Conectează-te la datele din piața de DIY. Accesează-le oricând ai nevoie.
Date în timp real
Cele mai recente date de consum din piața de DIY, colectate lunar
Analize profesioniste
Date analizate de experți, pe care le înțelegi dintr-o privire
Vizualizare interactivă
Dashboard interactiv și analize aprofundate cu un singur click
Acces 24/7
Dashboard cu date actualizate din piață disponibile oricând
Top cele mai apreciate branduriPiața de DIY.Live— date actualizate în timp real —
Loading, please wait...
BAIE & BUCĂTĂRIE
LIVING
DORMITOR
GRĂDINĂ & TERASĂ
MATERIALE CONSTRUCȚII
ACCESORII
INSTALAȚII ELECTRICE
VOPSELURI
DESIGN INTERIOR
SCULE ȘI UNELTE
Monitorizăm.Live indicatorii din DIY care te ajută să îți îmbunătățești strategia și să câștigi avantaj competitiv.
Rămâi conectat la trendurile din piață.
Analizează datele oricând ai nevoie.
Ia decizii informate când contează.
DIY
Main Trends
Observă trendurile din piața de DIY, chiar în timp ce au loc!
Cum te ajută: Vezi evoluția principalilor indicatori de consum din piața de bricolaj, pentru o perspectivă strategică asupra pieței. Înțelege sezonalitatea și modul în care influențează indicatorii urmăriți, pentru a te adapta rapid la schimbările din piață.
Categorii: Baie & Bucătărie, Living, Dormitor, Grădină & Terasă, Materiale Construcții, Instalații Electrice, Vopseluri, Design Interior, Scule & Unelte, Accesorii
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date din: Mai 2021
Date analizate:
- Pondere categorii / total consum
- Mediu de achiziție (online / offline, tip magazin)
- Frecvență de achiziție (lunar, All DIY)
- Buget cheltuit vs. buget planificat
- Analize detaliate în funcție de demografice (gen, vârstă, venit, educație, mediu de rezidență, regiune de dezvoltare)
Ai acces la toate aceste date în oricare din abonamentele Consumer Trends sau Full Market Insights.
DIY
In Depth Insights
Analizează evoluția principalilor indicatori de consum pentru categoriile de DIY
Cum te ajută: Vezi evoluția principalilor indicatori de consum din piața de bricolaj, pe categorii, pentru o perspectivă aprofundată asupra pieței. Înțelege sezonalitatea pe categorii și modul în care influențează indicatorii urmăriți, pentru a te adapta rapid la schimbările din piață.
Categorii: Obiecte / instalații sanitare (baie & bucătărie), Materiale pentru izolații, Materiale pentru hidroizolații, Ciment, mortare, tencuieli, șape, gleturi, Materiale pentru pereți despărțitori și tavane, Materiale pentru construcții: fier, zidărie, Materiale și instalații pentru canalizare și drenaj, Materiale și instalații pentru acoperișuri, Lemn & tâmplărie, Uși, ferestre, Gresie, faianță & accesorii, Parchet, mochetă & accesorii, Obiecte de feronerie (șuruburi, cuie, accesorii pentru mobilă etc), Vopsele, Tapet, Adezivi & cleiuri, Obiecte și materiale pentru grădină, Obiecte și instalații de încălzire, Obiecte și instalații de climatizare & ventilatie, Decorațiuni interioare (textile, jaluzele, tablouri, obiecte decorative etc), Corpuri de iluminat, Obiecte și accesorii pentru instalații electrice, Mașini, scule și unelte, accesorii și consumabile
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date din: Mai 2021
Date analizate:
- Pondere categorie / total consum
- Top branduri / categorie
- Mediu de achiziție (online / offline, tip magazin)
- Frecvență de achiziție (lunar, All DIY)
- Bugete cheltuite / Categorie
- Analize detaliate în funcție de demografice (gen, vârstă, venit, educație, mediu de rezidență, regiune de dezvoltare)
Ai acces la toate aceste date în oricare din abonamentele Consumer Trends sau Full Market Insights.
DIY
Consumer Personas
Analizează segmentele de consumatori din piața de DIY, după Frecvența de achiziție, Buget și Mediul de achiziție.
Cum te ajută: Cunoști consumatorii în funcție de comportament și buget, astfel încât să te poți raporta mai ușor la nevoile și preferințele acestora.
