Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

liveblog-gpec

Liveblog GPeC Summit


Anul acesta am fost prezenți la GPeC Summit, de unde ne-am luat notițe ca niște studenți conștiincioși. În continuare puteți găsi tot liveblog-ul GPeC Summit 15-16 noiembrie 2016.


0 Comentarii14 Minute

urgenta-lansarii-unei-afaceri

Urgența Lansării Afacerii Te Poate Orbi. Cercetarea De Piață Previne Asta.


În numărul din luna noiembrie 2016 JurnaluldeAfaceri.ro a realizat un intrerviu cu fondatorul agenției MKOR, Corina Cimpoca, în care se discută despre importanța cercetării de piață în definirea strategiei, lansarea și decolarea unei…


0 Comentarii2 Minute

Studiul Homeschooling în România 2016 în presă


Obiectivul nostru a fost acela de a explora motivațiile și atitudinile părinților vis-a-vis de acest tip de educație, fără a analiza penetrarea homeschooling în rândul populație României.


0 Comentarii4 Minute

studiu-homeschooling

Rezultatele Studiului "Homeschooling în România"


Inițiativa noastră a primit un număr impresionant de răspunsuri din partea părinților interesați să-și exprime părerea într-un cadru organizat, asupra acestui subiect.


0 Comentarii2 Minute

Satisfacția clienților vs. Loialitatatea clienților


De-a lungul timpului, măsurarea satisfacției clienților s-a dovedit a fi un indicator bun pentru loializarea clienților. Pentru multă vreme, marketerii au considerat că atâta timp cât îndeplineau sau chiar depășeau așteptările clienților,…


0 Comentarii5 Minute

studiu-homeschooling

Studiu MKOR: Ce părere aveți despre Homeschooling?


Un concept adeseori întâlnit în afara țării noastre, care la noi acum prinde contur, homeschooling-ul este susținut ardent de unii și blamat de alții.


0 Comentarii2 Minute

angajam-mystery-shopper

Înscrie-te ca Mystery Shopper pentru MKOR!


Completează formularul alăturat dacă îți dorești să câștigi niște bani extra lucrând în timpul liber ca mystery shopper pentru noi.


0 Comentarii3 Minute

Studiul Pieței Online de Fashion din România, Prezentat la ProTV


Una dintre aparițiile notabile ale cifrelor publicate în cadrul studiului nostru este cea de la Știrile ProTV, prezentate de către Andreea Esca. Iată înregistrarea reportajului:


0 Comentarii1 Minute

studiu-piata-fashion-romania-2016

Studiul Pieței Online de Fashion Din România 2016


Articolele vestimentare sunt una dintre cele mai populare și dinamice categorii din comerțul electronic. În România, segmentul de fashion a reprezentat în 2015, aproximativ 11% din totalul cumpărăturilor online, depășind 100 milioane de…


0 Comentarii3 Minute

principii-segmentare-b2b

5 Principii În Segmentarea B2B


În acest articol veți regăsi câteva dintre principalele diferențe dintre piețele B2B și B2C, precum și implicațiile referitoare la segmentarea unei astfel de piețe.


0 Comentarii6 Minute