Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

raportu black friday 2022 MKOR

Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday


Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.


0 Comentarii11 Minute

Cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022

Cum să crești vânzările folosind automatizări de email marketing


Email marketing-ul este în continuare cel mai eficient canal de promovare al unui business. Descoperă cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022.


0 Comentarii15 Minute

consumator digital romania 2022

Topul Experiențelor Digitale din România în 2022


Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de…


0 Comentarii8 Minute

Date eCommerce Romania 2022

Am prezentat insight-uri valoroase din și pentru eCommerce la ecomTEAM 2022


MKOR a fost partener al ecomTEAM 2022 - eCommerce becomes mandatory, evenimentul Wall-Street România în cadrul căruia am împărtășit din experiența noastră privind datele în timp real și marketing-ul programatic cu participanții la…


0 Comentarii16 Minute

MKOR este partener Statista

MKOR este furnizor oficial de date pentru Statista


MKOR este partener de date Statista din mai 2021. Suntem mândri că eforturile noastre de informare sunt încununate de un parteneriat care ne onorează și ne asumăm responsabilitatea de a continua să oferim date relevante din piața din…


0 Comentarii2 Minute

Echipa MKOR acceptă provocările, în business și la distracție


Experiențele faine la MKOR nu au loc doar la birou, în timpul programului de lucru, ci și în teambuilding-uri. Anul acesta am ales să ne punem în mișcare nu doar creativitatea, așa cum o facem la birou, zi de zi, dar și corpul, în parcul…


0 Comentarii12 Minute

Corina Cimpoca Fashion ROute 2022 piata de fashion din Romania

Fashion ROute 2022: date din primul studiu în timp real din piața de fashion din România


Datele extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară în 2022 au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul…


0 Comentarii11 Minute

Am povestit la GPeC 2022 despre noile direcții strategice MKOR


MKOR activează pe piața de research de 10 ani, însă de 2 ani am pivotat către date în timp real de consumer intelligence, prezentate în dashboarduri de business intelligence. Noi, la MKOR, am început să dezvoltăm produse care ajută…


0 Comentarii11 Minute

Raport NPS retail Romania 2021-2022

Scorul NPS în Retailul din România în 2022


Platforma Consumer Trends.Live este un instrument complet de market intelligence, prin care retailerii pot urmări indicatorii din piață, precum scorul NPS al brandurilor din retail și al liderilor, pentru a rămâne relevanți pentru publicul…


0 Comentarii1 Minut

Impactul covid in e-commerce romania 2022

Am prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România la European Digital Commerce


În cadrul European Digital Commerce, Corina Cimpoca a prezentat date în premieră despre impactul COVID-19 în companiile de e-commerce din România, precum și direcțiile strategice pe care acestea le-au trasat pentru a face față provocărilor…


0 Comentarii7 Minute