Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu percepție și satisfacție a clienților Serviciu din piața de schimb valutar din România BSG Money Exchange
februarie 17, 2023
Colaborarea dintre BSG Amanet & Exchange și MKOR are ca scop determinarea poziției pe piața de amanet și schimb valutar din România.
0 Comentarii5 Minute
Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023
ianuarie 11, 2023
Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului…
0 Comentarii8 Minute
Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing
decembrie 13, 2022
MKOR este singurul one-stop-shop de date în timp real care te ajută să-ți crești sănătos ebusiness-ul. Descoperă cum te ajută email marketing-ul să crești vânzările de Black Friday, oferind în același timp o experiență personalizată…
0 Comentarii9 Minute
Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021
noiembrie 29, 2022
Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.
0 Comentarii6 Minute
Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday
noiembrie 11, 2022
Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.
0 Comentarii11 Minute
Cum să crești vânzările folosind automatizări de email marketing
noiembrie 25, 2022
Email marketing-ul este în continuare cel mai eficient canal de promovare al unui business. Descoperă cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022.
0 Comentarii15 Minute
Studiu Brand Tracker – Identificarea notorietății brandului și a produselor oferite – TBI Bank
octombrie 16, 2023
TBI Bank a dorit să identifice notorietatea brandului în piața din România, în rândul consumatorilor de produse și servicii financiare. Pentru o mai bună înțelegere a clienților lor, TBI Bank a delegat MKOR Consulting pentru a efectua un…
0 Comentarii4 Minute
Studiu Cantitativ – Testare Concept – Peditel
februarie 17, 2023
MKOR s-a alăturat inițiativei fundației Părinți în România și a realizat pro bono un studiu cantitativ care să testeze conceptul unei aplicații mobile Peditel.
0 Comentarii4 Minute
Studiu Cantitativ – Identificarea caracteristicilor pieței de eCommerce din România – VTEX
februarie 17, 2023
VTEX și-a dorit înțelegerea aprofundată a pieței de eCommerce din România, identificarea provocărilor datorate pandemiei de COVID-19 și tendințele impuse de aceasta.
0 Comentarii5 Minute
Topul Experiențelor Digitale din România în 2022
octombrie 10, 2022
Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de…
0 Comentarii8 Minute