Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Școala în timpul COVID-19: provocările anului școlar 2021-2022 în contextul variantei Delta


Vezi care sunt provocările anului școlar 2021-2022. Descoperă condițiile de începere a școlii în România și în statele europene, dar și principalele recomandări ale autorităților.


0 Comentarii8 Minute

Infodemia COVID-19: Răspândirea Fenomenului Fake News în Pandemie


Fenomenul fake news a luat amploare în timpul pandemiei COVID-19. Am detaliat cele mai populare dezinformări și efectele acestora. Și am identificat cele mai eficiente modalități de a recunoaște și stopa răspândirea fake news.


0 Comentarii33 Minute

Primul studiu despre Diversitate și Incluziune în Organizațiile din România din Perspectiva Angajaților


Primul studiu despre D&I din România din perspectiva angajaților. Accesează gratuit raportul realizat de MKOR Consulting și Carta Diversității din România.


0 Comentarii16 Minute

Sărbătorim Luna Europeană a Diversității dând glas angajaților din România


Citește primul studiu despre Diversitate și Incluziune în organizațiile din România, realizat de către MKOR în colaborare cu Carta Diversității din România.


0 Comentarii9 Minute

studiu_de_comportamente_tușnad_cover

Studiu de comportamente și atitudini – Consumul de Apă Minerală în România – Apemin Tușnad


Datele colectate în urma studiului de comportamente și atitudini realizat pentru Apemin Tușnad, ne-au ajutat să profilăm în detaliu tiparele de consumatori de apă minerală plată, carbogazificată și parțial carbogazificată după…


0 Comentarii4 Minute

Studiu Testare Concept de Brand în Piața de Carburanți – MOL România


MOL România a colaborat cu MKOR pentru testarea conceptului de brand pentru un nou combustibil Premium. Rezultatele cercetării au determinat adoptarea noii imagini în toate benzinăriile din țară și în țările din regiune.


0 Comentarii5 Minute

studiu_oprtunitate_enzo_margi

Studiu de Oportunitate pe Piața de Încălțăminte Premium și Luxury din România – Enzo Margi


MKOR a realizat un studiu de oportunitate pentru brandul românesc de încălțăminte, Enzo Margi. Rezultatele l-au îndrumat pe client să înțeleagă potențialul pieței de încălțăminte pentru segmentele Premium și Luxury din……


0 Comentarii8 Minute

studiu_oportunitate_cover

Studiu de Oportunitate pentru o Investiție Greenfield într-un Nou Parc Tematic în Regiunea de Vest


MKOR a realizat un studiu de oportunitate pentru o investiție greenfield într-un nou parc tematic în Regiunea de Vest a României, sprijinind dimensionarea pieței și estimarea veniturilor noului parc pe scenarii multiple.


0 Comentarii8 Minute

portofoliu-mokka-testare-concept-brand

Studiu Testare Concept de Brand în Piața Fintech – Mokka România


MOKKA România și-a dorit să măsoare potențialul conceptelor de branding avute în vedere, dar și eventualele riscuri și oportunități asociate fiecăruia. Astfel, a apelat la experții MKOR pentru a realiza un studiu cantitativ.


0 Comentarii5 Minute

studiu_cartografiere_think_cover

Studiu de Cartografiere a Serviciilor Sociale – Think Development & Consultancy


Pentru acest studiu a fost nevoie de o metodologie mixtă: o cercetare cantitativă – chestionar administrat telefonic și o cercetare calitativă – focus grupuri cu angajați și parteneri ai instituției.


0 Comentarii4 Minute