MKOR a colaborat cu un producător internațional de dispozitive și tehnică medicală în cadrul unui studiu care a vizat testarea conceptului publicitar pentru lansarea unui nou medicament pe piața locală.

Cercetarea a avut în prim-plan specialiștii din domeniul medical, cu scopul de a determina care dintre conceptele publicitare propuse funcționează cel mai bine și de ce.

Data estimată pentru intrarea pe piață a noului produs este jumătatea anului 2022.

Testarea Conceptului Publicitar în Rândul Medicilor

studiu-piata-farmaceutica-medicament
Preview raport Testare Concept Publicitar Lansare Medicament

Studiul s-a derulat online, cu medici specialiști atât din sistemul privat de sănătate, cât și din spitale de stat, majoritatea având în grijă peste 200 de pacienți cronici / anual.

În cadrul discuțiilor video, am testat răspunsul medicilor la:

  • 10 mesaje de marketing (unele însoțite de mesaje medicale);
  • 5 sloganuri;
  • 3 concepte vizuale.

Pe tot parcursul testării, numele companiei producătoare nu a fost dezvăluit respondenților, pentru a păstra obiectivitatea răspunsurilor primite.

Analiza informațiilor cheie obținute de la medici ne-a permis să identificăm mesajele cu cel mai mare potențial de vizibilitate în rândul medicilor, având în vedere concurența crescută pe piața produselor farma de profil.

Dincolo de preferințele respondenților, am luat în calcul și credibilitatea, relevanța pentru tratament și motivația pentru prescriere.

În plus, sugestiile specialiștilor intervievați au stat la baza recomandărilor privind optimizarea mesajelor propuse.

Obiectivele de cercetare

Principalele obiective avute în vedere pentru studiul calitativ derulat au fost:

  • Testarea performanței mesajelor;
  • Identificarea mesajelor care diferențiază;
  • Testarea conceptelor vizuale;
  • Identificarea opțiunilor de optimizare a mesajelor propuse.

Despre cercetare

Pentru a obține informații cât mai detaliate privind receptivitatea publicului țintă la mesajele scrise și vizuale propuse de client, metoda de testare aleasă de MKOR a fost interviul în profunzime.

Piață vizată:

  • România

Cercetare calitativă

  • Interviuri în profunzime derulate online cu medici primari și specialiști

Despre client

Clientul este unul dintre liderii mondiali în domeniul farmaceutic, specializat în dezvoltarea de inovații medicale cu focus pe: oncologie, boli infecțioase, boli cardiometabolice și vaccinuri.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Vrei și tu să te asiguri că ai ales mesajele cu care publicul tău va rezona cel mai bine? Un studiu de testare de concept publicitar te poate ajuta să scapi de orice îndoială. Totuși, încă nu te-ai hotărât cu cine îl vei derula?

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Suntem la un video-call distanță. 🙂

 

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.