Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Oportunități De Afaceri Prin Cercetare


Steve Jobs zicea că “E foarte greu să faci design de produse noi prin focus-grupuri. De multe ori, oamenii nu știu ce vor, până nu le arăți.” Acest lucru este valabil și valid doar atunci când ești Steve Jobs.


0 Comentarii1 Minute

Competiția În Afaceri: Forțele Competitive Ale Lui Michael Porter


Vorbeam în articolul trecut despre competitia in afaceri și abordarea ei de către management în crearea unei strategii. În marketing, cunoșterea competitorilor este extrem de importantă, întrucât ne poate ajuta în stabilirea unei strategii…


0 Comentarii7 Minute

Analiza Concurenței


Fiecare companie se luptă cu competitori, pe care trebuie să îi cunoască la fel de bine că pe sine însăşi. Analiza concurentei este un instrument pe care îl utilizăm pentru a defini Strategia, iar în final pentru a lua decizia de…


0 Comentarii4 Minute

WordCamp Transylvania 2013


MKOR a fost partener strategic al celei de-a patra ediții a conferinței naționale despre WordPress, eveniment anual dedicat comunităţii WordPress din România. Acesta şi-a deschis porţile virtuale în perioada 1-2 iunie 2013 la……


0 Comentarii1 Minute

Profilul Consumatorului. Scurt Ghid (In-House)


Clientul nostru nu e stăpânul nostru. Dar nici nu mai suntem în era în care să cumpere de la noi, pentru că nu are de ales. Cum facem să cunoaștem profilul consumatorului nostru, totuşi?


0 Comentarii7 Minute

Analiza SWOT: Nosce Te Ipsum


Analiza SWOT este unul dintre cele mai banale instrumente de marketing. Cel puţin în aparenţă. La fel ca şi celebrul aforism al lui Socrate citat în titlu, pare a fi ceva evident, la îndemâna oricui. Şi totuşi, nu e.


0 Comentarii4 Minute

Importanța Cercetării Pentru Strategie


Am început acum două săptămâni un serial de articole despre Strategie. În cel de azi vom vorbi despre cercetare și importanța ei. Pentru a ne putea construi o strategie serioasa, e nevoie de cercetare.


0 Comentarii5 Minute

Strategia Ca O Hartă


Ce este strategia? Ei bine, fiecare dintre noi am auzit despre conceptul de “strategie de business”. Din păcate, un procent prea mic chiar au așa ceva în portofoliul companiei lor. De ce? este o întrebare retorică, poate.


0 Comentarii4 Minute

Content Marketing Is The New Black


Content marketing este unul dintre cele mai noi trend-uri în comunicarea online. Dacă până acum un an – doi era de ajuns să iţi listezi fără discernământ site-ul pe directoare de firme şi să adaugi bulk cuvinte-cheie “relevante”, situaţia…


0 Comentarii3 Minute

Lovemarks – Un Articol Despre Branding


Pornind de la premisa că trăim într-o lume în care branding-ul cântărește mult în viața noastră, Kevin Roberts (CEO Worldwide Saatchi&Saatchi) lansează în 2004 conceptul de Lovemark – următorul nivel pentru branduri.


0 Comentarii3 Minute