Colaborarea dintre MKOR Consulting și IULIUS a început din 2019, iar de atunci suntem mândrii lor parteneri de cercetare. Totul a început după ce am demonstrat cum putem colecta și livra un eșantion reprezentativ în numai 2-3 zile 😊

Câteva luni mai târziu, am primit o nouă invitație de a participa la un concurs de oferte, de această dată pentru un studiu de consumator mult mai complex. La finalul procesului de pitch, MKOR a fost recomandat și acceptat ca partener de cercetare.

Studiu de consumator

Proiectul s-a derulat online, pe eșantioane reprezentative pentru câteva orașe mari din România, respectiv zonele lor limitrofe.

Pentru a valida colectarea transparentă a datelor, echipa Iulius Mall a solicitat să poată contacta telefonic respondenții, pentru a valida participarea lor în cadrul studiului.

Am introdus imediat în chestionar opțiunea ca fiecare respondent să poată opta dacă datele sale să fie transmise clientului sau nu. Ne pasă și de dorințele clientului, dar și să protejăm comunitatea din Panelul MKOR. Așa că alegem să fim transparenți și față de unii, și față de ceilalți. ✔

Suplimentar, am creat un dashboard personalizat MKOR BI (vezi un dashboard demo), pe care l-am pus la dispoziția echipei de proiect. Pe acesta, au putut vedea în timp real cifrele legate de studiu (respondenți valizi și nevalizi, lungimea medie a chestionarului, împărțirea eșantionului după cote, etc.).

Ai văzut vreodată cum arată un dashboard de colectare MKOR? Vezi mai jos un DEMO👇

mkor-bi-dashboard

Obiectivele de cercetare

Pentru studiul cantitativ derulat pe piețele locale de interes pentru retailer, MKOR și Iulius au convenit următoarele obiective principale:

  • Analiza obiceiurilor de consum;
  • Identificarea factorilor care influențează preferința pentru un centru comercial;
  • Investigarea oportunităților și nevoilor prezente în piață.

Despre Cercetare

Pentru a obține informații relevante obiectivelor de cercetare, MKOR Consulting a propus o abordare cantitativă, prin intermediul sondajelor de opinie online, derulate cu ajutorul Panelului propriu MKOR.

  • Piața vizată: România
  • Metoda cercetare utilizată: Sondaj de opinie online (CAWI)

Despre IULIUS

IULIUS Group este cel mai mare dezvoltator și operator de proiecte mixte din România, cu un portofoliu operațional care cuprinde peste 300.000 mp de spații de retail.

Compania a creat rețeaua națională IULIUS MALL, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava), respectiv PALAS IAȘI, primul proiect mixt din România.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Ai un proiect asemănător business-to-consumer sau activezi tot în industria de retail și real-estate? Totuși, încă nu te-ai hotărât cu cine îl vei derula?

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Suntem la un video-call distanță 🙂

Studiile MKOR în contextul incertitudinii din piață

Experiențele recente (pandemia, războiul din Ucraina) ne-au făcut să simțim din plin că incertitudinea este singura constantă, iar accesul în timp real la schimbările din piață pot face diferența.

De aceea, noi, la MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorului din România prin primul studiu de piață live – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate, indiferent ce se întâmplă.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!