Criterii de segmentare: Frecvența de achiziție (3 segmente), Buget (4 segmente) și Mediul de Achiziție (3 segmente)
Vizualizare: Profilul consumatorului, benchmarking pe segmente
Eșantion: Total colectat la zi, format din datele pe întreaga perioadă de colectare, reprezentativ, completat lunar
Flux de date din: Mai 2021
Date analizate:
- Pondere segmente / total consumatori
- Profil demografic (gen, vârstă, venit, regiune de dezvoltare, educație, profesie, statut civil, copii)
- Comportamente de consum (buget, scop, pondere / categorie)
- Top branduri / segment
- Comportamente de cumpărare (pondere online, retururi)
- Stil de cumpărături (profil psihografic)
- Comportament digital la cumpărături (utilizarea telefonului la cumpărături, scopuri)
- Conținut digital (aplicații utilizate)
- Interacțiunea cu tehnologia (intensitate, tip de tehnologii)
Ai acces la toate aceste date în oricare din abonamentele Consumer Trends sau Full Market Insights.
DIY
Competitor Benchmarking
Monitorizează-ți competiția după indicatori de performanță precum Cota de Piață (Consum), Net Promoter Score, Diferențiatori.
Cum te ajută: Fie că te bați cu cei mari, ești unul dintre ei sau acum te lansezi, acest dashboard te va ajuta să înțelegi mai bine mediul competitiv în care te afli.
Branduri analizate: Acaju, Brico Depot, Bricoshop, Dedeman, E-bricolaj, eMAG, Hornbach, IKEA, JYSK, Leroy Merlin, MAM Bricolaj, Mat Haus, O-Mac, Proges, Romstal.
Dacă brandul tău nu se află în listă, trimite-ne o solicitare și vom analiza oportunitatea de a-l introduce în studiu.
Vizualizare: Benchmarking competitori din piața de DIY, Poziționare jucători DIY
Eșantion: Total colectat la zi, format din datele pe întreaga perioadă de colectare, reprezentativ, completat lunar
Flux de date din: Mai 2021
Date analizate:
- Cotă de piață / total consum
- Net Promoter Score (NPS)
- Buget mediu cheltuit
- Diferențiatori și vulnerabilități (online / offline)
- Poziționare după buget cheltuit și satisfacția clienților (All DIY, Categorii)
- Analize detaliate în funcție de demografice (gen, vârstă, venit, educație, mediu de rezidență, regiune de dezvoltare)
Ai acces la toate aceste date în oricare din abonamentele Competitor Benchmarking sau Full Market Insights.
DIY
Audience Explorer
Cunoaște-ți competiția prin consumatorii săi: află cine sunt și ce comportamente de consum au aceștia
Cum te ajută: Cunoști jucătorii cheie din piața de DIY dintr-o perspectivă nouă: cine sunt și ce fac consumatorii lor. Înțelegerea acestor date te poate ajuta să iei decizii strategice privind campaniile de consumator (de exemplu, ads targeting).
Branduri analizate: Acaju, Brico Depot, Bricoshop, Dedeman, E-bricolaj, eMAG, Hornbach, IKEA, JYSK, Leroy Merlin, MAM Bricolaj, Mat Haus, O-Mac, Proges, Romstal.
Dacă brandul tău nu se află în listă, trimite-ne o solicitare și vom analiza oportunitatea de a-l introduce în studiu.
Vizualizare: Profilul consumatorului pentru principalii jucători din piață
Eșantion: Total colectat la zi, format din datele pe întreaga perioadă de colectare, reprezentativ, completat lunar
Flux de date din: Mai 2021
Date analizate:
- Profil demografic (gen, vârstă, venit, regiune de dezvoltare, educație, profesie, statut civil, copii)
- Comportamente de achiziție (buget, scop, pondere / categorie)
- Top branduri
- Comportamente de cumpărare (pondere online, retururi)
- Stil de cumpărături (profil psihografic)
- Comportament digital la cumpărături (utilizarea telefonului la cumpărături, scopuri)
- Conținut digital (aplicații utilizate)
- Interacțiunea cu tehnologia (intensitate, tip de tehnologii)
Ai acces la toate aceste date în oricare din abonamentele Competitor Benchmarking sau Full Market Insights.
DIY
Digital Behavior
Comportamente digitale la cumpărăturile de DIY
Cum te ajută: Afli cum interacționează cu tehnologia diferitele segmente de consumatori. Folosești aceste informații pentru a comunica pe canalele potrivite și pentru a răspunde nevoilor în schimbare.
Segmentare: Gen, vârstă, venit, educație, profesie, mediu de rezidență, regiune de dezvoltare
Vizualizare: Comportamente digitale, analizate comparativ
Eșantion: Total colectat la zi, format din datele pe întreaga perioadă de colectare, reprezentativ, completat lunar
Flux de date din: Mai 2021
Date analizate:
- Utilizarea telefonului la cumpărături (intensitate, scop)
- Conținut mobil (aplicații)
- Tehnologii digitale (intensitate, tip de tehnologie)
Ai acces la toate aceste date în oricare din abonamentele Consumer Trends, Competitor Benchmarking sau Full Market Insights.
