Descoperă ultimele trenduri din piața de digital fashion și vezi care sunt factorii care vor influența viitorul industriei de fashion din România, din cea mai recentă cercetare de piață realizată de echipa de experți MKOR Consulting.

În ultimii doi ani, MKOR Consulting a realizat o serie de cercetări care au vizat piața de fashion, aflându-se printre primii din România care fac acest lucru. Astfel, industria de fashion a devenit principala noastră zonă de expertiză.

Prima ediția a cercetării Digital Fashion Consumer Trends a fost lansată în 2018. Studiul din anul acesta compară datele și cifrele cu cele din ediția anterioară, devenind astfel un bun instrument de urmărire a evoluției anuale.

Cercetarea lansată în anul 2019 păstrează majoritatea indicatorilor, inclusiv pe cel al inovației (Cum arată magazinul viitorului din perspectiva consumatorilor?) și aduce elemente de noutate, în premieră în România: Marca Excelenței – acordată brandurilor care inovează și oferă experiențe digitale consumatorilor.

Consumatorul de fashion al viitorului

Online-ul în general și ecommerce-ul în particular influențează puternic industria de îmbrăcăminte și încălțăminte. Până acum câțiva ani, industria de fashion era definită de producători, retaileri și designeri. Astăzi, internetul le oferă consumatorilor putere de negociere în relația cu brandurile lor preferate.

Pornind de la acest aspect, consultanții MKOR au hotărât să cerceteze legătura dintre online și offline în materie de fashion și modul în care noile tehnologii digitale influențează experiența la cumpărături a consumatorilor din România.

Pentru prima oară în România, a fost consultată imaginația consumatorilor privind felul în care aceștia văd Magazinul Viitorului.

Obiectivele Studiului

Raportul Digital Fashion Consumer Trends include:

  • Obiceiuri de cumpărare, în general: locații preferate, frecvența și bugetele alocate;
  • Comportamente în online: surse de informare, stimulii care îi determină să acceseze un magazin online și sursele de trafic;
  • Diferențiatori: cum aleg consumatorii un magazin online, metodele preferate de plată și de livrare;
  • Cumpărăturile de fashion în era digitală: legătura dintre online și offline;
  • Experiențele digitale: care sunt brandurile care au oferit experiențe digitale unice consumatorilor în anul 2018;
  • Topul brandurilor de fashion: brand awareness, rata de conversie și nivelul de satisfacție (analiză comparativă Net Promoter Score);
  • Magazinul Viitorului: cum văd consumatorii magazinul de fashion în viitor?

Demo download

Aici poți primi acces la un sample din cercetarea Digital Fashion Consumer Trends 2019.

Dacă vrei acces la varianta completă sau dacă ai întrebări despre cum experții MKOR îți pot ajuta businessul, nu ezita să ne trimiți un mesaj.

Citește raportul demo și trimite-ne feedbackul tău!

Download SamplePrimește acces instant
 

Accesează raportul complet

Îți oferim raportul complet și, la cerere, putem face o analiză personalizată, adaptată pentru nevoile businessului tău.

Raportul personalizat include analize aprofundate despre consumatorii tăi și benckmarking cu alte branduri, la alegere.

Scrie-ne din pagina de contact pentru o ofertă personalizată!

Accesează raportul completDescoperă date exclusive
 

infografic raport cercetare fashion
Copiază acest infografic (embed):

Principalele Rezultate

  • Românii sunt atenți la stilul vestimentar:
    mai mult de jumătate dintre aceștia cumpără o nouă ținută de câteva ori pe lună (56%, cu 7 procente mai multe comparativ cu anul 2017).
  • Magazinele online sunt folosite în primul rând drept surse de informare:
    69% consultă noile colecții și oferte, în timp ce 47% compară prețurile, iar 37% caută să se inspire.
  • Consumatorii caută în online, dar cumpără din offline:
    aproape o treime dintre aceștia caută produse online, dar cumpără direct din magazin. Tinerii din generația Z sunt mai deschiși să cumpere din magazin pentru a testa produsele, în comparație cu reprezentanții celorlalte generații.
  • Cumpărăturile online, de la vizită la achiziție:
    reclamele pe Facebook au adus mai mult de jumătate din vizitatorii magazinelor online de fashion.
  • Consumatorii români de fashion apreciază digitalul:
    63% dintre români au avut parte de experiențe digitale în timpul sesiunilor de cumpărături (cu 30 de procente mai mult în comparație cu anul precedent).
  • Viitorul este digital pentru majoritatea românilor:
    21% dintre aceștia se așteaptă să aibă parte de experiențe digitale, personalizate în cabina de probă din Magazinul Viitorului, accesibile de pe orice dispozitiv.

Accesează rezultatele cercetăriiSample sau raport full

De ce să achiziționezi Raportul Digital Fashion Consumer Trends?

În raportul de cercetare vei descoperi noi oportunități cu ajutorul celor mai recente date din sectorul de fashion.

Astfel, ai acces la o mai bună înțelegere a peisajului competitiv datorită datelor oferite de consumatori și planifici strategia de brand și de creștere în baza analizelor aprofundate.

Dacă faci parte sau îți dorești să intri în industria de fashion din România, cercetarea noastră îți oferă oportunitatea de a economisi timp și bani, în timp ce îți oferă posibilitatea de a lua decizii informate și profitabile.

Obține Marca Excelenței (Seal of Excellence)

În cadrul studiului Digital Fashion Consumer Trends, am întrebat peste 1000 de consumatori din România care sunt brandurile de fashion pe care le preferă și care sunt acele experiențe digitale care i-au impresionat.

Consumatorii au numit, clasificat și evaluat brandurile de fashion conform unei arii extinse de criterii.

Conectăm brandurile și consumatorii

Prin asocierea cu una dintre Mărcile Excelenței în Fashion (Seals of Excellence), brandul transmite un mesaj de marketing puternic, care contribuie la consolidarea notorietății mărcii și la creșterea ratei de conversie.

Asocierea brandului tău de fashion cu una dintre Mărcile Excelenței (Seals of Excellence) reprezintă:

  • Recunoașterea încrederii și loialității pe care brandul le-a câștigat în fața consumatorilor din România;
  • Dovada serviciilor de calitate, a integrității și a profesionalismului;
  • Creșterea încrederii în brand și în recomandările altor clienți;
  • Marca Excelenței (Seal of Excellence) este concepută pentru a consolida imaginea brandului în rândul consumatorilor, în baza evaluării obiective oferite de aceștia.

Cum poți obține Marca Excelenței (Seal of Excellence)?

Marca Excelenței (Seal of Excellence) a fost proiectată pentru a oferi recunoaștere brandurilor care au un impact decisiv în industria de fashion din România.

Achiziționând Raportul Digital Fashion Consumer Trends 2019, brandurile aflate în Top 5, primesc instant acces la simbolurile Marca Excelenței (Seal of Excellence). Brandurile care nu se regăsesc în top și achiziționează raportul, primesc o reducere de 20% din prețul raportului din anul viitor și din taxa de înregistrare în competiția viitoare.

ro_oferta-dfc-1200eur

MKOR Consulting oferă brandurilor din industria fashion un nou instrument, care atestă calitatea produselor și serviciilor lor.

Accesează rezultatele cercetăriiSample sau raport full
 

Pentru mai multe detalii privind oferta și posibilitatea personalizării studiului, echipa de consultanți MKOR îți va răspunde la email pe contact@mkor.ro sau trimițând un mesaj din pagina de contact.