercetare de piață și marketing.

Mai mult, investim în noi citind cărți de specialitate, dar și de dezvoltare personală, pentru a deveni mai buni și pentru a învăța cum să ne perfecționăm. În plus, participăm la cursuri de specialitate pentru a ne depăși limitele și a descoperi noi orizonturi.

La finalul fiecărui curs pe care îl urmăm, ne dăm seama că putem mai mult decât credem, descoperim și perfecționăm skilluri pe care le ducem, mai departe, în proiectele clienților noștri. Recomandările lor atestă acest lucru și, în plus, demonstrează cât de mult contează pentru noi conceptul de customer service 😉

Fiecare provocare își găsește soluția la MKOR și suntem mândri că echipa noastră se află într-o continuă căutare de cunoaștere.

Specialistul pasionat devine Trainer dedicat

Însă echipa MKOR înseamnă și pasionați de cunoaștere, dar și pasionați de a da mai departe ceea ce știu. Una dintre colegele noastre din echipa extinsă MKOR este Cătălina Duțu, pasionată de a trezi curiozitatea în oameni și de a le împărtăși din experiența sa în Marketing, Management, Dezvoltare Profesională și Personală.

Cătălina Duțu, EMBA, Trainer și Business Consultant, cu o experiență profesională de peste 20 de ani, dintre care peste 10 ani în poziții de top management în cadrul cărora a coordonat proiecte în valoare de peste 20 de milioane de euro, este un specialist la care au apelat peste 300 de oameni pentru dezvoltare profesională, din dorința de a fi mai bine și mai mult decât sunt.

seminar-excelenta-customer-service-catalina-dutu-emba

Cătălina a pregătit un seminar gratuit pentru voi, care se concentrează pe tema „Excelență în Customer Service”, acesta fiind dedicat mai ales antreprenorilor și managerilor de vânzări B2C, indiferent de domeniu, dar și specialiștilor care se află în contact direct cu clienți de tip persoane fizice.

Seminarul va fi interactiv, iar toți cei prezenți au șansa de afla prin implicare directă.

În plus, în cadrul acestui seminar vei afla cum să creezi un mediu de lucru armonios pentru echipa ta de specialiști, evitând astfel fluctuațiile de personal.

Te-am convins?

Seminarul gratuit și interactiv de Excelență în Customer Service: cine, unde și când?

Trainer: Cătălina Duțu, EMBA.

Hai să aflăm unde se va desfășura seminarul: Str.Progresului 134-138, et. 1, sala Mihai Eminescu, sector 5, București.

Când va avea loc seminarul: 27.02.2020, de la ora 17:45.

Parcarea este gratuită 🙂

De ce să participi la seminar?

  • Pentru că vrei să fii mai bun decât ieri (acesta este motto-ul după care ne ghidăm la MKOR, motto-ul colegei noastre Corina Cimpoca);
  • Pentru că ești antreprenor sau manager de vânzări B2C, indiferent de domeniu;
  • Pentru că ești specialist care se află zilnic în contact cu clienți persoane fizice;
  • Pentru că dorești să-ți păstrezi echipa aproape și să eviți fluctuațiile de personal;
  • Pentru că pur și simplu vrei să știi.

Înscrie-te aici!

Hai și tu la seminar! Cătălina a pregătit pentru tine și un event pe Facebook, să-ți fie astfel mai ușor să notezi în calendar 🙂