Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing


Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.

Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.

cercetare-analiza-semiotica

Analiza Semiotică în Cercetarea de Marketing: Înțelegerea Consumatorilor dincolo de Cuvinte


Haide să descoperim împreună bazele conceptului de semiotică și relevanța sa actuală în cercetarea de brand. Schimbă-ți experiența de cumpărare prin puterea semioticii.


0 Comentarii24 Minute

studiu-mkor-employee-sentiment

Studiu MKOR Employee Sentiment: ce planuri au angajații din România în 2023


Prin intermediul studiului Employee Sentiment, am obținut date direct de la sursă în ceea ce privește îngrijorările, așteptările și planurile angajaților din România în 2023. Așadar, ne-am dorit să înțelegem cum afectează acest aspecte…


0 Comentarii6 Minute

studiu MKOR consumer sentiment 2023

Studiul MKOR Consumer Sentiment: Principalele Motive de îngrijorare ale Românilor în 2023


Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului și-au exprimat preocupările privind incertitudinea economică, cu toții întrebându-se care va fi impactul asupra comportamentului…


0 Comentarii8 Minute

Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing

Cum să vinzi de Black Friday prin Email Marketing


MKOR este singurul one-stop-shop de date în timp real care te ajută să-ți crești sănătos ebusiness-ul. Descoperă cum te ajută email marketing-ul să crești vânzările de Black Friday, oferind în același timp o experiență personalizată…


0 Comentarii9 Minute

Studiu MKOR consumatorul etic Romania 2022-2021

Studiu MKOR: Consumatorul Etic din România în 2022 vs. 2021


Încă din 2021 explorăm trendurile privind consumatorului etic din România prin intermediul Consumer Trends.Live, ca urmare a schimbărilor în tendințele de consum impuse de pandemia de COVID-19.


0 Comentarii6 Minute

raportu black friday 2022 MKOR

Studiu MKOR: 6 din 10 români intenționează să cumpere produse sau servicii de Black Friday


Conform datelor oferite de MKOR Consulting prin intermediul studiului Cumpărăturile de Black Friday în 2022, 6 din 10 români intenționează să cumpere cel puțin un produs sau serviciu cu această ocazie.


0 Comentarii11 Minute

Cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022

Cum să crești vânzările folosind automatizări de email marketing


Email marketing-ul este în continuare cel mai eficient canal de promovare al unui business. Descoperă cum te ajută campaniile de email marketing să îți crești vânzările în 2022.


0 Comentarii15 Minute

consumator digital romania 2022

Topul Experiențelor Digitale din România în 2022


Prin intermediul Consumer Trends.Live am putut analiza schimbările în comportamentul consumatorului din România în timp real, precum și apetența acestuia pentru mediul online și tehnologiile digitale, ca urmare a restricțiilor impuse de…


0 Comentarii8 Minute

Date eCommerce Romania 2022

Am prezentat insight-uri valoroase din și pentru eCommerce la ecomTEAM 2022


MKOR a fost partener al ecomTEAM 2022 - eCommerce becomes mandatory, evenimentul Wall-Street România în cadrul căruia am împărtășit din experiența noastră privind datele în timp real și marketing-ul programatic cu participanții la…


0 Comentarii16 Minute

MKOR este partener Statista

MKOR este furnizor oficial de date pentru Statista


MKOR este partener de date Statista din mai 2021. Suntem mândri că eforturile noastre de informare sunt încununate de un parteneriat care ne onorează și ne asumăm responsabilitatea de a continua să oferim date relevante din piața din…


0 Comentarii2 Minute