Joi, 30 ianuarie, colega noastră Corina Cimpoca a fost live în emisiunea Vector, de pe BiziLive TV. Împreună cu realizatorul emisiunii, Constantin Paraschiv, a dezbătut următoarele teme:

  • Importanța și Impactul Studiilor de Piață;
  • Avantajul competitiv al analizei concurenței;
  • Mystery Shopper și Studiile de Satisfacție;
  • Customer Experience: Trenduri în 2020

MKOR la BiziLive TV

MKOR a vorbit în cadrul emisiunii Vector, prin intermediul colegei noastre, Corina Cimpoca, despre câteva subiecte de interes atât pentru antreprenori, dar și pentru departamentele de Business Development, Marketing sau Sales ale companiilor mari.

Corina a dezvăluit, în cadrul acestui interviu, și câteva secrete de business care au constituit fundația brandului MKOR, și care te-ar putea ajuta și pe tine, fie că ești la început de drum, fie că ești deja un nume consacrat în industrie.

Importanța și Impactul Studiilor de Piață

Oricât de mult ne place să credem că studiile de piață sunt un element vital pentru un business, în realitate importanța unui studiu de piață se justifică în funcție de tipul de companie. Corina ne explică în cadrul emisiunii ce tipuri de business ar trebui să ia în considerare un astfel de studiu.

În plus, colega noastră vorbește și despre modul în care MKOR răspunde solicitărilor care nu se pretează unui astfel de studiu: ce le recomandă, ce sfaturi le oferă celor care nu au nevoie neapărat sau nu au buget pentru un studiu de piață?

De asemenea, Corina spune că studiul de piață este ideal:

Pentru un business care este deja stabil, are un cash flow, și știe la ce să se aștepte [de la viitor]. Pentru o afacere care are o serie de operațiuni deja clare, un studiu de piață poate fi extrem de util.

Importanța și beneficiile unui astfel de studiu sunt descrise de colega noastră în cadrul interviului, susținând afirmațiile cu exemple proprii din proiectele portofoliului MKOR.

research-romania-fintech-transfergo

Avantajul competitiv al analizei concurenței

În continuare, poți urmări interviul pentru a afla răspunsul la întrebarea care se află pe buzele tuturor antreprenorilor mari și mici:
Este analiza concurenței un avantaj competitiv?

Corina va explica ce beneficii oferă acest tip de cercetare, dar și care sunt planurile noastre de viitor în ceea ce privește serviciile pe care le oferim, relevante analizelor de competitori:
Micro surveys cu accent pe îmbunătățirea experienței consumatorilor (implicit și a ratelor de conversie, scăderea costurilor de publicitate, personalizarea experiențelor etc).

Și pentru că sfaturile de business sunt prețioase mai ales atunci când ești la început de drum, o poți asculta pe colega noastră împărtășind despre modul nostru de abordare a proiectelor, care sunt întrebările pe care ni le punem pentru a evolua, și care este rețeta succesului nostru.

Îți dăm un hint? E motto-ul Corinei 🙂

Fii mai bun ca ieri, nu ca ei.

— Corina Cimpoca

Mystery Shopper și Studiile de Satisfacție

Și pentru că nu numai noi ne dorim să fim mai buni ca ieri, avem clienți care își doresc să afle cât de bine performează în relația cu proprii clienți, și cărora le oferim servicii de mystery shopping și studii de satisfacție.

Urmărind interviul, vei afla cum se derulează un studiu de mystery shopping, dar și cele mai importante key findings din industrie.

Customer Experience: Trenduri în 2020

La final, Corina vorbește despre cele mai importante trenduri de urmărit în 2020, pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor. Îți va răspunde la întrebarea:
De ce este bine, pentru business-ul tău, să le oferi consumatorilor experiențe care contează?

Mai mult, vei afla ce studiu pregătim pentru anul 2020, și cui i se adresează. Vom utiliza pentru el Panelul MKOR și le vom oferi clienților acces la un dashboard care oferă acces la analiza datelor colectate, în timp real.

Astfel poți să-ți dai seama dacă ești unul dintre cei care au nevoie de un astfel de studiu continuu, care îți oferă acces la date live din industria ta.

În plus, Corina povestește și despre Consumer Confidence Index – un indicator de ajustare a așteptărilor în ceea ce privește forecastul oferit de consumator, unic în industria de cercetare 🙂 Păstrează aproape, pentru mai multe detalii, privind acest subiect.

De ce recomandările Corinei?

Pentru că are o experiență de peste 13 ani în marketing & research și pentru că pune accent pe conceptul de empatie în business. Pentru că a evoluat, de-a lungul timpului, trecând prin toate stările pe care le poate avea un antreprenor, fără a-și pierde pasiunea pentru business și cercetare.

Pentru că știe care este secretul succesului:

Dacă echipa nu este motivată și nu vine cu drag la muncă, nu poți evolua ca business.

— Corina Cimpoca

Pentru că întotdeauna caută să îmbunătățească business-ul din interior către exterior.

Poți urmări întreaga emisiune mai jos 🙂