Blogul MKOR – Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Strategia Ca O Hartă


Ce este strategia? Ei bine, fiecare dintre noi am auzit despre conceptul de “strategie de business”. Din păcate, un procent prea mic chiar au așa ceva în portofoliul companiei lor. De ce? este o întrebare retorică, poate.


0 Comentarii4 Minute

Content Marketing Is The New Black


Content marketing este unul dintre cele mai noi trend-uri în comunicarea online. Dacă până acum un an – doi era de ajuns să iţi listezi fără discernământ site-ul pe directoare de firme şi să adaugi bulk cuvinte-cheie “relevante”, situaţia…


0 Comentarii3 Minute

Lovemarks – Un Articol Despre Branding


Pornind de la premisa că trăim într-o lume în care branding-ul cântărește mult în viața noastră, Kevin Roberts (CEO Worldwide Saatchi&Saatchi) lansează în 2004 conceptul de Lovemark – următorul nivel pentru branduri.


0 Comentarii3 Minute

Brand … Adică Mușchi?


Conform prietenului nostru al tuturor, Wikipedia, brandul este “Un nume, termen, design, simbol sau orice altă caracteristică ce identifică un bun sau serviciu ca fiind diferit de ale altora”.


0 Comentarii4 Minute

Body Piercing? Iisus A Făcut Asta Acum 2000 De Ani!


“Salturi creative” a lui Michael Newman (Executive Creative Director Saatchi&Saatchi Australia) este o carte pe care îți recomandăm să o citești cu agenda lângă tine, notând și subliniind idei. De altfel, îți recomandăm orice de la…


0 Comentarii3 Minute

In Viață Nu Primești Ceea Ce Meriți, Ci Ceea Ce Negociezi


Ar trebui să luăm sfaturile venite de la oameni de afaceri de succes foarte în serios. Mai mult, să încercăm să le respectăm. Mare parte din aceste sfaturi sunt reguli de bun simț pentru a reuși într-o jungla în care ei au dovedit că se…


0 Comentarii2 Minute