Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu de obiceiuri și atitudini (U&A) Piața produselor de optică medicală din Timișoara
februarie 28, 2023
MKOR a sprijinit procesul de rebranding pentru un retailer de optică medicală din Timișoara printr-un studiu de obiceiuri și atitudini (U&A).
0 Comentarii5 Minute
Studiu de oportunitate Piața serviciilor de marketing digital din Transilvania
februarie 17, 2023
Unul dintre clienții noștri și-a dorit să analizeze potențialul pieței de servicii de Content & Digital Marketing, în vederea lansării unei afaceri în acest domeniu, în zona Transilvaniei. În acest sens, Beck et. al și-a dorit înțelegerea…
0 Comentarii5 Minute
Studiu de comportamente și atitudini Piața platformelor online de educație din România – Upriserz
martie 1, 2023
Upriserz a delegat MKOR pentru a derula un studiu de piață care să aprofundeze subiectul învățării în România: percepția românilor asupra conceptului de învățare continuă, obiceiuri generale de învățare, precum și platformele accesate în…
0 Comentarii5 Minute
Studiu de obiceiuri și atitudini Piața dispozitivelor portabile – FITBIT
februarie 24, 2023
MKOR a derulat un studiu pentru FITBIT pentru aprofundarea obiceiurilor și preferințelor utilizatorilor de dispozitive portbaile în contextul pandemiei de COVID-19.
0 Comentarii5 Minute
Studiu calitativ – Digitalizarea companiilor din România – Beck et al.
septembrie 22, 2022
În ultimii ani, tendința de digitalizare în mediul de business a crescut, atât din dorința de optimizare a afacerilor, cât și ca o urmare a contextului pandemic. În acest sens, Beck et. al și-a dorit înțelegerea aprofundată a nevoilor de…
0 Comentarii7 Minute
4 din 10 români au cumpărat parfumuri cu ocazia sărbătorilor dedicate femeilor
iunie 22, 2022
Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cele mai căutate articole pentru sărbătorile de la începutul lunii martie au fost cele din categoria Care & Beauty.
0 Comentarii8 Minute
Studiu de oportunitate Piața de Mobilitate România și Ungaria
februarie 28, 2023
În 2021 un client internațional care activează în industria de mobilitate a inițiat colaborarea cu MKOR în vederea identificării oportunităților de dezvoltare în piața regională.
0 Comentarii4 Minute
Studiu de comportamente și atitudini Piața furnizorilor de servicii în construcții din România – Registrul Constructorilor
februarie 28, 2023
Registrul Constructorilor, platformă online de recenzii în domeniul construcțiilor, a dorit să exploreze comportamentele și atitudinile consumatorilor în legătură cu serviciile accesate în acest domeniu.
0 Comentarii4 Minute
Studiu de oportunitate pe piața FMCG premium din România – Darvari Garden
septembrie 21, 2022
În 2021, Darvari Garden și-a dorit să lanseze produsul propriu pe piața FMCG premium din România. Pentru a înțelege percepția consumatorilor în legătură cu produsele din piața vizată, compania a apelat la expertiza MKOR Consulting.……
0 Comentarii6 Minute
Studiu brand de oraș Iași city brand – IULIUS
septembrie 22, 2022
Un Iași Pentru Viitor este primul studiu de consultare a opiniei publice în timp real, un proiect IULIUS realizat în colaborare cu MKOR. Studiul a vizat o mai bună înțelegere a percepției ieșenilor privind orașul lor în prezent, dar și…
0 Comentarii5 Minute