Extra Bonusuri:
Da, lista de chestii faine încă nu s-a terminat 🚀
La abonare, primești cadou de bun venit whitepaperul Magazinul Viitorului, un raport despre principalele trenduri care definesc retailul de mâine, pe care îl actualizăm de 2 ori pe an.
.Live
Bonus: Magazinul Viitorului
Digitalizarea accelerată de pandemia de COVID-19 a condus evoluția retailului către noile tehnologii și a mutat Viitorul în prezent.
Descoperă cum văd consumatorii Magazinul Viitorului, în contextul actual și alege să iei decizii informate, ancorate în realitatea din piață, care te vor ajuta să rămâi relevant pentru publicul țintă.
400+
Respondenți lunar minim garantați
17+
Retaileri de DIY analizați
5%
Participanți recurenți MoM (max)
- Eșantion: N=400 respondenți valizi, minim garantat
- Caracteristici eșantion: reprezentativ pe criterii de gen, vârstă și regiune. Nivel de încredere 95%, eroare max. +/-5%
- Target: populația generală a României cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani
- Metodă de cercetare: sondaj de opinie online
- Instrument: chestionar
- Vizualizare date: Dashboard interactiv, online
- Abordare: online, prin Panelul MKOR
Loading, please wait...
Explorează.Live piața de DIY
.Live
ConsumerTrends
Totul despre consumatorii
din piața de DIY
Eșantion reprezentativ
(minim 400 / lună)
Actualizare lunară a datelor
.Live
Competitor Benchmarking
Totul despre competitorii
din piața de DIY
Eșantion reprezentativ
(minim 400 / lună)
Actualizare lunară a datelor
.Live
Full Market Insights
Totul despre consumatori
(Consumer Trends)
Totul despre competitori
(Competitor Benchmarking)
Totul despre Piața de DIY
Îți răspundem la cele mai frecvente întrebări
La abonare, în funcție de tipul de abonament pe care l-ai ales, primești acces instant la:
- Dashboardul tău Consumer Trends, Competitor Benchmarking sau Full Market Insights
- Toate datele istorice disponibile
- BONUS: Whitepaperul Magazinul Viitorului, un raport care conține principalele trenduri ce definesc retailul de mâine, din perspectiva consumatorului de azi
Da. Știm cât de important este să îți faci o idee clară asupra serviciului pe care urmează să îl achiziționezi, așa că da, poți solicita un demo pentru un dashboard.
Unul dintre consultanții MKOR va programa o discuție demonstrativă, în care îți va prezenta un dashboard demo live (generat din date aleatoare).
Imediat după ce ai completat formularul de comandă, vei primi un email de la noi cu factura proformă.
Odată confirmată plată, revenim tot pe email cu factura fiscală și datele de acces pentru dashboardul tău DIY Consumer Trends.Live.
La abonare, primești acces la dashboardul tău personalizat Consumer Trends.Live. Aici, experții noștri transpun datele din piață într-un format interactiv și ușor de înțeles. Îți recomandăm să salvezi link-ul către dashboardul tău pentru a-l accesa rapid, oricând dorești.
Ți-am pregătit și tutoriale scriptice și video, pe care le găsești direct din dashboard. Iar dacă ai parcurs tutorialele și ai în continuare întrebări, ne poți contacta direct. Un consultant te va ajuta oricând, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00.
Datele pe care le vei accesa prin abonarea la Consumer Trends.Live te conectează în timp real la piața de interes pentru tine. Aceasta îți va oferi un avantaj competitiv nemaiîntâlnit, prin faptul că:
- Vei ști în orice moment cum evoluează consumul în piață, în funcție de categorie, buget, branduri (Consumer Trends)
- Vei identifica profilul consumatorului în general, după categorie, buget sau după brand (Consumer Trends)
- Vei afla care sunt retailerii de top din piață și cum au evoluat ei din punct de vedere al ratei de conversie, scorului NPS sau bugetului mediu (Competitor Benchmarking)
- Vei avea acces la principalii diferențiatori și puncte slabe ale top retailerilor din piață, după părerea consumatorilor din acea nișă (Competitor Benchmarking)
- Vei avea la îndemână un instrument prin care vei putea explora publicul țintă pentru industria ta de interes, în general, și pe cel al marilor retaileri din piață, în particular (Competitor Benchmarking)
Sperăm că ți-am răspuns la întrebare. Dacă încă ai neclarități privind utilitatea datelor accesibile, programează un demo cu un consultant >
Da, cu siguranță! Dacă intenționezi să intri pe o piață pe care o analizăm deja, accesarea acestui studiu te va ajuta să afli trendurile din piață instant și la un preț mult mai avantajos față de un studiu personalizat.
