Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

MKOR a Împlinit 7 Ani. Cei 7 Ani De Acasă, Cum Ne Place Nouă Să Spunem.


MKOR aniversează 7 ani! Cei 7 ani de acasă, cum ne place nouă să spunem. 7 ani în care am evoluat, am muncit împreună, ne-am bucurat împreună, am întâmpinat obstacole împreună și le-am depășit ținându-ne de mână, încurajându-ne reciproc.…


0 Comentarii6 Minute

customer-experience-aplicat

Customer Experience Aplicat: Povestea Diferențierii unui Brand Românesc pe o Piață Dominată de Giganți Internaționali


Te invităm la o incursiune despre povestea de succes a diferențierii unui brand românesc de fashion, într-o industrie dominată de giganții internaționali. Pe o piață cu zeci de mii de retaileri și producători care exportă în proporție de…


0 Comentarii12 Minute

diversitatea-in-companii

Promovarea Diversității și a Incluziunii – Un Atu Pentru Business


Un subiect sensibil și important pentru unii, iar pentru alții lipsit de interes, părerile referitoare la diversitate sunt împărțite. Așadar, în timp ce unii consideră că organizațiile ar trebui să aibă politici și proceduri oficiale ce…


0 Comentarii14 Minute

studiul-back-to-school

Studiul Back to School 2019


Am întrebat românii cum se pregătesc pentru începerea școlii, ce cumpărături fac pentru copiii lor care sunt elevi sau preșcolari, de unde și ce sume cheltuiesc. Află aceste informații în studiul Back to School 2019.


0 Comentarii5 Minute

marketing-experiential-storyscaping

Marketingul Experiențial: Cum Ajung Consumatorii să se Îndrăgostească de Branduri?


În ultimii ani, marketingul a cunoscut o serie de transformări menite să pătrundă mai adânc în mintea consumatorului și să îi imprime mesajul dorit astfel încât să declanșeze o decizie de cumpărare. De altfel, campaniile de promovare…


0 Comentarii13 Minute

intelepciunea-multimii-5

Înțelepciunea mulțimii în cercetarea de piață


Deciziile colective, obținute prin agregarea informației în cadrul grupurilor, sunt adesea mai bune decât cele luate individual. Indiferent de pregătirea și expertiza unui singur individ, există avantaje care pot fi exploatate doar prin…


0 Comentarii12 Minute

reputatia-expeditorului-email

Ce este și de ce este importantă reputația expeditorului de email


Reputația expeditorului de email este o politică necesară care asigură livrarea emailurilor. Menține și crește reputația expeditorului de email cu câteva sfaturi practice.


0 Comentarii18 Minute

Digital-Marketing-Trends

Trenduri în Marketingul Digital 2019


Am studiat ce spun cei mai de seamă specialiști din domeniu, ca să n-o faci tu. White-Paperul cuprinde peste 40 de exemple din care să te inspiri.


0 Comentarii5 Minute

feminsm-advertising

Femvertising sau catalizarea feminismului în Marketing


Pătrunderea feminismului în marketing și advertising a dat naștere unui nou termen: femvertising. Femvertising înseamnă advertising adresat femeilor, abordând teme feministe. Brandurile încorporeză mesaje feministe în strategia lor și se…


0 Comentarii18 Minute

mkor-stirile-pro-tv

Studiul Digital Fashion Consumer Trends, în presa românească


Raportul Digital Fashion Consumer Trends a fost deja preluat de publicațiile mass-media, precum Pro Tv, Ziarul Financiar, Wall Street, GPeC sau Europa Fm.


0 Comentarii7 Minute