Pentru a pătrunde pe piața locală, VouchForMe a contractat MKOR pentru realizarea unui studiu de oportunitate pe piața locală de asigurări auto.

Cercetarea a fost centrată pe două segmente de public: șoferii și apropiații acestora, cu scopul de a înțelege potențialul pe piața locală pentru un serviciu inovativ pe piața asigurărilor.

Startupul dorește să revoluționeze piața asigurărilor, prin conceptul de girare (vouch) între membrii comunității. Practic, VouchForMe se bazează pe premisa că asigurarea poate fi adaptată fiecărui individ.

În ecosistemul creat, opinia comunității echivalează cu o evaluare de risc pentru o persoană, care în schimb beneficiază de un cost mai mic de asigurare.

Abordare

Pornind de la nevoia de a cunoaște cultura locală, am derulat o cercetare cu metodologie mixtă.

Comunitatea Online (Market Research Online Community – utilizând platforma proprie MKOR) și studiul cantitativ de consumator (cu ajutorul Panelului Online MKOR) au vizat cunoașterea comportamentelor și atitudinilor privind asigurările RCA și Casco.

Analizele rezultate au definit potențialul pieței, profilul consumatorului, dar și ce înțeleg consumatorii prin termenul „garantare” – cum se raportează la conceptul de “a garanta” pentru o altă persoană.

De asemenea, au fost analizate elemente de dinamică socială și culturală, vitale pentru un produs multinațional.

Rezultatul studiului: Lansarea Vouch For Me pe piața locală

raport-piata-asigurari-vfm-romania
Preview raport piața Asigurărilor Auto din România

Începând din iulie 2019, VouchForMe a lansat parteneriatul cu Euroins România, prin care un nou tip de asigurare Casco este disponibil pentru consumatori.

Costul cu franșiza poate fi împărțit cu prietenii, iar prima de asigurare scade.

Asiguratul poate invita prietenii și familia să garanteze pentru el, dacă dorește să scadă nivelul franșizei. Acesta este ridicat în cazul șoferilor considerați cu risc (tineri sau cu evenimente în istoricul personal).

Girarea este posibilă prin intermediul aplicatiei VouchForMe (VFM), pentru asigurările CASCO din rețeaua Euroins.

Despre VouchForMe

vouchforme-piata-asigurari-romania
VouchForMe – Serviciu Inovativ pe Piața Asigurărilor Auto

VouchForMe este un serviciu de asigurări ce a fost construit pornind de la premisa că asigurarea poate fi personalizată. VFM a creat un ecosistem în care opinia comunității este considerată drept evaluare de risc.

Asiguratul beneficiază în schimb de creșterea încrederii asigurătorului, ceea ce se traduce printr-un preț mai mic al asigurării.

Despre Cercetare

Pentru a colecta date relevante obiectivelor VochForMe și pentru a valida ipotezele studiului, MKOR Consulting a condus un studiu cu metodologie mixtă.

  • Piața vizată: România
  • Cercetare calitativă: comunitate online, platforma proprie MKOR MROC)
  • Cercetare cantitativă: sondaj de opinie online, cu ajutorul Panelului MKOR)

Contactează-ne pentru propriul proiect

Suntem aici dacă ai un proiect asemănător! Fie că proiectul tău este business-to-business, fie că este business-to-consumer, vom alege împreună metodologia potrivită pentru proiectul tău de cercetare, iar la final rezultatele pe care le vei primi vor fi cel puțin pe măsura așteptărilor tale!

Intră în contact cu echipa de specialiști MKOR prin intermediul formularului de mai mai jos. Avem experiența necesară pentru a duce mai departe orice tip de proiect de cercetare, atât business-to-consumer, cât și business-to-business. Pune-ne la încercare, ne plac provocările!

Studiile MKOR în context COVID-19

Epidemia de COVID-19 impactează comportamentele de consum la niveluri greu de anticipat. În acest context, consultanții MKOR se informează constant privind modalitățile de abordare recomandate de comunitatea de research, pentru a le putea include în analizele de previzionare a comportamentelor de consum.

De asemenea, MKOR derulează proiecte proprii de cercetare privind impactul epidemiei de coronavirus, atât la nivelul populației generale, cât și în mediul de afaceri. Le puteți descărca gratuit din secțiunea dedicată Studiilor proprii.