Sigur că da! Am dezvoltat Consumer Trends.Live chiar cu gândul la antreprenori ca tine, pentru a te ajuta să ai acces instant la date actualizate din piață, într-un format intuitiv și ușor de explorat – totul la un preț mult mai avantajos față de un studiu custom.
Știm că atunci când ești la început de drum nu dispui de mii de euro pentru a comanda un studiu propriu. Însă nevoia de date de calitate, culese și analizate în mod profesionist este esențială pentru fundamentarea oricărei strategii de lansare câștigătoare.
Află cum te pot ajuta datele oferite în cadrul Consumer Trends.Live în secțiunile detaliate sau solicită un demo cu unul dintre consultanții noștri >
DIY Consumer Trends.Live monitorizează 17 retaileri de DIY: Acaju, Brico Depot, Bricoshop, Dedeman, E-bricolaj, eMAG, Hornbach, IKEA, JYSK, Leroy Merlin, MAM Bricolaj, Mat Haus, O-Mac, Proges, Romstal.
Dacă brandul tău nu se află în listă, trimite-ne o solicitare pe contact@mkor.ro și vom analiza oportunitatea de a-l introduce în studiu.
Pentru o utilizare mai ușoară a dashboardului, am pregătit tutoriale scriptice și video, pe care le poți accesa direct din dashboard.
Dacă după parcurgerea tutorialelor mai ai întrebări, ne poți contacta oricând, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00 și un consultant te va ajuta. Ne găsești aici >
Lunar. La începutul fiecărei luni, respondenții din Panelul MKOR sunt invitați să își împărtășească experiențele la cumpărături din ultima lună.
Răspunsurile lor se actualizează în timp real în dashboard.
În fiecare lună, vei primi un email automatizat în care vei fi notificat că datele din dashboard au fost actualizate.
Da, eșantionul pe care derulăm cercetarea este reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și regiune.
Ne asigurăm că primești date semnificative statistic, prin garantarea unui număr minim de respondenți lunar (N minim=400), consumatori din domeniul de interes (persoane care au achiziționat Obiecte / instalații sanitare (baie & bucătărie), Materiale pentru izolații, Materiale pentru hidroizolații, Ciment, mortare, tencuieli, șape, gleturi, Materiale pentru pereți despărțitori și tavane, Materiale pentru construcții: fier, zidărie, Materiale și instalații pentru canalizare și drenaj, Materiale și instalații pentru acoperișuri, Lemn & tâmplărie, Uși, ferestre, Gresie, faianță & accesorii, Parchet, mochetă & accesorii, Obiecte de feronerie (șuruburi, cuie, accesorii pentru mobilă etc), Vopsele, Tapet, Adezivi & cleiuri, Obiecte și materiale pentru grădină, Obiecte și instalații de încălzire, Obiecte și instalații de climatizare & ventilatie, Decorațiuni interioare (textile, jaluzele, tablouri, obiecte decorative etc), Corpuri de iluminat, Obiecte și accesorii pentru instalații electrice, Mașini, scule și unelte, accesorii și consumabile în ultima lună).
Validarea respondenților are loc printr-un proces parțial automatizat, parțial manual. Astfel, ne asigurăm că datele pe care le vizualizezi sunt valide și complete.
Pentru a-i lua în considerare răspunsul, un respondent trebuie să:
- Fie o persoană adultă, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
- Fi cumpărat articole de Obiecte / instalații sanitare (baie & bucătărie), Materiale pentru izolații, Materiale pentru hidroizolații, Ciment, mortare, tencuieli, șape, gleturi, Materiale pentru pereți despărțitori și tavane, Materiale pentru construcții: fier, zidărie, Materiale și instalații pentru canalizare și drenaj, Materiale și instalații pentru acoperișuri, Lemn & tâmplărie, Uși, ferestre, Gresie, faianță & accesorii, Parchet, mochetă & accesorii, Obiecte de feronerie (șuruburi, cuie, accesorii pentru mobilă etc), Vopsele, Tapet, Adezivi & cleiuri, Obiecte și materiale pentru grădină, Obiecte și instalații de încălzire, Obiecte și instalații de climatizare & ventilatie, Decorațiuni interioare (textile, jaluzele, tablouri, obiecte decorative etc), Corpuri de iluminat, Obiecte și accesorii pentru instalații electrice, Mașini, scule și unelte, accesorii și consumabile în ultima lună (raportat la data completării studiului)
- Completeze chestionarul până la final
- Parcurgă chestionarul într-un interval de timp care indică citirea cu atenție a întrebărilor și răspunsurilor (eliminăm așa-zișii “speedsters”)
- Completeze corect și sincer răspunsurile la întrebări (vom elimina răspunsurile “straight line” sau unde sunt vizibile tipare de completare)
Consumer Trends.Live elimină perioadele uriașe de colectare și analiză necesare unui studiu custom sau unui studiu omnibus. De aceea, în platforma .Live ai acces instant la date de la consumatori reali, actualizate lunar.
