Klintensiv® este un producător și furnizor local de dezinfectanți și produse de curățenie, cunoscut în principal pentru dezinfectanti medicali profesionali, pentru instituții, spații de birouri, HoReCa, dar și produse de curățenie de uz casnic.

În contextul evoluției pieței dezinfectanților din ultimii ani, compania a delegat echipei MKOR realizarea unui studiu de comportamente pentru a aprofunda modul în care se iau deciziile privind achiziția acestor produse în cadrul clinicilor și spitalelor private.

Am colectat și analizat date din piață pentru un studiu personalizat cu dublu scop: înțelegerea comportamentului consumatorului din domeniul medical în ceea ce privește achiziția dezinfectanților, precum și analiza notorietății de brand (brand tracking).

Klintensiv® este singurul producător din România ce dezvoltă produse destinate pentru dezinfectarea suprafețelor din clasa de curățenie A, respectiv în secțiile de mari arși (produsele sunt sterilizate prin filtrare la 0,2 microni și iradiere Gamma).

Compania Klintensiv a publicat studiul „Piața de Dezinfectanți Profesionali din România în 2023”, realizat alături de MKOR, către publicațiile din România. Redăm aici câteva dintre rezultatele studiului.

7 din 10 medici din clinicile private preferă furnizori acreditați de dezinfectanți

Studiul arată preocuparea pentru curățenie și igienă, cu accent pe importanța calității dezinfecției suprafețelor și instrumentarului din clinicile din România.

Unul dintre obiectivele studiului este de a înțelege atitudinile și comportamentele personalului medical în ceea ce privește achiziția dezinfectanților, precum și de a evalua nivelul de cunoaștere și performanța percepută a mărcii Klintensiv în rândul potențialilor clienți.

Pentru această cercetare de piață, am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie telefonic, realizat cu ajutorul operatorilor de interviu.

Rezultate cheie: 

  • 7 din 10 medici și decidenți din clinicile din România consideră că certificarea sau acreditarea furnizorilor este aspectul cel mai important în decizia de achiziție;
  • Principala utilizare a dezinfectanților este pentru suprafețe, fiind achiziționați în acest scop de 8 din 10 instituții;
  • 73% dintre instituțiile care au luat parte la studiu au achiziționat produse pentru dezinfectarea instrumentarului, iar 64% pentru dezinfectarea tegumentelor;
  • Cabinetele de examinare a pacienților sunt cele mai dezinfectate zone, urmate de zonele de așteptare, apoi instrumentele și echipamentele medicale și toaletele.

Mai mult de trei sferturi din totalul responsabililor de achiziția dezinfectanților de uz medical consultă surse online când vine vorba de informarea privind aceste produse. Indiferent de marca achiziționată, website-ul Ministerului Sănătății sau cel al producătorului reprezintă sursa principală de informare când vine vorba de dezinfectanți de uz medical.

Experiența anterioară și încrederea în furnizor sunt, de asemenea, factori importanți.

mkor-klintensiv-cati-b2b2

Obiective de cercetare

Obiectivele acestui studiu de piață au fost de a înțelege atitudinile și comportamentele personalului medical în ceea ce privește achiziția dezinfectanților, precum și de a evalua nivelul de cunoaștere și performanța percepută a brandului Klintensiv® în rândul potențialilor clienți.

Câteva dintre obiective au fost:

  • Descoperirea comportamentelor de cumpărare online și offline
  • Aflarea datelor privind procesul de achiziție, frecvența de cumpărare, cheltuieli medii și branduri preferate
  • Obiceiuri de achiziție și de utilizare a dezinfectanților profesionali
  • Evaluarea gradului de notorietate a brandului Klintensiv®

Despre studiul de piață

Pentru acest proiect, am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie telefonic, realizat cu ajutorul operatorilor de interviu.

  • Piața vizată: Persoane responsabile de achiziția dezinfectanților de uz profesional din clinici și spitale private
  • Instrument de cercetare: Sondaj telefonic (CATI)
  • Eșantion: 107 clinici private din domeniul medical din orașele București, Constanța, Timișoara, Iași, Craiova și Cluj-Napoca și Brașov.

Pe lângă această cercetare de piață, compania a delegat și realizarea unui Studiu de Comportamente – Produse de curățenie casă și dezinfectanți de uz casnic” pentru a afla care sunt obiceiurile generale de utilizare ale produselor de curățenie și a dezinfectanților pentru uz casnic, ce tipuri de produse sunt folosite de către români.

mkor-klintensiv-cati-b2b3

Despre compania românească Klintensiv® 

Klintensiv® este o companie specializată în cercetarea și fabricarea dezinfectanților de uz medical și a produselor de curățenie profesionale. Compania a fost fondată în 2011, cu capital integral românesc.

În decursul anilor, compania a devenit un furnizor de încredere atât pentru companii private sau instituții publice, cât și pentru consumatorii casnici. Klintensiv produce și comercializează trei game de produse diferite: Dezinfectanți profesionali, Davera – produse curățenie și produse de îngrijire personală – Klintensiv Beauty.

Toți dezinfectanții comercializați sunt avizați de Ministerul Sănătății și Comisia Produselor Biocide. Procesul de producție este certificat conform standardelor ISO 9001 și ISO 13485, produsele fiind certificate la nivelul normelor de calitate din Uniunea Europeană.

Klintensiv investește în cercetare și dezvoltare pentru a aduce periodic pe piață produse noi și eficientizează procesele de lucru, astfel încât să mențină calitatea înaltă a produselor și la prețuri competitive. Responsabilitatea socială și ecologică este o preocupare de bază pentru Klintensiv și acționează în mod responsabil, în beneficiul societății și protejând mediul înconjurător. Viziunea lor este să asigure o creștere sustenabilă în care să construiască un mediu profesional dezirabil, unde angajații sunt stimulați să se dezvolte,  oferind clienților o gama variată de produse și solutii.

Contactează-ne pentru proiectul tău

Vrei să afli cum este percepută compania ta sau produsele tale de către publicul larg, de către clienți sau angajați? La MKOR știm cât este de important să ai date pe care să te poți baza pentru a-ți atinge obiectivele de creștere și dezvoltare.

Prin derularea de studii de comportamente și atitudini sau de Brand Tracking pentru evaluarea notorietății brandului, colectăm datele relevante care te vor ajuta să afli date importante, să duci organizația din care faci parte la următorul nivel, să îmbunătățești strategia sau să descoperi oportunități noi de creștere și dezvoltare.

Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările.

Te invităm să parcurgi portofoliul de studii de piață și cercetări de marketing realizate pentru partenerii noștri. Contactează-ne. Suntem la un video call distanță.  😊

Studiile MKOR în contextul unei piețe dinamice

În contextul schimbărilor rapide și al incertitudinii constante, adaptabilitatea și flexibilitatea sunt cheile succesului pentru orice afacere. Noi înțelegem că accesul rapid la informații actualizate poate face diferența dintre a fi pregătit pentru cerințele din piață și a rămâne în urmă.

Expertiza noastră se bazează pe recunoașterea valorii datelor exacte și a studiilor de piață. Suntem aici să îți oferim acces la experiența noastră, la date valoroase din piața românească.

La MKOR răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date din 7 industrii monitorizate.

Câștigă avantajul competitiv cu date strategice din piață pe care le afli chiar în timp ce au loc, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv. Solicită un demo gratuit și îți arătăm cum funcționează Consumer Trends.Live și modul în care te poate ajuta în activitatea ta.