Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

studiu-satisfactia-angajatilor

Satisfacția angajaților – primul pas către satisfacția clienților


Angajații fericiți, satisfăcuți, care se simt integrați în cadrul companiei și care se identifică cu munca lor vor da rezultate mult mai bune, și nu o vor face doar din obligație. Pe scurt, clienții fericiți merg mână în mână cu angajații…


0 Comentarii9 Minute

digital-fashion-consumer-trends-report-2019

Studiul Digital Fashion Consumer Trends 2019


Studiul prezintă o analiză comparativă a direcțiilor de dezvoltare a retailului clasic și a celui online. Studiul cuprinde și o analiză, în premieră, a tendințelor digitale experimentate de către cosumatori.


0 Comentarii8 Minute

native-advertising-ce-este

De ce să folosești Native Advertising? Sfaturi practice.


Oamenii s-au săturat de publicitate prezentă la fiecare pas și au învățat să o ignore. Native Advertising depășește cu ușurință această barieră.


0 Comentarii12 Minute

Ce a adus anul 2018 pentru MKOR


Anul 2018 fost plin de provocări de business, cărora le-am făcut față exemplar. Ne propunem ca în anul ce vine să mărim exponențial ritmul de creștere.


0 Comentarii5 Minute

giving-tuesday-mkor

Giving Tuesday este Ziua Mondială a Faptelor Bune


În timp ce Black Friday dă startul reducerilor de sezon, Giving Tuesaday dă startul actelor de caritate și de solidaritate din perioada sărbătorilor de iarnă.


0 Comentarii7 Minute

featured-produse-romanesti

Studiul Preferința pentru Produse Românești


MKOR Consulting și-a propus să aniverseze cei 100 de ani ai României așa cum știe mai bine: printr-un studiu care să pună în lumina reflectoarelor produsele românești.


0 Comentarii6 Minute

mkor-retail-arena-produse-romanesti

Preferința pentru Produse Românești, Prezentat Live la Retail Arena


Am prezentat în premieră rezultatele studiului „Preferința pentru Produsele Românești” în cadrul evenimentului Retail Arena 2018. Studiul vine în contextul anului Centenar, când MKOR Consulting și-a propus să aniverseze cei 100 de ani ai…


0 Comentarii7 Minute

preferinta-produse-romanesti-studiu

Studiul Preferința pentru Produsele Românești, în premieră la Retail Arena


Studiul Preferința pentru Produsele Românești explorează preferința consumatorilor pentru produsele românești atunci când merg la cumpărături, care sunt cele mai îndrăgite branduri românești și care sunt criteriile pe care le au în vedere…


0 Comentarii4 Minute

cercetare-referendum

Cercetare despre luciditate. Ce cred adolescenții despre referendum


O lecție de luciditate în iureșul referendumului, vine din partea unui adolescent în vârstă de 16 ani. Matei Manță a observat cum cei din jurul său (adulții) au păreri diferite și a decis să afle care este părerea semenilor săi (minorii)…


0 Comentarii7 Minute

measure-workforce-potential

Află care este potențialul Forței de Muncă pentru businessul tău


Ca un business să funcționeze are nevoie de oameni care să îl susțină și să îl dezvolte. Așadar, o companie în creștere este o companie care angajează și care dezvoltă o echipă de oameni dedicați.


0 Comentarii8 Minute