Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

fake-news

Fake news în situațiile de criză


Chiar dacă fenomenul fake news a cunoscut o amploare fără precedent în timpul pandemiei de COVID-19, acesta nu a dispărut odată cu scăderea numărului de îmbolnăviri, iar în contextul conflictului armat de pe teritoriul Ucrainei acesta…


0 Comentarii9 Minute

Studiu de oportunitate pe piața sistemelor de acces automat

Piața sistemelor de acces automat, creștere constantă în contextul pandemiei


În 2021 MKOR Consulting a derulat primul studiu ce a vizat piața locală a sistemelor de acces automat. Prin acest proiect de pionierat ne-am dorit să venim în ajutorul jucătorilor din această piață cu informații în premieră în……


0 Comentarii6 Minute

primul-studiu-de-piata-live-IT&C

Peste jumătate dintre români au cumpărat IT&C în luna decembrie


În octombrie 2021 am lansat IT&C Consumer Trends.Live, primul studiu de piață în timp real din piața de IT&C din România. Datele lunare oferite de It&C Consumer Trends.Live pot fi explorate pentru a descoperi: mediul de achiziție preferat…


0 Comentarii7 Minute

MKOR în 2021: retrospectiva unui an efervescent și plin de premiere


Când ne gândim la 2021, ne e greu să-l caracterizăm, căci nu a fost un an simplu. Dacă ar fi totuși să îl sumarizăm în doar două cuvinte, atunci am alege “efervescență” și “premiere“. Însă capul de afiș în materie de premiere este cu…


0 Comentarii28 Minute

Cum a fost la lansarea IQ Digital: inițiativa care sprijină gratuit IMM-urile din România


Suntem bucuroși că am luat parte la IQ Digital chiar din primul episod, lansat pe 26 noiembrie. Corina Cimpoca, fondator și consultant MKOR, a discutat alături de specialiști precum Dana Dima, vicepreședintă BCR, Marian Ignat, director…


0 Comentarii6 Minute

Retailerii români sunt preferați de consumatori mai ales în mediul online


Descoperă cei mai apreciați retaileri autohtoni din perspectiva consumatorilor în piețele de: IT&C, Electronice și Electrocasnice, Home & Deco, Fashion, Ceasuri și Bijuterii, Îngrijire Personală.


0 Comentarii8 Minute

54% dintre consumatori așteaptă o experiență High-Tech în Magazinul Viitorului


Așa cum reiese din datele lunare oferite de platforma Consumer Trends.Live, cei mai mulți români își doresc o experiență High-Tech (54%), Omnichannel (16%) și Premium, la prețuri accesibile (37%) în Magazinul Viitorului.


0 Comentarii8 Minute

consumer-trends-live

Trenduri în retail 2021: rezumatul retailArena 2021 – A Game of The Future


Descoperă evoluția consumului în an pandemic pentru piețele de: Fashion, Beauty & Care, Ceasuri și Bijuterii, IT&C, Electronice și Electrocasnice, Home & Deco. Date extrase din platforma lunară de monitorizare a comportamentelor de consum…


0 Comentarii11 Minute

fashion-consumer-trends-featured

57% dintre consumatori au cumpărat articole de fashion doar din mediul offline în septembrie 2021


Românii cumpără articole de fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie și accesorii) în medie de 2,5 ori pe lună. 48% dintre consumatori au cumpărat articole de fashion din mall-uri în luna septembrie


0 Comentarii6 Minute

Digitalizarea în companiile din România


Descoperă stadiul actual a digitalizării în companiile din România. Vezi care sunt principalele beneficii și ce impact pot avea astfel de inițiative asupra unor indicatori relevanți, precum cifra de afaceri.


0 Comentarii6 Minute