Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

Studiu percepție și satisfacție a clienților Serviciu din piața de schimb valutar din România BSG Money Exchange


Colaborarea dintre BSG Amanet & Exchange și MKOR are ca scop determinarea poziției pe piața de amanet și schimb valutar din România.


0 Comentarii5 Minute

studiu MKOR consumer sentiment 2023

Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023


Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului…


0 Comentarii8 Minute

Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing

Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing


MKOR este singurul one-stop-shop de date în timp real care te ajută să-ți crești sănătos ebusiness-ul. Descoperă cum te ajută email marketing-ul să crești vânzările de Black Friday, oferind în același timp o experiență personalizată…


0 Comentarii9 Minute

Studiu MKOR consumatorul etic Romania 2022-2021

Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021


Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.


0 Comentarii6 Minute

raportu black friday 2022 MKOR

Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday


Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.


0 Comentarii11 Minute

Cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022

Cum să crești vânzările folosind automatizări de email marketing


Email marketing-ul este în continuare cel mai eficient canal de promovare al unui business. Descoperă cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022.


0 Comentarii15 Minute

Studiu Brand Tracker TBI Bank

Studiu Brand Tracker – Identificarea notorietății brandului și a produselor oferite – TBI Bank


TBI Bank a dorit să identifice notorietatea brandului în piața din România, în rândul consumatorilor de produse și servicii financiare. Pentru o mai bună înțelegere a clienților lor, TBI Bank a delegat MKOR Consulting pentru a efectua un…


0 Comentarii4 Minute

Studiu Cantitativ Testare Concept Peditel

Studiu Cantitativ – Testare Concept – Peditel


MKOR s-a alăturat inițiativei fundației Părinți în România și a realizat pro bono un studiu cantitativ care să testeze conceptul unei aplicații mobile Peditel.


0 Comentarii4 Minute

Romanian E-commerce Report 2022

Studiu Cantitativ – Identificarea caracteristicilor pieței de eCommerce din România – VTEX


VTEX și-a dorit înțelegerea aprofundată a pieței de eCommerce din România, identificarea provocărilor datorate pandemiei de COVID-19 și tendințele impuse de aceasta.


0 Comentarii5 Minute

consumator digital romania 2022

Topul Experiențelor Digitale din România în 2022


Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de…


0 Comentarii8 Minute