Comparativ cu alternativele, Consumer Trends.Live îți oferă acces instant la date și îți permite să analizezi comportamentele din piață într-o interfață intuitivă și dinamică, printr-un singur click. Totul la costuri mult mai accesibile.
Mai exact, cu Consumer Trends.Live beneficiezi de costuri de 20-35x mai mici în comparație cu studiile custom. Adică doar 3-5% din suma pe care ai plăti-o dacă ai derula tu acest studiu.
Studiu Custom | Studiu Omnibus | Consumer Trends.Live | |
Cost / respondent | ≥3.5 € | 1 € - 1.5 € | 0.25 € - 1.25 € |
Cost / întrebare | n/a | 350€ - 500€ | n/a |
Eșantion | Reprezentativ național N=1067 | Reprezentativ național N=1000 | Reprezentativ național N=400 |
Populație țintă | Populația generală a țării | Populația generală a țării | Populația care a arătat un anumit comportament, în ultima lună |
Livrabile | Baza de date raw Analize detaliate Raport de cercetare | Baza de date raw Analize detaliate | Dashboard live, dinamic și interactiv |
Format livrabile | Static Excel, .pdf | Static Excel, .pdf | Dashboard live, dinamic și interactiv Link |
Actualizare date | O singură dată | Periodic, în funcție de furnizor | Lunar |
Acces | 6-7 săptămâni | 4-5 săptămâni | Instant |
Facturarea se realizează automat, odată cu primirea comenzii tale. Inițial, vei primi o fatură proformă, iar după ce recepționăm plata, îți trimitem factura fiscală.
La împlinirea celor 12 luni de abonament, în cazul în care optezi pentru prelungirea abonamentului, procesul se reia.
Achiți factura proformă prin transfer bancar și ne trimiți pe email dovada plății. Validarea manuală a plății și a contului tău poate dura 2-3 zile lucrătoare.
Pentru că vrem ca abonarea la Consumer Trends.Live să fie cât mai facilă, lucrăm la implementarea sistemului de plată online, cu card bancar. Revenim cu un update pe email când este disponibilă această opțiune.
Abonamentul se reînnoiește automat, pe o perioadă similară cu cea anterioară (12 luni).
După reînnoirea abonamentului, păstrezi accesul la toate datele istorice la care ai avut acces și până atunci.
Dacă nu vrei să-ți reînnoiești abonamentul, ai posibilitatea să îl anulezi înainte de expirare și să explorezi datele cât timp linkul tău de acces mai e valid. După expirarea abonamentului, pierzi accesul la dashboard, așa că trebuie să te asiguri că îți salvezi informațiile de care vei mai avea nevoie.
Stai liniștit, însă. Cu 14 zile înainte de expirarea abonamentului, primești un email automat de notificare, în care vei putea opta pentru prelungirea sau anularea abonamentului.
Da, poți renunța la abonament, însă nu vei putea solicita returnarea banilor. Odată cu abonarea, primești acces la toate datele istorice (din Mai 2021), precum și la toate datele actualizate lunar, timp de un an (12 luni).
Te invităm să te convingi de beneficiile pe termen lung ale Consumer Trends.Live înainte de a accesa pachetul care se potrivește companiei tale într-un demo personalizat!
Unul dintre consultanții MKOR va programa o discuție demonstrativă, în care îți va prezenta un dashboard demo live (generat din date aleatoare).
Sigur că da. Beneficiezi de acces la fluxul complet de date disponibil de la începutul colectării (Mai 2021).
Păstrăm legătura?
Îți place ce ai văzut până acum? Este doar o mică parte din ceea ce facem. Abonează-te la newsletter și rămâi contectat cu noi. Mai avem încă multe să-ți arătăm! 🙂
Rămâi la curent cu trendurile pieței, date în exclusivitate și informații despre subiecte care te interesează. Fără spam.