Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Studiu de obiceiuri și atitudini (U&A) Piața produselor de optică medicală din Timișoara


MKOR a sprijinit procesul de rebranding pentru un retailer de optică medicală din Timișoara printr-un studiu de obiceiuri și atitudini (U&A).


0 Comentarii5 Minute

Studiu de oportunitate Piața serviciilor de marketing digital din Transilvania


Unul dintre clienții noștri și-a dorit să analizeze potențialul pieței de servicii de Content & Digital Marketing, în vederea lansării unei afaceri în acest domeniu, în zona Transilvaniei. În acest sens, Beck et. al și-a dorit înțelegerea…


0 Comentarii5 Minute

Studiu de comportamente și atitudini Piața platformelor online de educație din România – Upriserz


Upriserz a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să aprofundeze subiectul învățării în România: percepția românilor asupra conceptului de învățare continuă, obiceiuri generale de învățare, precum și platformele accesate în…


0 Comentarii5 Minute

Studiu de obiceiuri și atitudini Piața dispozitivelor portabile – FITBIT


MKOR a derulat un studiu pentru FITBIT pentru aprofundarea obiceiurilor și preferințelor utilizatorilor de dispozitive portbaile în contextul pandemiei de COVID-19.


0 Comentarii5 Minute

Studiu digitalizarea companiilor din România

Studiu calitativ – Digitalizarea companiilor din România – Beck et al.


În ultimii ani, tendința de digitalizare în mediul de business a crescut, atât din dorința de optimizare a afacerilor, cât și ca o urmare a contextului pandemic. În acest sens, Beck et. al și-a dorit înțelegerea aprofundată a nevoilor de…


0 Comentarii7 Minute

care & beauty consumer trends.live

4 din 10 români au cumpărat parfumuri cu ocazia sărbătorilor dedicate femeilor


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cele mai căutate articole pentru sărbătorile de la începutul lunii martie au fost cele din categoria Care & Beauty.


0 Comentarii8 Minute

Studiu de oportunitate Piața de Mobilitate România și Ungaria

Studiu de oportunitate Piața de Mobilitate România și Ungaria


În 2021 un client internațional care activează în industria de mobilitate a inițiat colaborarea cu MKOR în vederea identificării oportunităților de dezvoltare în piața regională.


0 Comentarii4 Minute

Studiu de comportamente și atitudini Piața furnizorilor de servicii în construcții din România Registrul Constructorilor

Studiu de comportamente și atitudini Piața furnizorilor de servicii în construcții din România – Registrul Constructorilor


Registrul Constructorilor, platformă online de recenzii în domeniul construcțiilor, a dorit să exploreze comportamentele și atitudinile consumatorilor în legătură cu serviciile accesate în acest domeniu.


0 Comentarii4 Minute

Studiu oportunitate piața FMCG premium din România Darvari Garden

Studiu de oportunitate pe piața FMCG premium din România – Darvari Garden


În 2021, Darvari Garden și-a dorit să lanseze produsul propriu pe piața FMCG premium din România. Pentru a înțelege percepția consumatorilor în legătură cu produsele din piața vizată, compania a apelat la expertiza MKOR Consulting.……


0 Comentarii6 Minute

Studiu branding de oras Iasi

Studiu brand de oraș Iași city brand – IULIUS


Un Iași Pentru Viitor este primul studiu de consultare a opiniei publice în timp real, un proiect IULIUS realizat în colaborare cu MKOR. Studiul a vizat o mai bună înțelegere a percepției ieșenilor privind orașul lor în prezent, dar și…


0 Comentarii5 Minute