Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Profilul Consumatorului. Scurt Ghid (In-House)
martie 13, 2018
Clientul nostru nu e stăpânul nostru. Dar nici nu mai suntem în era în care să cumpere de la noi, pentru că nu are de ales. Cum facem să cunoaștem profilul consumatorului nostru, totuşi?
0 Comentarii7 Minute
Analiza SWOT: Nosce Te Ipsum
martie 13, 2018
Analiza SWOT este unul dintre cele mai banale instrumente de marketing. Cel puţin în aparenţă. La fel ca şi celebrul aforism al lui Socrate citat în titlu, pare a fi ceva evident, la îndemâna oricui. Şi totuşi, nu e.
0 Comentarii4 Minute
Importanța Cercetării Pentru Strategie
martie 13, 2018
Am început acum două săptămâni un serial de articole despre Strategie. În cel de azi vom vorbi despre cercetare și importanța ei. Pentru a ne putea construi o strategie serioasa, e nevoie de cercetare.
0 Comentarii5 Minute
Strategia Ca O Hartă
martie 14, 2018
Ce este strategia? Ei bine, fiecare dintre noi am auzit despre conceptul de “strategie de business”. Din păcate, un procent prea mic chiar au așa ceva în portofoliul companiei lor. De ce? este o întrebare retorică, poate.
0 Comentarii4 Minute
Content Marketing Is The New Black
martie 14, 2018
Content marketing este unul dintre cele mai noi trend-uri în comunicarea online. Dacă până acum un an – doi era de ajuns să iţi listezi fără discernământ site-ul pe directoare de firme şi să adaugi bulk cuvinte-cheie “relevante”, situaţia…
0 Comentarii3 Minute
Cercetare calitativă pentru lansare de produs – Prodvinalco Cluj
iunie 3, 2022
În cadrul colaborării cu Prodvinalco Cluj, echipa MKOR Consulting a efectuat o cercetare calitativă pentru lansarea unor produse noi.
0 Comentarii3 Minute
Lovemarks – Un Articol Despre Branding
martie 14, 2018
Pornind de la premisa că trăim într-o lume în care branding-ul cântărește mult în viața noastră, Kevin Roberts (CEO Worldwide Saatchi&Saatchi) lansează în 2004 conceptul de Lovemark – următorul nivel pentru branduri.
0 Comentarii3 Minute
Brand … Adică Mușchi?
ianuarie 22, 2019
Conform prietenului nostru al tuturor, Wikipedia, brandul este “Un nume, termen, design, simbol sau orice altă caracteristică ce identifică un bun sau serviciu ca fiind diferit de ale altora”.
0 Comentarii4 Minute