Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

fmlogistic-transport-logistica

Trendurile Pieței de Logistică din România – FM Logistic


Pornind de la nevoia clientului nostru de a cunoaște în profunzime trendurile pieței de logistică, nevoile clienților potențiali și noi oportunități de dezvoltare, cercetarea a urmărit rațiunile din spatele alegerii unui furnizor de…


0 Comentarii4 Minute

11 Trenduri în Cercetare pe care trebuie să le știi. Key take-aways de la Best of ESOMAR 2019


Împărtășim cu tine trendurile în research care vor marca practicile viitoare de cercetare de la evenimentul Best of ESOMAR România 2019. Pasiunea noastră merge dincolo de munca noastră de zi cu zi, prin urmare ne informăm constant și citim…


0 Comentarii22 Minute

MKOR a Împlinit 7 Ani. Cei 7 Ani De Acasă, Cum Ne Place Nouă Să Spunem.


MKOR aniversează 7 ani! Cei 7 ani de acasă, cum ne place nouă să spunem. 7 ani în care am evoluat, am muncit împreună, ne-am bucurat împreună, am întâmpinat obstacole împreună și le-am depășit ținându-ne de mână, încurajându-ne reciproc.…


0 Comentarii6 Minute

customer-experience-aplicat

Customer Experience Aplicat: Povestea Diferențierii unui Brand Românesc pe o Piață Dominată de Giganți Internaționali


Te invităm la o incursiune despre povestea de succes a diferențierii unui brand românesc de fashion, într-o industrie dominată de giganții internaționali. Pe o piață cu zeci de mii de retaileri și producători care exportă în proporție de…


0 Comentarii12 Minute

diversitatea-in-companii

Promovarea Diversității și a Incluziunii – Un Atu Pentru Business


Un subiect sensibil și important pentru unii, iar pentru alții lipsit de interes, părerile referitoare la diversitate sunt împărțite. Așadar, în timp ce unii consideră că organizațiile ar trebui să aibă politici și proceduri oficiale ce…


0 Comentarii14 Minute

studiul-back-to-school

Studiul Back to School 2019


Am întrebat românii cum se pregătesc pentru începerea școlii, ce cumpărături fac pentru copiii lor care sunt elevi sau preșcolari, de unde și ce sume cheltuiesc. Află aceste informații în studiul Back to School 2019.


0 Comentarii5 Minute

marketing-experiential-storyscaping

Marketingul Experiențial: Cum Ajung Consumatorii să se Îndrăgostească de Branduri?


În ultimii ani, marketingul a cunoscut o serie de transformări menite să pătrundă mai adânc în mintea consumatorului și să îi imprime mesajul dorit astfel încât să declanșeze o decizie de cumpărare. De altfel, campaniile de promovare…


0 Comentarii13 Minute

Studiu de Oportunitate pe Piața de Asigurări Auto din România – VouchForMe


Pornind de la nevoia de a cunoaște în profunzime comportamentele și atitudinile actuale privind asigurările RCA și Casco, studiul a urmărit potențialul oferit de piața locală de asigurări auto pentru un serviciu inovativ, benefic pentru…


0 Comentarii4 Minute

piata-fintech-romania

Potențialului Pieței Fintech din România – TransferGo


Pe o piață fintech în plină expansiune și o apetență tot mai crescută în rândul consumatorilor pentru soluții digitale, studiul a urmărit potențialul oferit de piața locală de transferuri financiare.


0 Comentarii3 Minute

intelepciunea-multimii-5

Înțelepciunea mulțimii în cercetarea de piață


Deciziile colective, obținute prin agregarea informației în cadrul grupurilor, sunt adesea mai bune decât cele luate individual. Indiferent de pregătirea și expertiza unui singur individ, există avantaje care pot fi exploatate doar prin…


0 Comentarii12 Minute